wupti.com reviewed by

Aarhus, DK

Okay tilfreds

Nu har jeg ikke så meget forstand på det, men har gennem tiden købt 3 strømforsyninger gennem wupti, den første SMELTEDE mens jeg brugte den første gang.
Den anden virkede i ca. 6 mdr. Men det var også sådan en hvor man kan skifte hovederne på den.
Og den nye, som passer til computeren, fik jeg for en uge siden. Jeg ved ikke hvor længe strømforsyninger plejer at holde, men overordnet set havde jeg ønsket en længere levetid på dem, men leveringen var god, og prisen var overkommelig. (Jeg har ca givet 250,- pr. strømforsyning), men det der virkelig trækker Wupti op er deres store udvalg!

UPDATE!!
Jeg trækker en stjerne fra wupti igen - Som skrevet i wuptis svar til mig, havde de tænkt sig at kontakte mig, der er nu gået over 2 uger siden jeg fik svaret og jeg er ikke blevet kontaktet - Det tyder på at svaret kun blev skrevet for at få wupti til at se bedre ud, uden de reelt ville gøre alvor af deres løfte - Det trækker ned.
    wupti.com
    TrustScore 8.6 / 10
    5,186 Reviews

Reply from wupti.com

Hej Celine

Tak for anmeldelsen. Vi synes dine oplevelser kræver et "eftersyn". Vi kontakter dig på det telefon nummer du har angivet på "min wupti".

Mvh., Thomas, support@wupti.com