YouSee reviewed by

Trige, DK

Ok service, middel dækning

"Sig JA til god dækning" står der på deres hjemmeside. Det passer så bare ikke helt. Jeg bor i Spørring, halvvejs mellem Aarhus og Randers. Hos Telia kan jeg få fuld 3G-dækning ind i stuen og selv i kælderen på mit arbejde i Aarhus C. Men hos Onfone(TDC) har jeg ingen 3G får jeg kommer ca 5km tættere på byen, og selv i Århus C skal man stå på åben gade for at være sikker på sin 3G. Jeg ventede med at nævne dette for dem da, jeg ville give dem og mig selv lidt tid til at lære begrænsningerne bedre at kende. Da jeg så ringede ind til dem forklarede en venlig dame mig at "Jeg var den første der havde nævnt det for dem" og at "hun selv af og til manglede dækning i københavn og omegn". Dette kunne angiveligt tilskrives et overbelastet netværk, og at jeg skulle tvinge 3G igennem. Hun gav mig en vejledning. Efterfølgende er stabiliteten blevet marginalt bedre. Min kritik er: Hvis i virkelig mener at det er pga et overbelastet netværk, hvorfor så ikke udbygge det med flere antenner? Og hvis jeres konkurrenter kan tilbyde bedre dækning end jer, og det vel og mærke er et af jeres salgsparametre, hvorfor så ikke ta' og gør noget ved det? Det kan ikke nytte at i slår jer op på at have den bedste dækning, når i ikke kan leve op til det. Jeg har endnu ikke bestemt mig for om jeg vil blive eller gå tilbage til min gamle udbyder.

I lovede mig også i salgstalen at jeg ville spare penge i forhold til min gamle udbyder. Det er så en sandhed med modifikationer, har jeg fundet ud af. I har helt nøjagtigt det samme prisniveau som dem.

Lad os bare sige at jeg er ikke imponeret.