Woodwood reviews

Woodwood reviews

8.6

Godt tilfreds ! :-)

Hurtig levering, og fint pakket ind - Er godt tilfreds. :-)

Hurtigt!

Hurtig levering og super returnering...

Lækkert at handle på woodwood.dk !

jeg købte et par sko inde på woodwood og modtog få dage efter som lovet indenfor 1-2 hverdage og helt uden problemer, det enste minus er at selvom jeg købte for 750 kr skulle jeg også betale 50 kr for fragt, men ellers var alt en fornøjelse!

Super fedt udvalg og god service

God virksomhed med et kæmpe udvalg og super service. Har mange produkter som ikke bliver forhandlet andre steder i danmark.

Lækkert tøj men svag lagerstyring

Forsøgte at bestille nogle varer hos woodwood.dk men efter 3-4 dages ventetid kom der bare besked om at varerne alligevel ikke var på lager på trods af at det modsatte stod på deres webshop - og at ordren derfor var annulleret. Ret useriøst at have en webshop hvor det er helt tydeligt at den fysiske butik har førsteprioritet og hvor der ikke er styr på lageret.

Sådan!

Super hurtig levering. Kan klart anbefales.

Hurtigt og lækkert!

Jeg faldt over nogen super tilbud på siden som jeg bare måtte eje. bestilte det tirsdag ved en 14 tiden og fik det torsdag kl 12.! Rigtig levering, hurtig levering og super service.
Der er mange sider der kan lære meget af denne!
Får min varmeste anbefalinger.

Lyn hurtigt

Hurtig og god bytteservice

Super!

Rigtig god oplevelse! Godt udvalg og ekstrem god kundeservice! Kun positivt.

Kan klart anbefales!

perfekt, bedste service jeg har prøvet.

jeg bestilte nogle t-shirts på woodwood og skulle angive min adresse, jeg kom til at angive min mailadresse, men jeg sendte dem en mail hvor jeg skrev min rigtige adresse. så ringede jeg til dem for at være sikker på at de havde modtaget mailen, og det havde de. og jeg snakkede med en venlig og rar mand, som havde modtaget mailen og takkede for at jeg brugte woodwood-butikken. så god service skal man lede længe efter.

Woodwood Details

WOOD WOOD / The official website.

Visit Woodwood