YouHeShe.com reviews

YouHeShe.com reviews

6.2

Lang leveringstid, dårlig kommunikation og bevidst afsendelse af forkert vare

Den korte version: Bestilte en vare, der var på lager. Den lovede leveringstid på 1-3 dage blev til 11 dage. Da varen endelig blev modtaget, var det den forkerte. YouHeShe var bevidst om at de sendte den forkerte vare, da den rigtige vare, jeg havde bestilt, ved en fejl havde fremgået som værende på lager. Kommunikationen undervejs var elendig.

Den lange version: Jeg bestilte et armbånd og nogle øreringe som en gave til en fest for min forlovede. Hjemmesiden lovede 1-3 dages leveringstid. Begge varer fremstod som værende på lager i købsøjebliket. Da jeg havde foretaget købet, fik jeg en bestillingskvittering. Men så skete der ikke mere.

Efter 4-5 dage havde jeg stadigvæk ikke modtaget min bestilling. Jeg fandt ud af, at et ukendt nummer havde ringet til mig og at det var YouHeShe. Jeg ringede tilbage og fik fat i en medarbejder, der ingen kendskab havde til, hvorfor de havde ringet. Jeg blev derfor omstillet til en anden medarbejder, som jeg aldrig kom igennem til. Den første medarbejder lovede, at de ville ringe tilbage om 5-10 minutter samme dag. De ringede aldrig tilbage. Jeg fandt altså ikke ud af, hvorfor de havde ringet og på samme tidspunkt havde YouHeShe på ingen måde kommunikeret via e-mail, hvad der skete med min bestilling.

Efter 11 (!) dage modtog jeg pludselig min bestilling med posten. På dette tidspunkt var festen afholdt for længst og gaveværdien var ikke stor. Gaven blev dog givet, men da den blev åbnet, viste det sig, at det ikke var det armbånd, jeg havde bestilt, men et andet. Jeg skrev en e-mail til YouHeShe om hele sagen, hvorefter de svarede, at varekoden på det armbånd jeg havde bestilt havde siddet på et andet armbånd. De havde forsøgt at ringe til mig, fordi de havde opdaget det. De havde så besluttet - uden min accept - at sende et armbånd, som jeg ikke havde bestilt, da de ikke havde fået fat i mig via telefon, selvom jeg have ringet tilbage til dem.

Da jeg ingen interesse har i at eje et armbånd, jeg ikke selv har bestilt, venter jeg nu på et returlabel fra YouHeShe, så jeg kan sende det tilbage. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse: Lang leveringstid, dårlig kommunikation og bevidst afsendelse af forkertvare.
www.youheshe.com

Reply from www.youheshe.com

Kære Alexander
Først og fremmet er det selvfølgelig dybt beklageligt at du har haft en dårlig oplevelse med vores site, vi går meget op i at yde den bedste service overfor alle vores kunder, og det er altafgørende for os at vores kunder føler de får den bedste behandling. Jeg vil give dig fuldstændig ret i at din situation ikke er behandlet optimalt, og det er vigtigt for mig at pointere at det bestemt ikke er vores normale standard. Jeg vil selvfølgelig meget gerne kompensere for din dårlige oplevelse på en eller anden vis, så venligst kontakt mig på tine@youheshe.com, så finder vi en løsning.
Det er dog vigtigt for mig at gøre klart at din fejlleverance beror på en misforståelse, da vi aldrig bevidst ville afsende en forkert vare.
Ser frem til at høre fra dig.
De bedste hilsner
YouHeShe/Tine Høyer

En kedelig oplevelse

Jeg bestille et par sko i gave til min kæreste, modtager kort efter en mail med hvordan jeg kan betale. I sig selv det er lidt amatøragtigt, at man ikke bare betaler med det samme, som i alle andre webshops.

Dagen efter bliver jeg ringet op af butikken der fortæller mig at varen desværre er udsolgt. Ja ok, det kan ske - men de vil selvfølgelig ophæve reserveringen på mit kort.

D.d. er det stadig ikke sket.

Alt i alt en super kedelig oplevelse at handle her. Det virker som om butikken tror de kan tillade sig alt, fordi de handler med eksklusive produkter.
www.youheshe.com

Reply from www.youheshe.com

Hej Kasper

Det er selvfølgelig meget beklageligt at du har haft en dårlig oplevelse med vores site, vi gør alt for at yde den bedste service overfor vores kunder så er ked af det ikke har været din opfattelse. I dit tilfælde beklager jeg at vi ikke har kunne levere din bestilte vare, men som vi også skriver i vores bestillingskvittering kan vi ikke garantere leveringen førend varen er plukket da vi også har en fysisk butik så der derfor kan ske et dbl salg.
Jeg kan se i vores system at vi har annulleret din betaling den 5. februar dvs to dage efter din bestilling, at reservationen stadig står på din kort er desværre fordi bankerne er alt for længe om at behandle sagen og derfor ikke får slettet reservationerne, så det er desværre ude af vores hænder når først vi har slettet reservationen i vores system.
Jeg undre mig over din beskrivelse af betalingen, det ligger sidst i vores checkout på sitet, hvor du indtaster dine kortoplysninger på almindeligvis, så tror du forveksler det med den forespørgsel du sender i forbindelse med at det er en Isabel Marant varer du køber som normalt ikke sælges online.
Jeg sender dig en kvittering på annullering af betalingen som du kan videresende til din bank og bede dem om straks at ophæve reservationen.
God dag.
De bedste hilsner
YouHeShe/Tine Høyer

Meget tilfreds med tøjet

Jeg har tidligere benyttet mig af youheshe, hvor jeg bestilte noget tøj. Jeg var tilfreds med tøjet jeg fik, men vente tiden var længere end jeg havde forventet.

