XSmoke® Danmark reviews

XSmoke® Danmark reviews

6.7

Endelig røg-fri

Tak for et fantastisk produkt - har været ryger i næsten 20 år nu og har prøvet ALT i forsøg på at stoppe. Har nu endelig smidt smøgerne takket være X-smoke. Det er nemt og lige til at gå til - selv min far på næsten 70 år kan finde ud af det og er nu også stoppet. Kundeservice har været i top - svar med det samme, hurtig levering mv. De varmeste anbefalinger herfra - Fra Den Glade eks-ryger

Bondefangeri

Jeg har "åbenbart" for en månedes tid siden nikket godkend på facebook spam til at modtage en startpakke, da dette ikke var noget jeg har nogen intentioner om at tage i brug, blev det bare smidt i skuffen. nogen tid efter kommer der en luftpakke fra München på en XSmoke Original taste pakke. så kan man satme få noget at ryge på. det skal jeg da lige love for. Da det stadig ikke var noget jeg havde nogen intentioner om at tage i brug valgte jeg at ringe til firmaet og melde mig ud og fortælle dem at jeg nu vil sende pakken retur og blive kvit med firmaet. Manden i røret fortæller mig at det ikke er muligt at sende retur, og der ikke er 14 dages fortrydelsesret på abonnement som man bestiller. jeg blev meget meget hidsig, og nu sidder jeg med en regning på 648.- og en pakke "sikkert gode" men "for mig ubrugelige" e smøger. det er simpelthen for dårligt at man skal "snydes" på den måde. At i lover folk den gratis startpakke, alligevel får man en regning på 79kr for porto. udover det modtager man sgu også en uventet pakke ikke ret lang tid efter.

- det er menneskeligt at fejle, men de "fejl" i laver. er vidst bevidst gjort.
se alle de klager på fuldstændig samme sager som min?

Hej Daniel,

Vi er selvfølgelig kede af situationen, hvis du har bestilt vores produkt også efterfølgende har fortrudt dette. Du havde 14 dages fuld returret på startpakken, hvilket betyder du kunne have sendt denne retur også var den blevet krediteret. Du valgte ikke at reagere på modtagelsen af denne pakke, hvorfor du har modtaget den efterfølgende abonnementspakke.

Vi mener bestemt ikke vi har lavet en fejl, når vi vælger at sende dig produkter, som du har bestilt. Du skriver selv, at du har bestilt og derefter har du selv har begået den fejl, ikke at reagere på situationen.

Vi prøver på ingen måde at snyde folk, når vi udloder en startpakke til 0 kr. Denne koster normalt 159,- over vores webshop. Her betaler man altså blot for fragt- og ekspeditionsomkostninger.

Sådan, tusind tak.

Jeg havde ved en fejl kommet til at trykke på en annonce på nettet, og ups pludselig havde jeg bestilt en E-cigaret. Jeg skrev til firmaet med det samme jeg havde modtaget pakken. Jeg forklarede jeg ikke havde bestilt noget, jeg fik svar lige med det samme, jeg skulle bare sende pakken retur. Og de ville slette mig fra alt. Jeg blev så glad. Jeg skyndte mig at gå hen og smide pakken i postkassen. Nu troede jeg alt var godt, men pludselig fik jeg en rykker, og en rykker mere. Jeg prøvede at ringe til det nr på rykkeren, men det var ikke firmaet som havde sendt pakken, det var et firma der skaffer pengene hjem, de var ligeglade med alt, pakken var ikke kommet frem og jeg skulle betale, både for E-cigaretten og for de to rykkere. De truede mig med at sende det til inkasso. Jeg er et menneske som er meget ærlig, og blev skide sur. Hvorfor troede de ikke på mig, jeg har aldrig røget og ikke tænkt mig at starte. Nå jeg fandt den gamle mail frem igen og skrev til det rigtige firma Xsmoke, fortalte dem hele historien, og vi skrev lidt frem og tilbage, i mellemtiden ringede jeg til post Danmark og spurgte til pakken, og når jeg havde smidt pakken i postkassen var det xsmoke's tracking nr, som skulle spore pakken, jeg fik så en mail fra den sødeste pige fra x-smoke, de ville slette mig fra alt, de troede på mig, som hun sagde til mig, der sker fejl, og hun var villig til at hjælpe mig. Åh altså jeg blev glad. Nu har jeg så lært at man selvfølgelig ikke kan stole på alle mennesker, jeg ved jo jeg smed pakken i postkassen, men kunne jo ikke bevise det, så for eftertiden sender jeg ting retur fra posthuset, med et tracking nr. Så husk det alle. Jeg var utrolig heldig denne gang, men nu har jeg lært noget. Jeg vil gerne sige tusind tak fordi du troede på mig.

