YouGov Danmark reviews

YouGov Danmark reviews

7.5

hvis man har tid i overskud....

... ja men så er det bare en god opfindelse med yougov. Det tager altid kun få minutter og man hjælper jo også andre på denne måde med sin egen mening. Der kommer løbende undersøgelser man kan besvare eller ej, det bestemmer man jo selv. Nu har jeg for første gang bestillt fine produkter for mine points... glæder mig til at modtage dem... men synes dog at man får for lidt points for de spørgeskema man modtager ... men det er det er eneste obs jeg har...

Altid en ekstra undersøgelse i baglommen

Når man ikke er målgruppen, eller har besvaret et kort spørgeskema, hiver de lige en ekstra undersøgelse op ad lommen, hvilket jeg synes er super fedt! Så har man ekstra mulighed for at få lidt flere point!
Efterhånden synes jeg også at spørgeskemaundersøgelserne bliver bedre og bedre!
Det er også rigtig lækkert at allerede efter 300 point kan man bruge dem i pointshoppen, og det er nogle gode kvalitetsvare man kan få!

Dog synes jeg at jeg får ret få point for alle de timer jeg bruger på undersøgelserne. 75 point en gang i ugen, udvikler sig utroligt langsomt til at blive 16000 point.

Alt for lidt point.

Nu har jeg været medlem i over en måned, jeg har gennemført alt jeg har kunne af undersøgelser og har ikke engang halvdelen af de point, der skal bruges bare til fragten på pakken. Det synes jeg er lidt skuffede især når man tænker på, at der jo også gerne skulle være et eller andet i den pakke man bestiller?
Jeg synes at man skulle have mulighed for at tjene flere point eller også at pakkerne/gaverne skulle være billigere for ellers skal man jo være medlem i flere år bare for at få den mindste pakke, som man kan købe derinde (især da man ikke kan bestille pakker der er billigere end 2000 point)

Pointshop svær at finde

Deres pointshop er svær at guide hen til, man kan godt se, at de ikke ønsker man køber for meget hos dem.. Det skal de virkelig lave om! Ellers kunne jeg godt bruge lidt flere point for de lange spørgeskemaer.

Hej Aksel Strandbyggard,

Tak for din anmeldelse af YouGov Panelet.

Vores pointshop er nem at finde. Du går blot ind på vores hjemmeside yougov.dk, herefter går du op under ”Mit YouGov” > ”Indløs point”. Her finder du linket til vores pointshop, som står sammen med de andre indløsningsmuligheder. For at benytte shoppen skal du naturligvis blot være logget ind på din konto.

Hvis du stadig ikke kan finde det, så kan du altid skrive til vores panelsupport på info@yougov.dk.

Afslutningvis vil vi lige understrege, at vi har over 25.000 køb på pointshoppen årligt, så at vi skulle have et ønske om at skjule den er ikke korrekt.

Vi håber, at det besvarer dit spørgsmål. Hvis vi kan være behjælpelig med andre ting, er du naturligvis velkommen til at skrive til vores panelsupport.

Panelsupporten, YouGov

Følg med i hvad der sker i danmark

Kom meld dig til yougov så er du med til at bedømme om det er noget godt eller skidt der sælges rundt i butikker og varehuse mm, og så er det sjovt!

Fabelagtigt!

Jeg har siden november 2012 været medlem af YouGov og har på intet tidspunkt haft problemer. Der bliver relativt tit sendt spørgeskemaer ud, som varierer i point. Jeg har, på det år jeg har været medlem, skrabet point nok sammen til, at jeg nu har kunne købe julegaver til min svigermor og svigerinde. Pakken kom hurtigt frem. Det er da fantastisk! Så vil klart anbefale YouGov.

For få spørgeskemaer!

Som sagt ovenover synes jeg godt, der kunne være flere spørgeskemaer/meningsmålinger! :)
-Jeg elsker at man kan bruge sin spildtid på noget brugbart!

Bring it on!

Brug din spiltid her - og bliv belønnet!

Jeg har brugt yougov meget, når jeg har siddet og skulle slå tiden ihjel. Jeg har været "kunde" (gåseøjne fordi det er gratis) i nogle år efterhånden og er godt tilfreds med at få point for hvert spørgeskema jeg udfylder, hvorefter jeg har indløst mine point til at få bl.a. en kogebog og 400g kvali chokolade. Man skal dog besvare en del skemaer, før man har point nok til at købe noget for dem, men hvem vil ikke gerne have gaver for at kede sig??
Desuden dræber spørgeskemaerne ofte kedsomheden, da de tit sætter ting til eftertanke.

