YouSee reviewed by

Leje af film er et kæmpe problem - virkeligt dårlig service

Man kan sige meget, men det er ikke et færdigt produkt. 1 ud af hver 10. gang lykkes det at leje en film hvor kvaliteten er ok. Alle de andre gange går filmen i stå, man bliver smidt af eller filmen hakker. Og når man så ringer til deres hotline (som forresten lukker kl.20 - når vi alle sætter os for at se film ..... virkelig smart!) så får man samme standard svar; at det er drift problemer. DER ER ALTID DRIFT PROBLEMER !!!!
og hvad så ?!?!? Vi betaler for et produkt som ikke fungerer !!! De kreditere filmen - ja tak sikke en service, vi fik jo aldrig lov at se den ! Og andet får man så ikke ud af det ! Tak for ingenting !!
Kort sagt produktet er ikke funktionsdygtigt !!! Virkede det havde det sikkert været brand godt, MEN DET GØR DET BARE IKKE og det er hammer irriterende ! Nu har vi haft det i næsten et år - og de har stadig ustabilt net/drift..... whatever! ..... Nu har vi været til grin længe nok, og opsiger vores abonnement. Jeg synes andre burde gøre det samme, så kan det være at de fatter det derinde !
Niels found this review useful