Worldcuphallen reviews

Worldcuphallen reviews

4.6

Dårlige baner/maskiner og krummer med 0,2 dl salsa.

Købte en GROUPON værdibevis, hvilket var et ganske fornuftig tilbud.
1 times bowling (55 minutter), plus nachos (krummer) og meget lidt salsa til.
Udover det, så var der fejl på en af maskinerne, det gjorde at efter turen skiftet, så lagde den igen de kegler op, som modstanderen ikke ramte. Dvs, den ryddet ikke keglerne op og lagde "nye". Men ja, det var så en "småfejl" sagde ekspedienten. Udover sagde hun, at hun vil komme ned med noget snacks, hvilket ikke skete, så måtte gå der op flere gange og sige det "inddirekte", selvom de ikke havde travlt eller noget, da det var på et tidspunkt hvor der ikke var mange derinde. Så kom de bare lige med nogle krummer og ikke nachos og meget, meget lidt salsa.
I banen var der en lille bule, og var slidt. Halvdelen af de andre maskiner såsom bordfodbold, pool osv. var "defekt", hvor de bare lige havde smidt en A4 papir på og skrevet "DEFEKT", mon ikke den havde stået der længe. Udover det, så var dem der arbejdede der ok venlige. Hvis jeg nogensinden skulle komme tilbage igen der, ville det være pga. de to der var på arbejde på det tidspunkt fordi de var positive og smilende. Ellers no way, det er ikke et sted man skal tage hen for at bowle. Så hellere kaste en tennisbold efter nogle dåser eller lign.

Dårligste bowling-oplevelse ever......

Lørdag skulle jeg med hele familien i Worldcup Hallen og bowle. Vi havde bestilt 2 baner i 1 time. Da vi ankommer er der turnering, der åbenbart trækker ud. Vi kommer ikke i gang til tiden, til gengæld må vi starte med at rydde op efter turneringsspillerne. Brugt plaster og andre lækkerier lå hvor vores snackkurve og drikkevarer skulle stå.

Vi forsøgte at kontakte personalet for at få forlænget vores spilletid, da vi ikke havde spillet de 55 min vi havde betalt for, men der var ikke den store interesse for at snakke med os. Sikkert fordi det fremgik tydeligt at jeg var utilfreds.

Det var hele vejen igennem en dårlig oplevelse og vi har sat vores fødder der for sidste gang. Det virkede som et godt tilbud, men vi fik på ingen måde det vi havde betalt for.

Jeg har klaget skriftligt og har i dag fået et flabet svar fra chefen. Ikke meget kundeservice over det.

Man skal ikke leje baner ud samtidig med at der spilles turnering. Det er ikke fair overfor hverken turneringsspillerne eller os andre.

Wtf! Kan det virkeligt passe

Fik to GroupOn gavekort til bowling af en time hver. Fedt... Så skal man ud og bowle.. Eller det troede jeg.

først gør jeg som der står og kan ikke booke bane - fordi der ikke står nogle steder at man skal oprettes.
først ringer jeg for at få det hele afklaret - får en vild flabet ekspedient i røret. tænker hold da helt op. får lidt hoved og hale i det hele og prøver at fortælle hende at deres sidde ikke sige man skal oprette sig på nogen tænkelig måde, og at siden er meget rodet. Får et så flabet svar: "JA men det kan du jo læse dig til" wtf... Taler man sådan med kunder.

Men efter noget roden frem og tilbage finder jeg ud af hvordan man bestiller baner - men da jeg skal bruge en bane i to timer, støder jeg så på mit næste problem.

HVORDAN BESTILLER MAN 2 timer på gavekort. Så jeg ringer igen inde til dem. Denne gang får jeg fat på "Chefen" så heller ikke er verdens flinkeset person. MEGET kort fra hoved - Igen fler jeg mig "dum" fordi deres side ikke er nem.
Da jeg så spørg ind til hvordan jeg udvider min tid, siger han skriv det i "note" og så gør vi det i systemet.
Okay... Det er jo meget simpelt. Så gør som jeg får besked på.

Der går noget tid og jeg får en bekræftigelse og ser faktisk frem til en hyggelig tur ud og bowle.

Men kan ikke slippe følesen af at der er noget galt. Så ringer til dem på dagen for bowling, og spørg ind til min bestilling.

Og ganske rigtigt, den er helt gal.
Ikke nok med at de ikke har kigget på "Note" som jeg har udfyldt som jeg fik besked på. Så er ekspedienten igen MEGA flabet og arrogant.
Så der er kun blevet booket 1 times spil - hvor jeg troede at jeg havde 2 timer.

Det sjoveste af det hele er at ekspedienten bliver "overrasket" over at der faktisk står noget i note. Hvilket beviser at de ikke kigger på deres bookinger.

Ekspedienten prøver at spise mig af med at rykke min bestilling til 2 timer tidligere fordi der ikke er nogen ledig baner efter vores bestillings tid.
Jeg prøver at fortælle ham at det ikke kan lade sige gøre og at der var en grund til at vi havde booket på det tidspunk som vi havde. Så får man attituden igen.

Så jeg ender med at bede om at snakke med chefen. Som åbenbar sidder i møde hele dagen.

Så nu aflyse jeg min bestilling og betale mig fra at spille bowling et andet sted. Da jeg simpelthen ikke finder den "service" jeg har fået acceptabel.

Dårligste bowlingtur nogensinde

Vi var nogle venner ude og spise og spille bowling i WorldcupHallen. Maden var fuldstændig uspiselig og slushice'n var fyldt med is (næsten uden saft)

Så var der fejl på vores bane som gjorde at vi måtte vente i laaang tid og til sidst valgte vi at gå i frustration.

Gå i BigBowl istedet

Dårlig mad, dårlig bowling og dårlig service

Var i Worldcuphallen i dag med nogle venner, hvor vi skulle spise noget mad, og bowle en time. Først skulle vi have noget mad, og selvom jeg ikke forventede meget af et spisested i en bowling hal, var det nærmest uspiseligt. Der var desuden ret lang ventetid på at få maden.

Dernæst skulle vi så bowle en time, hvilket ikke burde kunne gå galt i en bowling hal - men jo! For det første var det ikke muligt at få den størrelse bowling jeg skulle bruge (størrelse 46), og måtte nøjes med en størrelse 45.

Så under selve bowlingen var der tekniske fejl på vores bane hele 3 gange, hvor vi skulle vente på at det blev fikset - Dette tog ca. 20 minutter af vores tid.

Jeg har ikke de store krav til en bowlinghal, men det der var simpelthen alt for ringe! Så skal du ud og bowle, så gør dig selv en tjeneste og vælg en anden hal, end Worldcuphallen i Rødovre.

Bowlers Corner - World Cup Hallen - Rødovre Details

Bowling - World Cup Hallen - Rødovre Bowlinghal - Øst- Danmarks største bowlingcenter - Stedet hvor man hygger sig

Visit Worldcuphallen

We live here: Rødovre Centrum 99