XDZign.dk reviews

XDZign.dk reviews

8.1

Kanon kvalitet & Kanon service

Får altid lavet mit skilte arbejde ved xdzign og kan absolut kun anbefale dem. Kvaliteten har altid været super, prisen er rigtig god og levering foregår rigtig hurtig. Selvom jeg er blevet infomeret om at de har travlt ved et par ordre, har jeg aldrig måtte vente længere end 2 hverdage på mine varer.

5 stjerner herfra :)

Fantastisk hurtig ekspedition

Vare modtaget helt efter specifikationer dagen efter betaling.
Venlige henvendelser pr. mail og super gode produkter.

Kan anbefales!

Super god service, super hurtig behandling af bestillinger og sammenlignet med andre sider, super gode priser. :) Kan varmt anbefales!

Fantastisk service

Har aldrig oplevet bedre service end fra dette firma. Altid meget hjælpsomme, svarer hurtigt tilbage på forespørgsler og kvaliteten er i top. De tager sig også af sværere opgaver og fuldfører dem til et 12-tal. Meget anbefalelsesværdige!

XDZign.dk Details

Visit XDZign.dk