Så er jeg med i klubben

Jeg melder mig hermed i koret af mennesker, som har tegnet abonnement, uden at ane det, via en forbruger undersøgelse. Jeg kan se her på siden at jeg ikke er den eneste i den klub.
Xsmoke har et marketingsproblem, vi er vel ikke alle sammen dumme! Ligesom flere af de andre på denne side får jeg nu tilsendt pakker og rykkere, som jeg ikke har bestilt eller ønsker. Jeg har bedt om en adresse at sende varen retur til, det nægter man mig også. Det er ringe.
Produktet, det er ikke noget for mig, derfor har jeg heller ikke kontaktet xsmoke for at købe mere, så det er meget mærkeligt. Har lige chattet med forbruger styrelsen og de anbefaler at jeg ikke betaler og bare sender varen retur, så til jer andre derude, I behøver ikke at betale, hvis i ikke viste at i sagde ja til et abonnement! Men I skal selvfølgelig sende varen retur!

Hej Kenneth,

Først og fremmest er det selvfølgelig uheldigt, hvis du ikke har været opmærksom på, at du netop valgte at tegne et abonnement hos os. Dette valgte du ved bestillingen af startpakken.
Ydermere blev du gjort opmærksom på, at der har været tale om en abonnementsordning op til flere gange i købsprocessen. Dette blev også slået fast ved modtagelsen af startpakken, hvor det fremgik af fakturan samt en af de medfølgende brochurer.

Jeg har set den mailkorrespondance igennem, som du har haft med min kollega i kundeservice. Heri oplyser hun dig glædeligt om vores adresse, men oplyser blot om, at din returnering ej er mulig. Altså er det ej muligt at få din abonnementspakke krediteret.
Jeg vil dernæst henvise dig til, at forsatte spørgsmål eller deslige i denne sag, forsætter i den mail korrespondance du har med min kollega i kundeservice.

Vi overholder fuldt ud de danske love og regler, hvilket forbrugerombudsmanden blot vil nikke genkendende til. Du er selvfølgelig velkommen til at tage kontakt til ham, og vi står gerne til rådighed med information, hvis dette ønskes.

Mvh XSmoke® Danmark.

Hvorfor sender de ting til mig???

Har lige modtaget en velkomst pakke fra Xsmoker.com
Har aldrig røget og er derfor ikke interesseret i deres produkt, men alligevel har jeg modtaget deres startpakke som jeg skal betale for at have modtaget. De har ikke fået mit samtykke for at sende mig en velkomstpakke. Hvilket jeg også finder underligt

Efterfølgende har jeg fået svar fra deres support, hvor de mener jeg har været med i en forbruger undersøgelse. Det valgte jeg så at følge op på, hvorved jeg efterspurgte hvilken undersøgelse de mente jeg havde været med i...
Der blev sendt en forespørgsels over i marketingsafdelingen..
Mangler stadigvæk svar fra deres marketingsafdeling?

Det skal dog siges at de har en venlig supportafdelingen

21-01-2014
Pakken er længe sendt retur, da jeg aldrig har røget og ikke har i sinde at begynde.

Savner stadigvæk svar fra jer omkring hvilken undersøgelse i mener jeg har været med.. For jeg synes det er for nemt at sige jeg været med i en forbrugerundersøgelse,

Hej Rasmus,

Først og fremmest er det selvfølgelig en beklagelig situation, men vil dog samtidig starte med at understrege, at vi under ingen omstændigheder sender produkter ud til kunder, der ikke har bestilt.
Nu kender jeg ikke din enkelte sag, men kan forstå du igennem vore kundeservice har fundet ud af, at du har bestilt efter endt brugerundersøgelse.

Ved modtagelsen af startpakken, har du mulighed for at benytte dig af dine 14 dages returret. Det vil altså sige, at du har haft mulighed for at returnere produktet og efterfølgende få fakturan krediteret, såfremt du ikke har haft interesse i vort produkt.

Vi er trods alt glade for din tilfredshed med vores kundeservice, men beklager forvirringen omkring din bestilling. Jeg antager, at du har fået styr på sagen igennem kundeservice, og ellers er du selvfølgelig mere end velkommen til at skrive til vores kundeservice igen.

XSmoke® Danmark.

Dårlig dårlig service!!