Hvordan får man nogensinde point nok

Jeg undre mig over, at tingene i pointshoppen er så dyre, når det nærmest ikke kan lade sig gøre, at få nok point til at handle for.. Der er ikke nær nok spørgeskemaer, at udfylde og selvom jeg har været medlem i over 1 år og besvaret ALT hvad jeg har kunnet, har jeg stadig ikke nok point til at købe selv det billigste produkt... Så er der altså lang vej op til 30000 point - Hvordan søren får jeg flere point?

ELSKER dem...

Synes det er så super at man på kort tid kan tjene point nok til at handle for, selvom det tager et par spørgeskemaer før man når 2000 point

Rigtig rigtig godt :)

Jeg har handlet i deres shop 2 gange nu og er rigtig glad for det !!
Selvom man ikke tjener mange point pr. spørgeskema, skal man også tænke over at det man får er gratis og at det tager meget lidt tid at svarer på dem!
Jeg er bare glad for at de holder, hvad de lover !

Sjovt ... men ikke noget man bliver fed af :)

Ok hyggeligt at tage en lille pause i ny og næ, men lad være med at deltage hvis du ønsker at finansiere familiens julegaver. Antallet af points for at deltage YouGov undersøgelser, kan omregnes til en timeløn på et par kroner!
Firmaet virker seriøst og udfyldning af spørgeskemaerne er uproblematisk.
Så eneste anke er at YouGov er for fedtede med antallet af points per udfyldt skema!

Kære René,

Mange tak for din anmeldelse af dit medlemskab i YouGov Panelet. Vi er naturligvis glade for, at du synes det er sjovt at deltage.

Vores undersøgelser er beregnet til at honorere dig med point svarende til ca. 1 kr. per anvendt minut, afhængig af undersøgelsestypen mm. Pointene kan du benytte i vores panelshop, panellotteri eller til velgørenhed.

Det vil sige, at din ”timeløn” bør aldrig være et par kroner, men derimod væsentlig højere. Så hvis du har oplevet, at du i undersøgelser er blevet honoreret svarende til et par kroner i timen, så må det simpelthen være en fejl. Hvis du skriver til vores panelsupport på info@yougov.dk, så vil vi med det samme undersøge sagen.

Skulle du have yderligere spørgsmål, så er du naturligvis velkommen til at kontakte os på info@yougov.dk.

Panelsupporten, YouGov

udemærket..

Der kunne godt være lidt korterer tid imellem tilbuddende af spørgeskemaer.

Desuden ville jeg foretrække at der var lidt mere at vælge mellem i pointshoppen. Det er meget det samme og det vælter ikke lige frem med de fedeste ting for unge studerende. I hvert fald er der ikke noget der lige fanger mig.. :P

Men jeg kan jo benytte mine point til at købe gaver til familie.. sååå..

Pointshoppen er ikke helt god nok

Deres pointshop fungere ikke helt.
Man spare sammen til bestemte ting man kan se de har derinde og så kan man ikke få den selvom den står som om man kan bestille dem.
Har henvendt mig flere gange og fået svaret "den kommer men vi har ingen dato" og her sidder man så og venter.
Og ens point de får jo ikke lov til at blive ved med at være på ens konto de kan jo blive for gamle og så kan man pænt starte forfra hmm

En langsom måde at tjene penge på, men virker eventuelt

Yougov's ide er smart nok, men jeg synes ikke man får nok for den tid man bruger på at udfylde spørgeskemaerne. Ud over det synes jeg også der er et problem med leveringstiden.

Jeg ville have købt en creative d100 højtaler hvor jeg sparede nogle penge, og skulle bruge den inden for en uge. Men det tog altså minimum 14 dage at sende den. Det synes jeg er ret dårligt gået.

en side man kan stole på

det er en af de gode måder at få point på og dermed gaver , yougov sender spørgeskemaer ud, og man får de point de lover,yougov kan klart anbefales

Godt koncept, fungerer bare!

Jeg har været med i YouGov Zapera i flere år nu, og har været meget tilfreds med dem, har modtaget adskillige gaver købt for de point jeg har optjent igennem spørgeskemaer.

Jeg har derimod aldrig vundet noget i deres lotteri, men omvendt har jeg heller ikke satset på det, kun haft få lodder. Jeg foretrækker at spare op og købe hvad jeg ønsker, frem for en minimal chance for noget stort.

