www.xl-byg.dk reviews

www.xl-byg.dk reviews

7.8

Alt gik som det skulle. Korrekt vare og levering lige til døren

Helt efter bogen

Kan absolut anbefalde

Hvorfor kan gavekort ikke benyttes ved web-handel?

Jeg handler ofte på nettet og gør flittigt brug af mulighederne for delvis betaling med tilgodebeviser, rabatkoder, evt. optjente point og gavekortordninger. Det er derfor lidt irriterende, at man, for at kunne handle billigt og fragtfrit, ikke hos XL-byg kan gøre brug af et udstedt gavekort. Hvis man ikke har kontantbeholdning nok til ønsket køb, må man ned i den fysiske butik og her betale merpris for varen og også fragt, hvis man ikke selv er i stand til at slæbe købet hjem.
Beklager, men det koster altså minimum en stjerne.

Kære George,

Tak for din anmeldelse. Vi værdsætter altid input til at gøre vores webshop endnu mere brugervenlig og er også opmærksomme på problemet med, at gavekort ikke kan benyttes i webshoppen pt.

den tredje mand

Skulle hente varer bestilt på nettet. God hjælp af 2 venlige og smilende medarbejdere. Den tredje mand på pladsen var til gengæld vranten og meget lidt hjælpsom.

Velvillighed

Jeg har flere gange handlet med XL byg i Hornsyld, og jeg har altid mødt venlige mennesker med et godt produktkendskab og en seriøs holdning til tingene.

Billigt

Nemt og hurtigt

Udmærket service

Jeg bestilte havemøbler ud fra katalog. Levering 2 dage efter.

Hurtig og reel levering til aftalte dato

Vi havde en bestemt dato varen skulle leveres og dette blev overholdt. Pengene blev ikke trukket før varen var leveret.

god behandling

kan godt anbefales

XL byg i give vidste ingen ting om webshoppen da jeg kom... Men jeg fik da hvad jeg betalte for til sidst

Kassedamen var helt blank, hun vidste ingen ting om webshoppen

Kære kunde,

Tak for din anmeldelse.

Jeg har talt med den XL-BYG, som har håndteret din ordre. Webordrer afgivet til Tømmergården i Give bliver håndteret i en anden XL-BYG afdeling, og i den sammenhæng er der sket en beklagelig kommunikationsbrist mellem de to forretninger. Det er taget til efterretning og vi vil bestræbe os på at forbedre kommunikationen.

Vi er glade for, at du trods alt fik din vare med dig fra butikken.

Bedre rådgivning

Bare mere kompetent rådgivning end andre byggemarkeder.

hmmm hvad skal jeg mene

Kære XL-byg.dk

Jeg bestilte den 29. december 2013 en fødselsdagsgave til min kæreste.
Ordre nr. 96361 - Weber Rotisserie t/57 cm kuglegrill ....
Men ak og ve - her mere end 2 måneder efter er den stadigvæk ikke leveret ....
For dårligt, fordi I netop den 29. december 2013, skrev at den var på lager ...

Marianne Bergendorff
mail: Bergendorff@mail.tele.dk

Kære Marianne,

Tak for din anmeldelse.

Jeg har talt med det byggecenter, som har håndteret din bestilling. De beklager dybt, at der ikke er blevet fulgt op på din ordre. Der er simpelt hen sket en meget beklagelig fejl ifbm. jul/nytår. Jeg kan forstå, at ordren nu er på vej til dig.

Mange tak for din tålmodighed.

Mai Bakmand

Nemt, til tiden og alle varer som de skulle være

Meget tilfreds.
Jeg mangler kun en lille ting, besked om hvornår varerne bliver leveret.

Alt som aftalt

God kommunikation.

Total iorden

God servic , hurtig levering .

TOPP SERVICE - TOPP HANDEL

Veldig bra. Jeg bestilte på internæt og hentet mine to brusesett som var på tilbud i Herlev. Meget fornøyd.

Butik helt i orden, E-Butik, det en ommer!

Første ordre, er på lager bliver der angivet, men efter 3 dage får man besked på det ikke kan lade sig gøre, det er restparti, og varen er udsolgt. 4 dage senere, er varen stadig på hjemmesiden, angivet som på lager! (får så vide via. mail da jeg brokker mig, at det er fordi den er på lager andre steder i DK, jamen, hvis i er så hellig at man skal se nede i bunden at man handler med en evt. given butik, så hjælper det jo ikke i skriver den er på lager online, og dernæst henviser til den lokale sombutik som ikke har den lager, så er den jo IKKE! på lager, så må i sgu med det it system som man nu har eller som er tilgængeligt, gøre lager beholdingen synkront, sådan så den afspejler hvad den lokale butik HAR pålager og ikke hvad der er i resten af DK, det kan jeg jo ikke bruge til noget.

DET var jo så hverken første eller sidste gang, nu har jeg bestilt en Bosch GML20 Radio, dette gjorde jeg for 3 uger siden, hvor den stod som PÅ lager, men nej nej, er der nogen vare at se? har da også været i den lokale for at høre, jo de har bestilt, men de har ingen vare, hvorfor skal det så stå på hjemmesiden, igen, det er totalt misvisende, og nu/denne gang snakker vi jo ikke om en udgået vare eller restparti.

Bevars tonen kan være lidt snert, men de sidste 6-7 varer jeg har handlet på nettet har lidt af samme fejl, så det er jo åbentbart ikke kun jer der ikke kan finde ud af det, og dem der kan, er dem som overlever!

Kære Kunde,

Tak for din anmeldelse. Det er værdifuldt input til vores konstante udvikling af den funktion, som sammenkobler webordrer, forretninger på XL-BYG Webshop og lagerbeholdning.

Når vi lader vores system forsøge at finde den fysisk nærmeste forretning, er det med henblik på at kunne tilbyde den billigst mulige fragt på webordren. Det betyder naturligvis ikke noget i tilfældet med en radio, som sendes med Post Danmark, men det er ikke uden betydning, hvis man bestiller byggevarer.

Håber det ovenstående i det mindste gav dig en forklaring på din - forståeligt - frustrerende oplevelse på XL-BYG Webshop.

Mai Bakmand

Udmærket service, bortset fra at beskeden om at varen var klar til afhentning blev forsinket.

Bosch multicutter

Rigtig god pris og lynhurtig ekspedition. Modtaget varen efter halvandet døgn. Kan kun anbefales.

Alles Super

Alles Super

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

XL-BYG ONLINE BYGGECENTER Support

Om virksomheden

XL-BYG er Skandinaviens største byggecenterkæde med over 250 forretninger. Levering til døren fra din lokale XL-BYG. Tryg onlinehandel i XL-WEBSHOP døgnet rundt.

Visit www.xl-byg.dk

Write to: info@xl-byg.dk