Honsefodderoggulerodder reviews

Honsefodderoggulerodder reviews

5.0

Dårlig service!

Jeg har købt en vinterjakke og æggebakke med 6 æg (legetøj).

Jeg får leveret pakken som en selv-henter-pakke på posthuset. Den er ikke forsøgt leveret til min privatadresse. Det er for dårligt, at der ikke bliver oplyst om dette ved ordrebestillingen. Det posthus virksomheden har valgt at levere til er til og med det der ligger længst væk i byen, selv om det der ligger tættest på rent faktisk ligger på samme gade som jeg selv bor på. Det er naturligvis ikke et stort problem, men er stort irritationsmoment.

Æggebakken på min ordre er uden min viden blevet ændret til 6 brune æg uden æggebakke og dem der ligger i pakken er 6 hvide plastikæg uden æggebakke. Det er uacceptabelt at virksomheden bare ændre i ordren uden at spørge kunden om det er ok. På baggrund af anmeldelserne herinde orker jeg ikke engang bruge min tid på at reklamere over for virksomheden.

Alt i alt en rigtig dårlig kundeservice og det er helt sikkert, at jeg vælger at handle et andet sted næste gang.

Ikke styr på tingene

Fandt et par Angulus sandaler til min datter til en rigtig god pris.
Da jeg modtog varen var sålen på den ene meget skæv (Ca 3 mm højere i den ene side). Det er fint nok at sælge anden sorterings varer men man bør i det mindste oplyse om det samt hvad fejlen er.

Da jeg endelig fik fat på en fra forretningen var første forslag at jeg skulle stille dem ved en radiator og se om de ikke retter sig?!

Jeg mødte op i butikken i Nærum for at få dem byttet. De havde dem ikke på lager men oplyste mig om at de havde et par lagerført så dem kunne de sende til mig. Idag (4 dage senere) har de fundet ud af at de ikke har dem eller det vil sige at de idag har informeret mig om dette og at de har ført pengene tilbage til min konto.

Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse, og jeg kan ikke anbefale forretningen til andre.

Ikke styr på gældende lovgivning for alm. nethandel

Får forkert leveret vare.

2 sko i forskellige størrelse og trods dette lange svartider og da endelig en uforskammet behandling.

Ønsker, trods hjemmel i købeloven, ikke at returnere fragt for returnering af fejlbehæftet vare.

Det kan ingenlunde være modtagers skyld at sælger ikke kan finde ud af pakke 2 ens sko, men det er åbenbart svært at forstå for nævnte netshop.

køb aldrig her!

Har købt online fra mange lande og i mange mange år - har ikke aldrig haft de store problem - før jeg desværre valgte at købe lidt mere lokalt hos denne børnetøjsbutik.

Netbutikken og de tilhørende fysiske butikker er et stort rod, så man burde jo have vidst bedre...men..

- Sælger varer online, som de slet ikke lagerfører
- Ingen service og ingen feedback trods lovning om dette
- MEGET uforskammet ved påpegelse af deres fejl og returnering af forkert leveret varer
- Ingen mulighed for returnering af varer i fysiske butikker
- nægter i sidste ende at ville handle & tale med dig

Lad dig ikke lokke af disse ellers lækre mærkevarer, som man jo kan undrer sig over findes i disse rodebutikker.

Hvis der bliver nogen som helst problemer i jeres handel, så er du på den og det vil trække ud i laaaaaangggg tid med masser af verbale ubehageligheder.

Is Honsefodderoggulerodder your company?

honsefodderoggulerodder.com Details

Visit Honsefodderoggulerodder