Kan klart anbefales til andre!

Godt at bruge sin tid på

Tid som man ellers ville spilde på at se reklamer, vente på noget, osv. osv. Ligenu sidder jeg faktisk midt i en undersøgelse imens jeg er ved at spise :-)

Jeg har endnu ikke prøve at vinde noget eller købe noget i shoppen. Jeg er lidt skeptisk vedrørende "YouGov-lotteriet" og hvorvidt det faktisk findes, og det ikke bare er noget I har fundet på så folk bruger deres points der istedet for i shoppen.

Kære K.K.,

Tak for din anmeldelse af YouGov Panelet. Vi er glade for, at du synes om at deltage i panelet.

Vi kan naturligvis garantere, at vores lotteri findes. Lotteriet er et alternativt til vores panelshop, således at vi kan tilbyde et bredt udvalg af indløsningsmuligheder til vores panelmedlemmer. Der skal gerne være noget til en hver smag. Nogle vil deltage i lodtrækning om fede præmier, andre vil hellere spare sammen til noget i shoppen.

Vores lotteri har fungeret upåklageligt i mange år, og vi trækker 38 vindere hver måned + 4 kvartals vindere om året. Lodtrækningen foretages af en computer, som trækker helt tilfældigt blandt de, som har point i lotteriet den pågældende måned. Jo flere lodder, desto større chance har du. Alle vinderne får direkte besked og blive endvidere offentliggjort på vores hjemmeside.

Du kan læse alt om vores lotteri på vores hjemmeside, hvor du også finder vinderlisten for den sidste lodtrækning. Listen finder du under ”Denne måneds vindere”, som du kan se til højre på siden. Du kan også se tidligere vindere af kvartalslotteriet på samme side under ”Kvartalslotteriet”. Besøg vores hjemmeside her: http://www.yougov.dk/yougov-panelet/youwin/

Vi håber, at det besvarer dit spørgsmål? Hvis ikke, er du velkommen til at kontakte os på info@yougov.dk.

Panel-supporten, YouGov

Helt unik kundeservice!

Jeg kan kun give 5 funklende, grønne stjerner for Yougov´s kundeservice - virkelig virkelig godt og seriøst stykke arbejde! Tak til den søde Mathilde, der via mail hjalp mig hurtigt og effektivt :)

Louise, København.

Mangler generøsitet

Jeg ved ikke helt?

Jeg har været medlem af Yougov i 4 år nu og deltaget i hen mod 150 spørgeskemaer.

Engang var Yougov generøse med point, men synes de med tiden er blevet "fedtede" - man får skemaer der tager 10-12 minutter og kun giver 75 point(!)
I gamle dage gav de 150 point.

Det er bl.a. derfor jeg ikke længere gider deltage.
Det tager alt for lang tid at få skrabet tilstrækkelige med point sammen til at bruge til noget brugbart i shoppen

Kære Benjamin,

Tak for din anmeldelse af YouGov-panelet på Trustpilot.

Det er ærgerligt at du har oplevelsen af, at vi giver færre point end tidligere, da det ikke er tilfældet – tværtimod. Vi giver det sammen antal point som tidligere. Derudover har vi forbedret vores honoreringsprogram med blandt andet et udvidet sortimentet i pointshoppen, større præmierne i vores lotteri samt nye velgørenhedsprojekter med BØRNEfonden.

Faktisk har YouGov et langt bedre honoreringsprogram end de fleste andre analyseinstitutter. Vi honorer altid med point i modsætning til andre, hvor man udelukkende deltager i lodtrækninger om gavekort eller slet ikke belønnes. Desuden har vi et bredt udvalgt af indløsningsmuligheder, som man ikke finder mange andre steder.

Vi er naturligvis kede af, at du ikke længere ønsker at deltage i panelet, men takker for den indsats du har ydet i panelet igennem 4 år.

Panelsupporten, YouGov Danmark

YouGov Denmark A/S Details

YouGov (tidligere kendt som Zapera) er et af Nordens mest citerede analyseinstitutter, og vi har en lang og veldokumenteret track record for præcision i undersøgelserne. Gennem velafprøvede panel management principper, stor fleksibilitet og en innovativ tilgang til rekruttering, har YouGov opbygget et nordisk panel med 150.000 medlemmer, som repræsenterer alle aldersgrupper, socio-økonomiske grupper og andre demografika.

Visit YouGov Danmark

Write to: info@yougov.dk