Woopra reviews

Woopra reviews

7.7

Addicted!!

I am totally addicted to this app!

It is perfect for getting a quick snapshot of the daily traffic on your site without having to delve into Google analytics.

Fantastisk

Har erhvervet mig woopra, nej faktisk har jeg været med fra starten af hvor det var helt gratis da det kørte som en beta version og det er et super stykke software.

Når du lægger et lille kode ind på dine hjemmesider, kan du helt ned til mindste detalje følge med i hvem der er på din side, hvad de laver og hold nu fast - ved at lægge det op imod google earth, kan de med 1 klik se hvor de befinder sig/bor !

Jeg bruger det til at finde ud af hvad de laver på mine sider og om de bruger tid nok på de enkelte sider. De statistikker jeg kan trække er fantastiske at arbejde med.

Programmet kan klart anbefales !

Is Woopra your company?

Visit Woopra