XL Dating reviews

XL Dating reviews

4.9

her er en datingside der styrer af børn eller af folk med rigtig lav iq

Efter at selv havde en profil derinde og de har det samme som man har på fjæsbog at man kan dele en tanke meeeeeeeeeeeeed de vil jo gerne bestemme over hvad jeg skriver
og prøver man så at log on ter side helt tosset som om det er en folk børn der styre side
det kan sku være nogle tumper med rigtig lav iq det er ikke hue trykker på den kyse

Mystiske post

Jeg har prøvet to gange med en månedsmellemrum, at få en email fra dem om at der lå et brev til mig og det har passet sammen med et 14-dages tilbud til 19 kr, som jeg begge gange har prøvet at købe, da jeg tænkte 19 kr kan jeg godt undvære.
Første gang var der ikke noget brev i min indbakke, hvilket jeg skrev en klage til dem over og fik dem til med det samme at stoppe betalingsabonnementet. De undskyldte sig med at brugeren måske havde fortrudt eller havde slettet sin konto, hvilket jeg synes er en meget tynd undskyldning.

Anden gang var i denne uge, hvor der godt nok ligger en brev med en halvfærdig sætning fra en profil uden beskrivelse og uden billede, som så heller ikke svarede på mit svar.

Når man har købt sådan et tilbuds abonnement hos dem, så skal man huske at afmelde 7 dage før perioden udløber ellers koster det dyrt og man kan selvfølgelig kun gøre det ved at skrive en email til dem, man kan ikke afmelde det fra deres side med mindre man sletter sin profil helt. Dette er simpelhen ikke i orden, man skal kunne afmelde sit abonnement ligeså let som man tilmelder sig det. De 7 dage er bare underligt, jeg kan ikke se nogen god grund til at have sådan en regel.

Derudover er der utrolig lidt aktivitet på siden, meget få profiler, chatten er stort set død osv.

Ikke en dating side jeg vil anbefale til nogen.

fin side:)

Men. som nyt medlem kunne man godt bruge mere end 7 dage medlemsskab. man når ikke at komme i kontakt med nogen på så kort tid eller er pga. der ikke mange aktive yngre bruger.
og hvis man køber vip så kan de andre alligevel ikke skrive

Is XL Dating your company?

XL Dating Details

online dating og single kontakt med xl dating

Visit XL Dating