Ximon reviews

Ximon reviews

Acceptable
5.9

Ximon stopt en laat alle kijktegoed zomaar vervallen!

Waardeloos nieuws voor alle mensen die Ximon keken met een vooraf aangeschaft kijktegoed dat vijf jaar geldig zou zijn: op 10 januari 2014 laat Ximon weten dat ze er per 29 januari 2014 mee stoppen, en dat het niet gebruikte kijktegoed per die datum (dus over 19 dagen!) vervalt. Schandalig en onrechtmatig.

Het verbaast me trouwens niet dat Ximon stopt. Het filmaanbod is zeer goed, maar de laatste tijd werden alle interessante films alleen via Pay Per View aangeboden, dus een abonnement was zijn geld eigenlijk niet meer waard, want je moet voor de meeste films toch alsnog betalen. Daar komt bij dat de oorzaak voor technische problemen door de Ximon klantenservice categorisch bij de klant werd neergelegd, en dat was in lang niet alle gevallen terecht. Technologisch gezien wordt Ximon links en rechts ingehaald door aanbieders die hun site wél op orde hebben (met goede beeldkwaliteit zonder blokjes, geen films die ineens zomaar een paar minuten vooruit springen, geen problemen met uitloggen, een zoekmachine die wel goed reageert op gebruikte termen etc. etc.), dus ik was om deze redenen al min of meer aan het afhaken.

Nu alleen nog mijn kijktegoed terug zien te krijgen, want deze afsluiter is absoluut onacceptabel, mensen van Ximon.

Ximon heeft het door hoe het moet!

Ximon weet wat de klanten wil,Ze leveren goede films die alleen via streamen te bekijken is en de prijs is goedkoop om onbeperkt per maand films te kunnen bekijken!Groot assortiment en veel goede films titels(geen hollywoord films,maar komt later vast wel denk ik).

ximon.nl Details

Visit Ximon