Xoburgersandsteaks reviews

Xoburgersandsteaks reviews

5.1

Bedrageri

De fortæller, at der er et mindre beløb på sin voucher fra Bellevue end hvad der i virkeligheden er.
Tjeneren var ligeglad og der var absolut ingen service fra tjenerens side.
Sad med sin tlf. og kunne ikke kigge op og sige farvel da vi skulle forlade restauranten.
Det var første og sidste gang vi satte vores fødder på det sted.

Langsom betjening og brændt mad, svindel med Smartbox

Var på restauranten i går. Langsom betjening, tjenerne glemte os flere gange og vi måtte vente 25 minutter på at få den første øl. Restauranten var næsten tom, så det var næppe pga travlhed.
Havde et Smartbox tilbud med til 299 kroner der skulle give ølsmagning til to. Vi fik udleveret 5 øl til deling, men kun til en værdi af 250-275 kroner. Rent svindel og bedrag og rigtig dårlig stil! Da jeg spurgte tjeneren om rimeligheden i dette "tilbud" fik jeg blot at vide at der var jo peanuts med i prisen... Disse blev dog aldrig udleveret, hvilket forstærker følelsen af at være snydt.
Maden var ikke noget at skrive hjem om, helt brune og brændte pommesfrites, der tilgengæld var totalt slatne. At man overhovedet kan få sig selv til at bære det ind til en kunde er mig en gåde, det må bero på ren og skær ligegyldighed. Mit bedste råd: Hold jer langt væk, der findes så mange gode restauranter hvor man kan få en decideret gourmetoplevelse for færre penge. En stjerne er faktisk alt for meget.

Dyr kedelig mad og lang ventetid

Bøffen er stegt forkert salaten og løgringene er klamme.
Vi har ventet på maden i over en time nu! Lyt til er godt råd - hold jer væk!
Pris og kvalitet hænger ikke sammen

Fantastic kød

Great Service
God vin til en fantastisk pris

Super gode burgere

Kæresten og jeg spiste ude i sommer solen en eftermiddag og selvom det var lidt forvirrende at blive ekspederet af tre forskellige, da ejeren har Café Emma ved siden af, var oplevelsen bare i orden.
Det skal siges at jeg forinden denne anmeldelse har læst andres oplevelser på andre sider og synes det er ærgerligt de mange gæster har haft en så ringe oplevelse, men omvendt tror jeg at ejerne har taget kritikken til sig, for det var virkelig i orden, da vi besøgte den.
Vi bestilte en Standard til min kæreste og en Mexican med Go Large tilbehøret, bøffen var så på 270 g. En side order af hjemmelavede pomfritter og de var GODE! Dertil hvidløgsaioli og en hyldeblomst drik til fruen og en stor 1664 til undertegnede.
Bøffen var nøjagtig som jeg ville ha den, medium rare. Det samme var fruens, der dog havde fået en lys bolle og hun havde bestilt en mørk.
Plusserne er helt klart maden og at vi hele tiden blev opvartet af de søde piger. Minusserne var dog følgende:
At der skulle tre(3), forskellige tjenende ånder for at ekspedere, to af dem fra Café Emma.
At der lige sneg sig dip til ekstra 10,- med på bon´en.
At en 75 cl Kronenburg koster 89,-.
Og at man betaler for dip.
Det trækker ned, men hele oplevelsen var til mange stjerner, så vi kommer tilbage.

Overordnet en dejlig oplevelse

Hurtig og fremragende betjening
lækre omgivelser med skøn baggrundsmusik
Fremragende mad til meget rimelige priser.

Eneste minus og grunden til jeg kun giver 4 stjerner, er den uhørt høje pris på drikkevarer.
En mellemcola til 45 kr og en stor til 69 ( !!!!!!) kr

Vil klart spise på stedet igen, men nok nøjes med en tår vand til ;)

xoburgersandsteaks.dk Details

Visit Xoburgersandsteaks