wupti.com reviewed by

Kruså, DK

Har ikke købt noget som helst Men...

Jeg har ikke købt noget som helst på Wupti, og aligevel spammer de min mail-box. Fortiden er det "Claus Kristensen" fra Wupti som det er totalt umuligt at afmelde. Jeg kan heller ikke erindre at jeg har meldt mig til.

Hanne
For det første har jeg aldrig tilmeldt mig nyheds brev, for det andet har jeg gjort som du beskriver, men bliver ved med at modtage nyhedsbreve. Det er komplet umuligt at afmelde mail som kommer fra jeres sikkert fiktive Claus Kristensen.
    wupti.com
    TrustScore 8.6 / 10
    5,186 Reviews

Reply from wupti.com

Hej Søren,
    Der er ingen sammenhæng mellem at være tilmeldt wupti.com's nyhedsbrev og at handle på siden. Du kan f.eks. godt tilmelde dig nyhedsbrevet uden at gennemføre et køb - og omvendt.
    Vi sender ikke nyhedsbreve, uden modtageren har sagt ja til det, f.eks. i forbindelse med et køb eller en konkurrence.
    Du kan afmelde nyhedsbrevet på vores hjemmeside eller via linket nederst i nyhedsdbrevet. Du er også velkommen til at sende din mail til hago@wupti.com, og så kan jeg afmelde nyhedsbrevet for dig.
    Venlig hilsen
    Hanne, wupti.com

--------------------------------------------------------------------------

Hej Søren,
    Jeg beklager, at du har problemer med at afmelde dig nyhedsbrevet. Som vi skriver på siden, hvor du kan afmelde dig, kan du have problemer med at afmelde dig nyhedsbrevet, hvis din browser er sat til højt sikkerhedsniveau. Hvis du sender din mailadresse til hago@wupti.com, skal jeg sørge for at fjerne din mail fra listen over modtagere.
    Venlig hilsen
    Hanne, wupti.com