YouSee reviewed by

Sundbyerne, DK

Velfungerende løsning

Har haft Yousee TV i snart 1½ år og i knap en måned også Yousee bredbånd. Jeg må sige, at det hele fungerer stort set uden problemer - senest har jeg haft en meget positiv oplevelse med Yousee bredbånd, som bare fungerer med lovede hastighed og oppetid.
Om det skyldes, at installation og kabler er helt nye i min ejendom ved jeg ikke. Men signalet er meget konstant til både TV og bredbånd.
Yousees kundeservice er også rigtig god. De er flinke at snakke med og meget villige til at løse de problemer, jeg måtte have, ligesom de ikke lader mig hænge uden en løsning - en enkelt gang skulle jeg teste noget vedrørende et accesspoint og ringe igen dagen efter. Det blev ikke nødvendigt :-)
To ting mener jeg kunne gøres bedre: Som andre bemærker, er prisen er meget høj. Der er jeg enig i forhold til TV-delen - det er underligt, at det skal være så dyrt (433 kr. for mellempakke og Yousee Plus (sidstnævnte burde bare følge med, hvis du spørger mig)). Men på den anden side: Jeg oplever kvalitet, og det vil jeg gerne betale for. Anden ting er, som andre også har bemærket, at boksen ikke er optimal. Den er ofte langsom til at reagere (fx når jeg vil skifte kanal) ligesom den kan "gå kold", hvis den ikke har været genstartet i en uges tid.
Alt i alt vil jeg dog godt kunne anbefale Yousee til en ven.
    YouSee
    TrustScore 6.1 / 10
    8,357 Reviews

Reply from YouSee

Hej Thomas

Vi er rigtig glade for dit indlæg og det er dejligt at høre du kan lide vores løsning.

Jeg kan fortælle at vi arbejder kontinuerligt på at gøre YouSee boksen bedre, og der kommer snart nogle nye opdateringer til boksen med nye og spændende ting.

Dan