wupti.com reviews

wupti.com reviews

8.6

Lynhurtig levering rigtig godt produkt!

Jeg har købt en juicepresser fra Philiips og jeg er meget meget tilfreds både med produktet men virkelig også med Wupti. De yder en rigtig god service og lover, hvad de holder. Selve produktet lever også helt op til mine forventninger og jeg er meget glad og tilfreds.

Nemt og enkelt

Har ikke handlet på siden endnu. Men ser ellers ser den meget og udoverskulig og lækkert design..

Hurtig og effektiv

Wupti er hurtig og effektiv.

Kundeservice har pakket sydfrugterne og er stukket af fra falsk varebetegnelse

Købte en tørretumbler hvor et tilkøb (på produktsiden) var en aftræksslange, kr 199,-
Da jeg, 2 dage efter modtog min slange, viste det sig at være den dyreste halvanden meter gummislange jeg har købt i mit liv.
- Nuvel, begyndte at kigge efter hvor på tørretumbleren sådan en guldrandet gummifætter kan monteres.

Slangen var leveret for sig selv, uden nogen forklaring, og ej heller noget i tørretumblerens vejledning. Efter at have endevendt tørretumbleren kan jeg konstantere at produktet slet ikke kan monteres, og der er et helt andet system til dette.

Nuvel, de hjælpsomme sjæle i Wuptis support må da kunne fortælle mig hvorledes jeg skulle benytte vidunderet. Sendte en mail, og fik et "henvendelses nummer" og en lille notits om de har travlt.

Ja ja herregud da, alle har jo travlt her i krisen så jeg og min gummi-ven væbner os med tålmodighed ..

4 hverdage efter sender jeg lige en notits, primært fordi min nu trofaste gummi-væbner egentlig er begyndt at kede sig mellem hårprodukter, shampoo og toiletartikler.

Nu er det så 10 dage siden og et par påmindelser senere, og kundeservice har åbenbart travlt i et niveau der får kinesiske børnearbejdere til at ligne nogle møgforkælede prinsesser, men jeg har indgået en pagt med min elskede lille guldrandede gummi-ven:

"Hvis Wupti ikke vil give dig et formål i livet, så skal jeg nok adoptere dig!"
- Gør en god gerning idag, adopter en dyr gummislange fra Wupti uden formål!

bedste pris, god service

Overraskende god service

har ikke haft nogle problemer ved handel med jer.

Er tilfris både med levering og eventuel retunering af vare. Hel tilfrids.

Alt forløb som det skulle.

Alt forløb som det skulle. Har ikke brugt Kundeservice.

Særdeles tilfreds!

God kundeservice.
Nem online bestilling og betaling.
Hurtig levering.
Perfekt produkt.

Super hurtig - og perfekt - levering

Nemt og overskuelig hjemmeside. Nem bestillingsprocedure. Super hurtig levering. Perfekt vare.

Det fungerer bare

Nem bestilling.....lynhurtig levering.....det er ren fornøjelse, at handle ind.

Wupti - som IKKE holder hvad de lover

Holde bestemt ikke hvad de lover.
Ved bestilling lovede de levering efter 10 dage, blev ikke overholdt.
Tlf. henvendelse til kundesupport - ikke muligt at komme igennem pr. tlf. trods 3 dages forsøg og ventetid i alt 5 timer.
Mail til kundesupport - kom et autosvar og intet andet skete.
Flere mail til kundesupport - ingen reaktion.
Levering skulle være med GLS - kom med posten.
Da varen endelig blev leveret, var den faldet i pris og gæt hvilken pris der blev hævet på kontoen - selvfølgelig den højeste.
Jeg kan ikke anbefale at bruge Wupti.com
wupti.com

Reply from wupti.com

Hej Pia.

Din oplevelse af at handle hos Wupti, lyder bestemt ikke til at have været optimal.

Vi vil gerne følge op på forløbet, hvorfor vi beder dig sende en mail ind til os på support@wupti.com, hvori du oplyser dit ordrenummer. Venligst referer til ESK ID55880.

Mvh. Lene, Support

Wupti.com som holder hvad de lover

Første gang man handler et sted hvor man ikke har handlet før, kan man jo godt være
lidt skeptisk, og ihvertfald når man køber for et større beløp .
men her var der ingen grund til at være skeptisk varen kom til tiden pænt pakkede ind
og beløbet blev først hævet på leveringsdagen.
Tak Wupti.com Vi glæder os til at handle hos jer igen.

Paul Winther

Tillid

Har handlet flere gange hos wupti og ingen problemer, det virker hver gang.

Super nemt

Det er super nemt og hurtigt at bruge wupti

Godt til en start men håbløs kundebetjening af reklamationsvare

Jeg købte en støvsuger i januar 2013 og den fungerede fint det første års tid. Pludselig sugede den nærmest ikke mere, og da der er 2 års reklamationsret, valgte jeg at lave en reklamationssag. Wupti var hurtige i leveringen af varen til en start, og de var også hurtige til at sende labels, så jeg kunne sende dem støvsugeren. Jeg skrev oven i købet med et spørgsmål, hvor der kom svar prompte. Herfra stopper servicen så. Jeg sendte støvsugeren og har siden intet hørt. De skriver på hjemmesiden, at de påregner max 21 arbejdsdage på reklamationssager. Jeg har imidlertid intet hørt; ingen kvittering for modtagelse eller bemærkninger om, hvorvidt der arbejdes på sagen. Jeg skrev for 2 uger siden til kundeservice og bad dem om at fortælle, hvor mon støvsugeren er blevet af; intet svar. Jeg har forsøgt at ringe, men kommer ikke igennem og er efterhånden temmelig prøvet på min tålmodighed. Virkelig ærgerlig oplevelse med et firma, som man i første omgang egentlig var tilfreds med.
wupti.com

Reply from wupti.com

Hej Kristina.

Tak for din anmeldelse.

Vi vil gerne følge op på, hvad status er på din reklamation. Vil du sende en mail ind til os indeholdende ordrenummer på support@wupti.com - vi vil så følge op. Venligst referer til ESK ID55878 i emnefeltet.

Mvh. Lene, Support

effektiv

særdeles hurtig

Hurtig levering. Gode priser. Varerne svarer til beskrivelsen.

Jeg fik en superbehandling trods en fejl fra min side

Jeg kom til at bestille en vare dobbelt. Jeg fik en venlig og imødekommende behandlinge og fik pengene tilbage med det samme.

Handl hos Wupti det kan anbefales til alle

Jeg kan anbefale dig at handle hos Wupti

Bedre end forventet!

Overskuelig hjemmeside, hvor det er let at vælge leveringsmetode. Superhurtig levering, og perfekt produkt.

Wupti.com Support

Om virksomheden

Med over 10.000 varenumre i sortimentet er wupti.com Danmarks største onlinehandel inden for forbrugerelektronik og hårde hvidevarer.

Gratis levering

Fri og hurtig levering af alle varer

2 års reklamationsret

14 dages returret og 2 års reklamation

Stort udvalg

Stort udvalg til billige priser

Kategorier

Hvidevarer