Wordsofwisdom reviews

Wordsofwisdom reviews

9.6

Hurtigt

Enkelt bestilling og levering.

super

Hurtig betjening, venlig tone i mails fra Wordofwisdom, hurtig levering, smuk lækker indpakning. Vil bestemt handle her igen:)

Uovertruffen oplevelse

At modtage pakker fra Worldofwisdom er noget af en oplevelse. Aldrig nogensinde har jeg modtaget en så hurtig eller en så så kærlig og omhyggelig indpakket ting fra noget webfirma før.

Så ikke kun er deres produkter helt fantastiske. Omsorgen for kunderne ligger på et meget meget højt niveau.

Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal handle der.

Anbefales!

Jeg fik leveret bøger og cd dagen efter bestillingen i fin og stilfuld indpakning.

Helt perfekt!

Helene Friborg

5 stjerner

Fik bøgerne dagen efter bestillingen.

Nemt og hurtigt.

Mvh, T

Smukt!

Hurtig levering - meget smukt indpakket, og med smagsprøver på Pukka te. Alt i alt en dejlig købsoplevelse, hvor der er lagt vægt på personlig service.

Upåklagelig købeoplevelse

Prompte levering.
Hurtig kontakt med firmaet sikrede en ekstra bog leveret i samme pakke til samme porto.
Havde bøgerne i hånden under 24 timer efter bestilling.
Med samt en booklet af Byron Katies Loving what is.
Fremragende - tak tak tak

En af de bedre

Rimelig nemt og smertefri bestilling og levering.

eventyrlig hurtig ---

katastrofe - ingen kunne finde Livets små mirakler - MEN det kunne wordsofwisdom - hurtig levering - fint pakket ind m.m. div. ting . tusind tak.

God pris, lynhurtig levering.

Bestillingen blev leveret lynhurtigt. Den var pakket fint ind i silkepapir og man fik det indtryk at der blev lagt vægt på en god kundeoplevelse. Det fik man så absolut.

Dejlig service

Det jeg bestilte levede fuldt ud op til min forventning. Meget positiv handel :)

En sand oplevelse

Jeg har flere gange købt bøger og andet hos Wordsofwisdom.dk og det er en sand fryd. Super service og super hurtig levering. Alt er pakket ind som små gaver - og det føles jo som en oplevelse i sig selv. ....og så er det skønt med en "bogklub", uden "månedens bog" og afbestillingshurlumhej <3 KAN KUN ANBEFALES ;)
De såkaldte "brugte bøger" fejler som regel ingenting af betydning og derfor er den nedsatte pris absolut fair.

6 ud af 5 stjerner :-)

En rigtig god handel på alle måder! Top service, kommunikation og forsendelse!

Kirsten, Vanløse

Meget hurtig levering.
En meget dejlig pakke at få, da den var så fint pakket ind, at den ser ud som en personlig gave.
Købte den skønneste sæbe og dejlige dufte. Så jeg kan kun anbefale butikken og varerne.

Her skal jeg købe igen !!!!!

Det er lige som det skal være det her.
Det var nemt at bestille, og der kommer klar besked om hvad jeg har bestilt.
Mine bøger var forsvarligt indpakkede i kraftigt pap så hjørner og ryg er i perfekt stand. Det sætter jeg pris på som hardcore online bogshopper.
Lissom at åbne en gave til sig selv.
Der er meget meget hurtig ekspeditionstid. Utroligt hvad man kan fra Præstø til Bornholm på en dag.
Tak for det.

lynhurtig og fyldt med kærlighed

Jeg har købt "Profetens bog" af Kahlil Gibran og jeg modtog bogen allerede dagen efter. Bogen var så fin pakket ind og jeg fik et flot bogmærke og lidt lækkert te.
:-)

Alletiders

Venlig og imødekommende betjening .... der bliver kræset om detaljen. Virkelig anbefalelsesværdig.

Udmærket oplevelse!

Det var et magisk øjeblik, da jeg fik mine bestillte bøger fra Wordsofwisdom. De kom dagen efter jeg har bestillt dem og var pakket så flot ind! Jeg følte mig simpelt hen som et barn, der lige har fået en julegave. Mit hjerte jublede...

The Words of Wisdom Bookshop Details

Visit Wordsofwisdom