Læste en reklame for produktet og tænkte, at det var et godt alternativ, til cigaretter. Men læste videre omkring priser og besluttede mig for ikke, at bestille og lukkede siden ned. Bekræftede ikke nogen ordre og nåede også kun at taste mit navn og telefon nr. ind. En time efter bliver jeg ringet op af en sælger fra Xsmoke. Der gav mig et godt tilbud, der lød på 79,- for prøvepakken og 14 dage efter vil jeg modtage en pakke til 399. Den næste pakke lød på 648,- ? Da jeg ikke er stor ryger, aftalte jeg med sælgeren, at først få tilsendt den næste pakke 3 måneder efter. Den har jeg så fået i dag, 3 uger efter den første pakke og [navn fjernet], som jeg talte med ville prøve, at overbevise mig om, at det var mig selv der havde bestilt det på nettet og bekræftet deres betingelser. Ydre mere ville hun sende min bekræftelse på mail. Dette er ikke sket. Det er ikke sket for jeg lavede aldrig en bestilling på nettet og bekræftede ikke noget køb. Deres salg foregik udelukkende over telefon og betalingen er foregået via Giro. Det er ikke så meget, det at de har lavet, en fejl, ved at sende, min pakke for tidligt, det er fornægtelsen, ved den aftale jeg indgik med sælgeren, samt beskyldningerne om, at jeg har bestilt det på nettet, når jeg ikke har. Produktet virker udmærket, men er sikker på der er andre produkter der virker og respektere deres kunder og ikke bruger klam markedsføring, samt uacceptable kundeservice. Pakken jeg har modtaget i dag er på vej tilbage til firmaet og mit såkaldte abonnement opsagt. Dette firma har ingen respekt for deres elleres udmærket produkt, elleres ville de behandle deres kunder ordentlig.

Hej Birgit,

Som vi senere har snakket over telefon, er der sket en misforståelse, mellem dig og en af vores kollegaer. Vi har beklaget misforståelsen, og derfor også tilbudt dig en løsning som vi normalt ikke indgår.

Vi kan se at der er blevet bestilt via en brugerundersøgelse, og det er derfor vi i første omgang har kontaktet dig. Vi prøver ikke at sælge over telefon, hvorfor der ikke er tale om et salgsopkald. Vi ringer kun ud som en service til de kunder, hvor der er sket en fejl i løbet af deres bestilling.

Vi beklager, hvis du ikke føler at dig ordentligt behandlet, og vi håber at der tilfredsstillende er blevet rettet op på denne uheldige misforståelse.

Vi er glade for at du synes om vore produktet, og at du stadig gerne vil have en af månedspakkerne vi sendte dig.

Det virker sgu!

Har ikke røget i 2 måneder nu :)

Virker ok

Super god med en dejlig smag, batterie er for dårlig så husk at have 2 til 3 liggen og altid opladt

Fungere prfekt

Er god at bruge og virker som det skal .

Den er dyrere. Men du bliver ikke tilvænnet noget du ikke ønsker at blive afhængig af.

Et superprodukt. Efter i en alder af 65 år, at have røget 60½ år, prøvede jeg x-smoke.
Efter ca. 14 dage var jeg færdig med tobak. ca. 3 måneder senere også med x-smoke.
Jeg har ikke røget i mere end et år. Og bruger ikke selv x-smoke. Det gør min kone.
Men hun ryger ikke mere.( hun prøvede et andet fabrikat. Gennem mere end et par måneder. Kun problemer med produktet)
X-smoke hvis du vil stoppe uden problemer : Start med at sublere med x-smoke,
så kommer det uden du tænker over det.

Det virker

Jeg har ved hjælp af xsmoke reduceret mit cigaretforbrug væsentligt. Jeg har prøvet andre e-cigaretter, men disse(xsmoke) virker!

Super måde at ryge på

Du skulle prøve er slet ikke svært,jeg har ikke røget i 6 mdr. bare kom i gang

Røgfri

Jeg begyndte med XSmoke for ca. I år siden,hvor jeg dagligt røg 20-30 cigaretter ,jeg har ikke rørt tobak siden,min rygetrang bliver fuldstændig dækket af XSmoke.
Jeg bor på Grønland, på trods af det,modtager jeg altid min forsendelse til tiden.

Supergodt og nemt rygestop :-D

Vi prøvede det, fordi vi længe havde ønsket at stoppe rygning ... Vi bestilte en prøvepakke - og da vi havde prøvet det - var vi slet ikke i tvivl om, at det var vejen vi skulle, for at blive røgfri. Man har stadig fornemmelsen af, at man får dækket sin nikotin trang, men man er fri for lugten, både i hjemmet og i tøjet... Vi kan kun rose produktet.
Helle og Henning

Den bedste e-cigaret, jeg har prøvet. Har prøvet flere forskellige. Godt batteri.

Synes X-smoke er en god e-cigaret, minder noget om en rigtig cigaret.

Få et bedre helbred med X-smoke

efter jeg er gået over til X-smoke er min smagssans og lugtesans blevet meget bedre, og har jeg været i byen og kommer hjem er det så dejligt at der ikke længere stinker af røg i lejligheden.
Aase Larsen

det nemmeste og bedst mulige alternativ

Jeg har ikke mærket at jeg er holdt op med at ryge, den kan holdes på som en almindelig cigaret, der skal ikke væske på og du skal ikke trykke på en knap for at ryge

Præcis

Hurtig, sikker levering, ingen bøvl ved evetuelle udsættelser med levering, det virker helt perfekt. Produktet ligeledes ok. Kan klart anbefales.

