Xparts reviews

Xparts reviews

4.5

Laaaaaaaaaang leveringstid

Overskrift siger ligesom sig selv.
Der var gået så mange uger, at jeg kom helt i tvivl om hvad jeg havde bestilt. Handler der aldrig mere.

dårelig web butik

bedstilte UDSTØDNING-LIGNER LOVLIG
Varenr: 100332 til 295 kr - da jeg fik udstødningen kostede den pludselig 495 kr

de sendte mig en

UDSTØDNING ITALY RACING
Varenr: 100324 til 349 kr

lorte service

de er meget dårlige til at opdatere deres hjemme side alt efter hvad de har på lager.

bestilte en kobling og 2 sæt pakninger der inde og alle tingene var på lager men da pakningerne kom stod der på fakturaen at koblingen kom om 2 uger.
2 uger gik ingen kobling var kommet og jeg skrev mange mails til dem fik ingen svar. 2 måneder næsten 3 måneder efter jeg fik pakningerne kom min kobling. så jeg vil ikke handle der inde igen.

og desuden har www.west-import.dk de samme dele og mere til til samme pris.

Snyder med tingene!

Jeg bestilte en tænding fra dem sidste sommer der stod på hjemmesiden at den var på lager og jeg bestilte den, efter at have ventet i en uge skrev jeg en mail til dem og fik da også svar efter 2 dage De/Han skrev at varen åbenbart ikke havde været på lager men det var deres fejl at det stod forkert på hjemmesiden så han sendte den som han havde ''lagt til side til sig selv'' og efter 3 dages venten mere kom varen endelig, jeg var meget spændt men fandt hurtigt ud af at varen var lavet til en Kreidler og ikke til puch maxi jeg prøvede flere gange at skrive til dem men de undlod bare at svare mig! skod service

Xparts Details

Xparts.dk har li´r til rødderne!

Visit Xparts