Yahoo reviews

Yahoo reviews

7.0

Jeg var rigtig glad for Yahoo Danmark

Jeg var rigtig glad for Yahoo Danmark. Der fik jeg en oversigt over nyhederne fra de forskellige aviser og kunne så selv klikke ind på de nyheder, som interesserede mig og læse nærmere.

Jeg havde den som startside, da det også er en yahoo mail jeg bruger dagligt. Efter at have læst nyheder, kunne jeg nemt og enkelt klikke ind på min mail. Fedt.

Nu kan jeg ikke komme på den mere. Den viderestiller til Yahoo.com og det er da en virkelig uinteressant side med kun amerikanske nyheder og en masse sladder. Hvad er der lige sket med den danske side?... :( Savner den ;(

Mail: Forfærdelig opdatering.

Hej,

Jeg var rigtigt godt tilfreds med deres gamle online-mail. Men hen over sommeren har de skiftet til et nyt, der er møg forvirrende og mangler funktionalitet.

2 stjerner er kun, fordi det er gratis. Det er det værste mailprogram jeg har oplevet...

Gamle søge resultater :(

Det virker ikke som om yahoo kan følge med dagens søgemaskiner, deres resultater er hvertfald meget mærkelige i forhold til Googles.... Må man vist erkende.

Mail der virker

Nem og overskuelig email. Foretrækker Yahoo mail fremfor lign. webmails.

God mail

Har brugt deres mail mange gange og synes at de er de bedste pga. overblik og load tid

Rigtig god gratis mail

Nemt at lave arkiv mapper, spam mv. gratis
Lige glad med pop op reklamer

Overskuelig

God, nem og overskuelig hjemmeside.

yahoo.dk Details

Yahoo! Danmark Home Page. Search the web, connect to friends with Yahoo! Mail and Messenger and get the latest News, Finance, Sport and Entertainment

Visit Yahoo

Search Engine