Xstra reviews

Xstra reviews

7.5

Min pakke kom aldrig efter 2 måneders ventetid.

Jeg bestilte et AFOX Single-slot usb kort.
Har haft løbende kontakt med dem, og fået undskyldninger hist og her. Men der dukkede aldrig en pakke op, selvom jeg hele tiden blev lovet at den ville komme om 14 dage.

Super kundeservice

Jeg bestilte et SD-kort, og det kom indenfor én dag. Desværre var det det forkerte kort der var blevet sendt. Jeg skrev til kundeservice - dagen efter lå der det rigtige SD-kort og en frankeret returkuvert til det forkerte kort. Sådan kan kundeservice gøres! 5 stjerner herfra!

Billig og fantastisk service

Jeg kan kun sige god for Xstra.eu og deres service. Mit SD-kort gik i stykker pga. konstruktionsfejl, men ved kontakt med kundeservice får jeg garanteret et nyt, hvis jeg blot sendte det tilbage. Det gjorde jeg og få dage senere lå et nyt i postkassen.

Super priser på lagerkort! Hurtig levering

Hurtig levering af et SDHC kort på 32 GB til min tlf. Varen præcis som ventet, og som nævnt meget hurtig fremme. Prisen var iøvrigt ikke til at slå herhjemme! Ville ikke tøve med at handle her igen!

Hurtig levering og god pris

Varen blev leveret dagen efter bestilling. Prisen var god, varen var fin og porto var billig. Så alt forløb som det skulle.

Meget positiv oplevelse

At det foregår i € kan jeg sætte mig ud over.
Er nomalt meget skeptisk over for ikke danske sider, men har ikke en finger at sætte på denne handel.
Meget hurtig levering

Ganske udemærket :)

Billige priser og gratis levering, jeg syntes osse det lød lidt for godt, så jeg startede med at bestille nogle billige SD kort, og de kom 2 dage senere med posten, så thumbs up herfra :)

Eneste minus er at alle priserne er opgivet i Euro, men det er jo nemt at omregne :)

Rigtig godt!!!

Kan kun sige jeg er tilfreds med min handel. Gratis fragt, hurtig levering og produktet virker som det skal.
Alt i alt Perfekt!

Forrygede

Utroligt billige SD kort, med rigtigt gode specifikationer og uden fragtomkostninger. For godt til at være sandt? Næ. Jeg fik de bestilte efter et par dage og det levede op til forventningerne. Kan anbefales.

Hurtig og god handel. + gratis fragt. :-) + God support og tilgængelighed
Har dog ikke testet produktet endnu, da det er en julegave. ;-)

Update:
Det spiller. :-)