Yamahafs1 reviews

Yamahafs1 reviews

8.7

Tak!

Dejligt at nogen gider at bruge tid og lave en samling af kvalitetsreservedele. Man kan tydeligt mærke at man handler ved en der kender maskinerne og selv skruer i dem. Her er de ikke bare ude efter at lange varer over disken.

Benny kan sit kram

Har tit handlet i denne butik, og har altid fået en masse gode stumper derfra, og de passer perfekt.. Benny sælger vist ikke noget han ikke selv ville bruge på sine knallerter, og det dejligt at købe noget af en der virkelig ved hvad de ting han sælger skal bruges til og hvor de sidder..

mega fedt!

skønt! bestilte nine var mandag, havde dem tirsdag! fed kvalitet, det hele passede perfekt på min yamaha! kan kun sige at benny gør det perfekt!

Gode produkter, fair pris, og fin betjening!

Jeg har efterhånden købt en del hos YamahaFS1.dk - og jeg har altid fået den vare som er blevet lovet - i en rigtig god kvalitet! Priserne er fair og betjeningen er helt i top.

Det er ikke sidste gang jeg handler hos YamahaFS1.dk!

God og venlig betjening

Rigtig God og venlig betjening,resevedele kommer hurtigt efter bestilling

Amen det bliver ikke bedre!

Fantastisk forretning... Jeg har stillet mange spørgsmål til den hjemmeside, og efterhånden lært Benny ret godt at kende... Han svarer hver gang! Og han bliver ved med at holde hvad han lover... han er sq en flink fyr!...
Produkter: Alt er kvalitet i særklasse... jeg har endnu ikke købt en del som har gået i stykker eller lignende... Jeg har kun positive oplevelser med den side...
Det kan godt være priserne er lidt høje (synes jeg bestemt ikke!), men så er det sq også fordi man får det som man betaler for, ordenlige kvalitets produkter og ikke det der "tosse-hansen" skrammel... Benny har styr på sine ting og arbejder også selv med sine yamaha'er, derfor har han god erfaring og giver gerne videre af det i sit Forum... Det er også super lækkert!..
Kan kun anbefale hjemmesiderne!

Mvh Mark Marek Møller

Suveræn god forretning

Yamahafs1.dk

Super overskueligt, super kvalitet og super kundeservice.
Altid et venligt svar tilbage i mailen eller i telefonen og rådgivningen kan næsten ikke blive bedre.

super

god kvalitet af de fs1 stumper de har

Yamaha FS1 reservedele i den bedste kvalitet.

Har købt Yamaha FS1 stumper flere gange her. Altid god kvalitet reservedele og lynhurtig forsendelse.

Is Yamahafs1 your company?

Visit Yamahafs1