Wooha reviews

Wooha reviews

4.9

Ikke eksisterende kundeservice

Jeg meldte mig ind på wooha for flere måneder siden i håb om at kunne tjene et par kroner og læse spændende tilbud på mobilen.
Nu sidder jeg så, 4 måneder efter, og har ikke modtaget så meget som 1 sms.
Jeg har skrevet til deres support 3 gange uden nogen som helst form for svar.
Desuden har jeg ringet til dem adskillige gange, de tager overraskende nok telefonen, men så snart jeg beklager mig om manglede sms beskeder så stopper de ganske enkelt med at svare. De har åbenbart noget at skjule, utrolig lavt grundlag at køre virksomhed på.

får aldrig nok til en udbetaling

har haft bruger der siden april 2009 og har kun fået 5 kr på kontoen, sjovt nok bliver der trukket 5 kr i gebyr så har lige nøjagtigt tjent 0 kr og fået et par reklame sms.. det er skod da de to første smser kom den første dag.

God idé, men...

Er vild med deres idé. Men har, siden jeg blev tilmeldt, intet hørt.

Godt og reelt dansk initiativ

God kundeservice, simpelt koncept. Jeg skriver "god" i stedet for "perfekt" fordi jeg endnu ikke har fået så mange reklamer men tror det kommer med tiden og så vil det være perfekt.

Man får pengene og det er ekstremt nemt.

Is Wooha your company?

Wooha Details

WOOHA! er en gratis mobil service, der betaler dig for at modtage interessante tilbud og reklamer baseret på dine interesser.

Visit Wooha