Fint produkt - humbug markedsføring - GOD SERVICE!

Jeg bestilte en prøvepakke da alle mine venner spammede det på facebook. Jeg fandt så senere ud af at det var fordi de faldt for samme tilbud som jeg selv - og når man bestiller produktet spammer man automatisk sine venner. smart trick.. tilmed fik jeg en regning for porto fra münchen på 79,-

Jeg var naiv, og det er min fejl at jeg falder for et "det er for godt til at være sandt" tilbud, men når ens venner man stoler på skriver på facebook at der er gratis prøver så stoler man blindt på det.

Derfor; humbug!! = 3 stjerner.

Produktet virker i sig selv ret fint faktisk! Jeg ryger ikke selv, heller ikke e-cig, men min kæreste prøvede den og var ret positiv. Og kundeservicen fejler bestemt ingenting! Camilla K svarer helt sikkert også på dette indlæg ;)

Men hold da lige op med at tilbyde gratis prøvepakker når det i virkeligheden er abonnements aftaler, facebook spam og fragtomkostninger I leverer - DÅRLIG KARMA.

EDIT: Xsmoke har besluttet at slå en streg over min faktura for fragten på 79,- De må åbenbart være lidt enige i min betragtning om humbug markedsføring, men eftersom det er et ekstern firma de har bestilt til markedsføringen får xsmoke nu 4 stjerner for god servie og godt produkt .

Hej Rasmus,

Tak for din anmeldelse!

Jeg er super glad for at din kæreste var tilfreds med e-cigaretten, og var positiv overfor vores produkt. Hvis i har flere spørgsmål til os, som i ønsker svar på. Er du mere end velkommen til at skrive til vores kundeservice, som kan besvare de spørgsmål dig og din kæreste evt. har.

Angående annonceringen, beklager jeg hvis vores annonceringspartnere, har været lidt for kreative. Det er ikke os som sender annoncerne ud, men jeg følger selvfølgelig op på sagen.

Hvis du har mere feedback, så kontakt os endelig.

God dag!

Glimrende men lidt dyr e-cigaret

Som skrevet ovenfor er X-smoke efter min mening en glimrede løsning hvis man ønsker at stoppe med at ryge, har prøvet en del fabrikater fra UK og USA, men min mening er nu at X-smoke's filtre er dem der holder længest, og de er da fair nok til at oplyse at et filter svarer til 20 cigaretter, hvor mange skriver 40 cigaretter hvilket er meget optimistisk.
Men grunden til at jeg anbefaler X-Smoke er Camilla K i deres kundeservice, som altid er meget behjælpelig, når jeg har dummet mig med et eller andet, og så virker hun så sød og venlig, og er hurtig til at reagere

XSmoke® kundeservice

Mails svares på inden for 24 timer

Når vi modtager en kundemail, har det en stor prioritet for XSmoke® - ikke alene at mailen bliver svaret hurtigt, men også kvaliteten i svaret. Med andre ord, ligger vi hurtig og konkret kundeservice højt. Man-fredag kan vi garantere, at kundemails bliver svaret på inden for 24 timer. Det vil sige, bliver mailen sendt lørdag, søndag eller fredag aften - vil disse blive svaret hurtigst muligt mandag. Mail modtages på; support.dk@xsmoke.com

24/7 kundesupport på Facebook.

Vi står altid klar til en hjælpende hånd på Facebook. Her har vi mulighed for at hjælpe, hvorvidt det er onsdag eller lørdag eftermiddag. Din henvendelse, vil blive svaret på hurtigst mulig. Besøg XSmoke® Facebook side på, www.facebook.com/xsmoke.dk. Like siden, for enten at kontakte XSmoke® derover, eller for at følge med i hvad der sker i branchen.

Telefonsupport fra 9-16

Vi har, som en af de eneste i branchen en telefonisk support. Her er der mulighed for direkte hjælp. Tlf. Nr: 69 13 69 11

Live chat mellem 10-16

Vi har en suplim live chat, hvor det er muligt for direkte kontakt - her for man den hurtigste support, og føler en mere direkte kontakt med en af vore medarbejder.

Om XSmoke®

XSmoke® er et af europas førende e-cigaret forhandlere. Vi mener at have nogen af markedet bedste produkter, og det sammenlagt med vore høje servicegrad, gør at vi generelt har gode og tilfredse kunder. På XSmoke.com, er det muligt at få mere information omkring os. Her er det også muligt at bestille via vore webshop - men også at starte sin abonnementsordning. Ønsker man mere viden om e-cigaretten, har vi lavet en stor e-cigaret guide, som er meget informativ. Guiden kan læses her.

Visit XSmoke® Danmark

Kontakt os