Xpmedia reviews

Xpmedia reviews

3.5

Rent bedrag

Ville bestille en Playstation 3, da edbpriser.dk anbefalede firmaet helt vildt på deres hjemmeside. (Tænk at de bare tager hvem som helst ind uden at undersøge firmaerne)

Fik også tilsendt en værdiløs Nokia 1208, EFTER utroligt meget bøvl, fik jeg endelig pengene tilbage på kontoen af banken. (Skal siges at jeg herefter ikke ville være kunde i Danske Bank mere)

Kunne forstille mig at de nu er "Diamond Data" som også er blevet lukket. (Burde være mere kontrol, når man får lov til at tage Nets.com betalinger)

Ingen respons

For nyligt gik mandens Nokia N95 med garanti i udu. Vi ringede til firmaet - tlf. nedlagt.

Sendte dem så flere reklamations mails, som bare blev slettet uden at være læst.

Vidste ikke at de var under tvangsbeh. Har lige læst det her.

ADVARSEL: Benyt IKKE deres internet butik - du får ikke den vare du bestiller m.m. Se de andres dårlige oplevelser med denne butik.

Rent bedrageri !!

Har oplevet samme behandling som de øvrige på denne side. Bestilte en bærbar til 2000 kr 25 maj 2010 men modtog en Nokia 1208. Talte med butikken som høfligt undskyldte og bad mig returnere telefonen. 2000 kr er allerede hævet fra min konto og jeg har stadig ikke modtaget nogen computer. Idag (22juni) fik jeg telefonen retur fra postvæsenenet da der åbenbart ikke har været nogen til at tage imod denne (butikken er sikkert lukket). Jeg har gjort indsigelse til banken der vil tage sig af sagen. øv!

fusk

Ingen tvivl om at firmaet er fusk. Min historie ligner meget andres. Købte en Nokia til 2400. Fik en "Mokia 1208" - som der stod på fakturaen. Ringede op og fik godt nok fat i en, som beklagede dybt og bad mig returnere. Siden har jeg intet hørt. ÆV!

XPMedia er et rendyrket fuskerfirma!

Jeg har haft helt samme oplevelse som Jrossing. Jeg bestilte en bærbar pc, de trak pengene med det samme, og jeg har modtaget en (stort set værdiløs) Nokia 1208.

Deres butikker er lukket, og de svarer ikke på tlf. eller mail. Men de driver stadig en web-butik, hvor de åbenbart bare sender Nokia 1208'er ud, når kunderne bestiller noget.

Hold jer langt væk!!!!

PS. Hvis I er blevet snydt, så kontakt hurtigst muligt jeres bank, så pengene kan blive trukket retur!

xpmedia's butik er lukket

XP-media ApS er under tvansopløsning, deres butik i Rødvovre er lukket, dog fortsætter de med at sælge fra deres webshop.

Jeg bestilte en iPhone til 4.800,- fik tilsendt en Nokia 1208, :-( meget dyr Nokia, for der er jo selvfølgelig trukket 4.800,- på min konto.

De skriver i Handelsbetingelserne at man "bare" kan komme ned i deres butik... men den er jo lukket. Telefonen bliver ikke taget og der bliver ikke ringet tilbage.

Jeg kan bestemt ikke anbefale virksomheden.

Virksomhed under tvangsopløsning

(Jeg anmelder for en ven, som netop har købt et produkt hos firmaet - jeg har ikke selv handlet der)

Min ven købte en Nokia E72 hos XP-Media, og den kom også som ventet - men af ukendte årsager var den simlåst. Det har senere vist sig, at XP-Media sendte telefonen, efter selskabet var gået konkurs (hvilket der ikke står noget om på hjemmesiden). Mobilen er stadig simlåst, og iflg. en anden telefonforhandler har det noget at gøre med, at den er meldt stjålet.

XP-Media svarer ikke på henvendelser, hverken pr. telefon eller mail.

Mht. mobilen har Telenor, vennens teleselskab, overtaget sagen.

Is Xpmedia your company?

Xpmedia Details

xpmedia.dk - Hos xpmedia kan du online købe alt indenfor computer, mobil og tilbehør til mobil og copmuter xpmedia.dk - Hos xpmedia kan du online købe alt indenfor computer, mobil og tilbehør til mobil og copmuter

Visit Xpmedia