Yasmina Elektronik reviews

Yasmina Elektronik reviews

Very low
2.7

Løgnagtige firma

Alle oplysninger om firmaet er falske. CVR.DK og hostmaster domæne alle oplysninger er falske.

Det falske firma bruger KUN taletidskort

Jeg har allerede meldt firmaet til politiet for bedrageri.

Manden bag firmaet er en tyrker der tidligere er dømt for bedrageri

Artikel fra epn.dk

Advarsel

Kun ti dage nåede den danske internet-elektronikforretning yasmina-elektronik.dk, at holde sin sti ren, før e-mærket fik henvendelser fra utilfredse brugere. Brugerne fik ikke deres ting, og internet-butikken var heller ikke til at komme i kontakt med. Selv ikke e-mærkets jurister kunne komme i kontakt med butiksindehaverne, selv efter at have prøvet i ugevis.

E-mærket har derfor nu, efter blot 42 dage, frataget butikken deres e-mærke, og de fraråder på det kraftigste at man handler på yasmina-elektronik. Hvis man har bestilt varer, som man ikke har set skyggen af endnu, bør man kontakte e-mærket, så man kan få hjælp af deres jurister.

E-mærkets forbruger-hotline kan nås på telefon 44 85 85 90, alle hverdage imellem 9 og 15

Meget lusket

Der hvor firmaets postadresse er oplyst, står der ikke et postnummer eller by og deres telefonnummer er et CBB taletidskort. Endvidere linker deres E-mærke ikke til ordningen, så man kan kontrollere om de har mærket.

Jævnfør en artikel i Politiken har de netop fået frataget mærket, da ikke engang ordningen har kunnet komme i kontakt med dem.

Virkelig dårlig eller svindel..

Yasmina-Elektronik burde få inddraget deres E-Mærke da de overhovedet ikke har fortjent det.
Jeg bestiller en vare den 28-06-12, fik bekræftelse samme dag, men derefter er der intet sket. Jeg har skrevet mail til dem men intet svar, telefonen er lukket eller slukket så intet svar der.
Jeg har i dag, skrevet til E-Mærket, så nu kan jeg bare vente og håbe de kan få fat i Yasmina Elektronik.

Jeg vil stærkt fraråde om at handle hos Yasmina Elektronik, det er simpelthen alt alt for usikkert om man får sin vare, og lad dig ikke narre af E-Mærket - de burde aldrig have haft det..

De svare aldrig på telefon og Mail.

Den 21-06-2012 bestilte jeg en, HTC incredible s ved Yasmina-elektronik. Jeg fik min ordre på mail med det samme jeg havde bestilt den, men har ingen vare fået endnu? Jeg har flere gange forsøgt at ringe til dem som der står på deres hjemmeside at man kan, mellem kl 10-17, men ingen tager den? Har flere steder på nettet fundet forskellige numre til dem. Men de numre tilhører slet ikke yasmina-elektronik. Jeg har så forsøgt at skrive til dem på mail to gange, og stadigvæk ingen svar. Det er sidste gang jeg bestiller noget hos dem. Kan ikke anbefale dem, OVERHOVEDET!

(Jeg håber virkelig i vil svare på mine spørgsmål)

Ingen varer leveret, og ingen svar på mails

Jeg har d. 24- 06 -2012 bestilt en LG Blue ray brænder, men har intet modtaget, selvom jeg med det samme fik en ordrebekræftelse, og ordrenummer, har mailet og ringet, men overhovedet ingen reaktion fra
firmaet, så idag dd. har jer pr. mail annuleret ordren, så nu afventer jeg
hvad der sker, det hele virker lidt lusket.

Bent

ingen svar i starten efter ordre bekræftigelse. kan ikke modtage mastercard

jeg har bestilt et grafikkort fredag den 15/6 og fik en bekræftigelse hurtigt efter. og tænkte så at jeg ville få pakken tirsdag på grund af weekend men nu en uge efter har jeg ikke fået den og jeg har ikke fået svar på de to mails jeg har sendt til dem. der er dog ikke trukket penge endnu. skal nok følge op hvis der kommer en forklaring på vente tiden eller hvis jeg bare får pakken.

jeg har nu (2 timer efter indlægget) fået svar fra dem og de siger at det er fordi jeg betaler med mastercard og det tager længere tid fordi der er noget galt med deres maskine.

i dag den 26/6 får jeg ordren annulleret da der ikke var sket noget. forklaringen lød på at deres mastercard system ikke virker så derfor kan jeg ikke bruge det og det var først anden gang de sagde jeg ikke kunne bruge det. nu vil jeg så give dem chancen at kunne levere til tiden hvis jeg betaler med visa kort.

den 28/6 modtog jeg min pakke ved bestilling via visa Dankort så der er ikke nogen problemer hvis man bare bruger det rigtige kort ;)

Kan ikke betale.

Jeg betalte med master card men da deres betalingsservice åbenbart køre via udlandet (hvilket lyder underligt) så var deres master card server nede på det tidspunkt jeg betalte. Så jeg kunne ikke engang få mine vare. Så skulle jeg betale igen via dankort. Det virker lidt lumsk.

Carsten T

Jeg bestilte nogle ram hos dem den 28/5 og fik en bekræftelse den 29/5. Efter det skete der ingenting så den 6/6 annullerer jeg ordren pr. mail og modtager også en bekræftelse fra dem at den er hermed annulleret.

Samme dag beslutter de sig så åbenbart for at trække penge for den varer som aldrig er blevet sendt, det er bare slet ikke i orden. De må da vist ikke trække penge FØR de sender varer vel ? ydre mere har jeg annulleret den og de har bekræftet.

Jeg har bedt dem om at flytte beløbet tilbage og vil opdatere her når det er sket.

*EDIT* 15/6-2012 Så er der langt om længe gået penge ind til mig efter flere rykkelser og trusler om bål og brand skete der noget i sagen. Jeg har fået mine penge igen.

Vil stadig sige at det er utroligt ringe at de trækker penge inden de sender og holder stadig på at det er ulovligt i dagens Danmark. Det kan godt være det er svært at komme ind på det danske marked med salg af hardware men det skal man gøre sig forståeligt med INDEN man prøver det.......sidste gang jeg handler der

Ingen levering?

Bestilte d. 30-05-2012 et grafikkort der på edbpriser stod til 1-2 dages levering, samt der stod på deres hjemmeside at varen var på lager.

I dag d. 04-06-2012 har jeg afbestilt ordren, da jeg endnu ikke har modtaget varen.

Desuden er "kundecentret" på siden så dårligt lavet, så man ikke kan se andet end at de har modtaget en ordre fra en, men ikke om ordren er under behandling, afsendt eller detslige.

Ser ikke til at være en webshop

Ville købe noget der, men fortrød da hele webshoppen ser meget kunstig ud.
Den er upersonlig, ikke gennemført og virker bare "forkert"

Virksomheden er registreret som en der reparerer elektronik, og andet optisk udstyr... ikke en it-forhandler :(

Kontaktmuligheder er begrænsede, og henvisninger til andre steder man kan søge information er ikke-eksisterende.

Jeg holder mig langt væk fra dem!

Ingen kontakt

Jeg har bestilt varer og fået en ordrebekræftelse og så ikke mere, men kan ikke komme i kontakt med dem hverken på mail eller telefon.

Is Yasmina Elektronik your company?

yasmina-elektronik.dk Details

Visit Yasmina Elektronik