Yourkids reviews

Yourkids reviews

9.2

Altid så dejligt!

Dejligt udvalg til børnene, samt en tilfredsstillende leveringstid på få dage!

Dejligt arbejde, Anne. Fortsæt endelig.

Altid supertilfreds

Jeg startede med at lede efter Cars og faldt over denne side. Har handlet der utallige gange siden og har altid været tilfreds med levering osv.

Klart anbefalelsesværdig - ikke mindst pga. pris og udvalg (i Cars)

cars biler

kom 2dage efter at jeg havde bestilt fin service

Ingen Problemer

Varerne kom hurtigt og de har den mulighed at man kan vente med at betale til børnepengene kommer og det er super.

Super service :)

Jeg bestilte 2 cars biler til samlingen, prisen var fordelagtig og servicen i top :)

Lækkert udvalg af Cars biler

Super lækkert og brugbart site... har bestilt en del, men savner hurtigere levering... Der sendes kun en gang om ugen.
Ellers tip top!

Super professionel service

Udvalget er stort, hjemmesiden er overskuelig og der er mulighed for at finde nogle specifikke biler ved at foretage en enkel søgning. Da jeg var i tidsnød med bestilling skrev jeg en mail, som blev besvaret samme aften og allerede 2 dage efter bestilling havde jeg varen. Det er super god service og vi (min søn og jeg) vil helt sikkert anvende yourkids.dk igen.

cars

KAN KUN SIGE ALT VAR PERFEKT, SÅ ANBEFALER JER GERNE TIL ANDRE. :)

super

kan kun sige jeg er godt tilfreds , mine vare er bestilt mandag og kom her til morgen ..
dog kunne jeg godt ha ønsket at telefonen blev taget eller at man blev ringet op af sælger , dette skete dog ikke :(

men men men vil i fremtiden bruge denne side da de har et bredt udvalg af bilerne der ikke fås i BR ...

Fremragende udvalg af produkter!

Hjemmesiden Yourkids.dk er en genial hjemmeside indefor internethandel hvor kategorien er legetøj. Yourkids.dk har det største udvalg af Disney Pixar Cars, Cars 2 og Cars Toon i Danmark, som jeg har set. Jeg er mere end en tilfreds kunde, da jeg handlede hos Yourkids.dk for et pr. dage siden.

Dog synes jeg at det er ærgerligt at Yourkids.dk først sender ens produkter om fredagen, så man kommer til at vente i længere tid hvis man bestilte dem om mandagen. Det er i hvert fald mit indtryk, da jeg bestilte mine to produkter på en onsdag og fik dem en lørdag. Det er kun en detajle og intet som jeg vil klage over, overhovedet.

Så ved jeg bare ikke om det kan lade sig gøre at bestille en varer om torsdagen, få den accepteret om fredagen og modtaget om lørdagen.

Også er der rosinen i pølsen enden: Udvalget hos Yourkids.dk er stort, ja, men en Disney Pixar Cars samler som jeg, søger jeg flere produkter fra Cars 1, ligefra Race O Rama til Final Lap.

Begrundelse til fire stjerner: At der først bliver sendt om fredagen, desværre.

Rasmus S.
rasmus@ractic.dk

Hurtig og korrekt levering.

Fandt de Cars biler hos Your Kids, som jeg ikke kunne få i butikkerne. Hurtig og korrekt levering :-)

Rigtig god service.

Stort udvalg, rigtig god service og hurtig afsendelse.

Hurtig service

Stort udvalg af varer, nemt at finde rundt på hjemmesiden. Let at bestille og hurtig svar.

Fair fragt.

Fragten beregnes efter vægten af varen.

Alt foregik perfekt

Alt gik perfekt

Fin

Jeg er tilfreds med yourkids- de har alle de biler der ellers ikke er i hos BR eller toy4os!!

okay at handle på nettet

det har været fint at at handle hos jer

kanon service

Havde reserveret noget legetøj som var udsolgt, og som de havde lovet, kontaktede de os pr mail, da de igen havde det på lager.
Hurtig leverance.
Kan kun anbefale Yourkids.

Det var som du lovet

Som det skal være

Har fået de bestilte ting 3 dage efter jeg bestilte.
Og det er I den travle december tid.

YourKids Details

En online legetøjsbutik med et stort udvalg af biler fra filmen Cars og mange andre spændende varer. Gratis fragt ved bestilling over 1.000 kr. (eksklusiv fragt, gælder kun ved forsendelser i Danmark)

Visit Yourkids

Write to: info@yourkids.dk
We live here: Skottegården 32, 2. tv.
2770 Kastrup