Lang tilbagebetaling

Jeg bestilte en top på udsalg, men modtager 3 dage efter en email om toppen er udsolgt og varen ikke bliver leveret. Dette er fair nok, men pengene bliver ikke overfør før lidt over en uger efter, og står stadig som "reservation" på min bank-konto. Efter frem og tilbage forhandling mellem min bank og youheshe, for jeg endelig youheshe til at godkende min bank at frigive pengene, eftersom der er sket en fejl og mine penge har stået som reservation i 4 uger. Men servicen var rigtig god, og fik da også en undskyldning med på vejen.

Super hurtig levering

Jeg har flere gange købt varer hos Youheshe.com og alle gangene er det blevet leveret super hurtigt.

Derudover er det super lækre varer de har på deres webshop og har aldrig modtaget noget som ikke var i orden.

Det eneste jeg har at sætte en finger på, er at jeg savner de små personlige hilsner de plejede at vedlægge leveringerne. Synes det var så hyggeligt og blev helt skuffet over at det ikke var med denne gang..

Lækker butik!

Bestilte en bluse på udsalg i lørdags, den blev sendt i går og blev leveret i dag! Dog er fragten en anelse høj og desværre skal man købe for over 1000 kr for at få gratis fragt, det er dog det eneste minus!

Fantastisk service

Jeg har ved flere lejligheder handlet hos youheshe både i deres butik og i web-shoppen, og hver gang har servicen været fin og er varene kommet super hurtigt med posten og tilmed i super lækker indpakning. Anbefaler i den grad at shoppe her :-)

Bestilte d. 8 om aftenen og modtog ordren i dag;) lynhurtig levering, pæn indpakning, og super lækre bukser som passer perfekt;)
Har handlet der flere gange og det er altid kommet hurtigt, og fint pakket ind;)
Samtidig har de et super udvalg af designere;)

Eksklusivt.....

Lækker eksklusiv Netshop med et fint udvalg af forskellige nationale og internationale mærker.
Perfekt indpakning, og det kan anbefales at bestille deres flotte gavekasser, som kommer i forskellige designs og som er gode at bruge efterfølgende som smuk opbevaring.
De bedste anbefalinger til YouHeShe herfra :-)

Fantastisk

Simpelthen så lækker forretning :-)

Varerne kommer lækkert pakket ind, og så får man endda en lille seddel med om at de håber man bliver glad for pakken. Så bliver man en lille smule ekstra glad for det!

Det er ikke sidste gang, jeg handler på den hjemmeside! Mange tak for god service :-)

Hurtig levering og pæn indpakning!

Varerne kom rigtig hurtigt, og var pakket fint ind. Så bliver man da også bare ekstra glad for tingene :) .
Keep up the good work!

Super god service

Svarer hurtigt på mails. Er service mindede. Lækkert udvalg på hjemmesiden.

Danmarks bedste fashion webshop!

Jeg har handlet der siden shoppen startede, og har altid fået mine ting hurtigt og altid pakket fint ind med en personlig hilsen. Tak til dem og at de har lyst til at gøre lidt mere end bare at sende en vare.

Skøn netshop med god service.

Lækker webshop med god kundeservice og hurtig forsendelse.
Altid et lille brev i pakken om at de håber man bliver glad for varen - det er med til at gøre oplevelsen rigtig god.

Perfekt netshop!

Handler tit på YouHeShe.com - lækre varer - god service & lynhurtig levering! :o)

Godt!

Kun positivt at sige om YouHeShe! God kundeservice, godt udvalg og rigtig hurtig levering!

Kan varmt anbefales!

Dyr, men dejlig

Luksus shop - har købt derfra 3-4 gange og har absolut ingen negative kommentarer :)
Fragten er som de fleste andre steder i pris og leveringen er 1-3 dage. Indpakningen er også rigtig fin...

Nem og hurtig handel.

Bestilte et halstørklæde og en hue, desværre havde de ikke huen alligevel så den blev annulleret :(
Men ellers lynhurtig levering og en fin personlig hilsen, handler der gerne igen.

Super god service

Jeg oplever en super god service hos YouHeShe! Jeg modtager altid varerne få dage efter de er bestilt, og det er en fornøjelse at modtage pakken, hvor tøjet er fint pakket ind, og der hvor der medfølger en lille gave i form af et fint net, en CD eller andet.

Jeg har en enkelt gang haft en reklamationssag hos YouHeShe, som blev håndteret hurtigt og effektivt af en meget venlig medarbejder. Min vare blev straks ombyttet – super god service.

Jeg er altid tryg ved at handle hos YouHeShe, og vil varmt anbefale onlineshoppen til alle.

www.youheshe.com Details

Visit YouHeShe.com