Xperiahost reviews

Xperiahost reviews

7.4

En af danmarks overall bedste løsninger

Efter at have prøvet mange webhosts i danmark og udlandet vil jeg klart anbefale andre at bruge xperiahost.

Xperiahost tilbyder meget dynamiske løsninger med alt det plads du skal bruge, mulighed for flere domæner, god hastighed, glimrende backend, php+mysql og uden sammenligning den bedste support jeg har prøvet.
Desuden er priserne også blandt danmarks laveste.

Så hvis du leder efter webhost vil jeg klart anbefale xperiahost

Det kan ikke gøres meget bedre..

Jeg vil uden tøven kunne anbefale Xperiahost.com til alle andre !! - De har gjort det let (og billigt) for mig at få hosted mine domæner. Da jeg ikke har stor erfaring med web hosting fik jeg Xperiahosts supportfunktion til at klare langt den største del af opgaven for mig GRATIS.
Supporten fra Xperiahost ligger i en klasse for sig selv. Jeg har helt alvorligt aldrig oplevet så højt et niveau før. Hurtige og høflige tilbagemeldinger på alle mine henvendelser.
Indirekte er dette også grunden til at jeg "kun" tildeler 4 ud af 5 stjerner.. Da jeg aldrig tidligere har prøvet at have et domæne hosted, savnede jeg en guide der kunne fortælle mig præcist hvad jeg skulle gøre for at flytte mine domæner over til Xpariahost. Derved havde det sandsynligvis ikke været nødvendig at kontakte deres support så ofte. Det hører dog med til historien at LANGT FRA alle mine spørgsmål omhandlede flytningen af mine domæner. Så hvis du som mig er uerfaren inden for dette felt, vil jeg klart anbefale dig at starte med at kontakte deres support. Du vil ikke fortryde det ;-)

Is Xperiahost your company?

Xperiahost Details

Få et billigt webhotel eller en VPS. Webhoteller fra 2 kr. pr. måned. VPS fra 74 kr. pr. måned. Registrer billige domæner fra 90 kr. årligt.

Visit Xperiahost