Xpconsult reviews

Xpconsult reviews

7.9

Ingen ekstraregninger

Man får ingen uforudsete regninger fra XPConsult

Godt samarbejde!

Vi blev træt af vores tidligere IT partner da de blev for store og ikke reagerede på nye henvendelser. Så fandt vi XP Consult ved et tilfælde og de endte med at blive leverandør til komplet ny "server park".
Dygtig og personlig samarbejde, hvor jeg fik lov til at hjælpe med i mange opgaver. Meget arbejde blev også udført udefor arbejdstiden så vi næsten ikke mærkede noget i den travle hverdag.
Også bagefter er de gode til support.

mega god service til alt

Deres kundeservice er meget hjælpsom og jeg fik alle de informationer jeg havde brug for. Kan kun anbefale virksomheden til andre. Super service :D

Is Xpconsult your company?

XPConsult Details

Visit Xpconsult