YouSee reviewed by

Silkeborg, DK

Bredbånd med en uges leveringstid.........?

Den 4/3 bestilte jeg Yousee bredbånd 25 Mbit forbindelse. Sælgeren fortalte, at det ville komme i løbet af få dage, og at jeg først skulle betale fra den 1/4, selvom jeg ville få det endnu før.- Sikke en service tænkte jeg! Herefter opsiger jeg mit nuværende internet med udløb til 4/4.
14 dage efter, den 18/3, ringer jeg til jeres såkaldte kundeservice, for at høre om min ordre er glemt. Han virker overrasket og forbavset over den lange leveringstid, og siger det bestemt må være en fejl. Jeg refererer til jeres hjemmeside, hvor I skriver der blot er en uges ventetid. Senere i samtalen fortæller han mig dog, at det er i restordre, men når jeg har ventet SÅ længe, så står jeg først i køen.. Han siger at jeg vil modtage min ordre senest den 21. eller 22/3.
I dag den 22/3 har jeg så modtaget en SMS fra jer, hvor I skriver der er en forventet leveringstid på op til 6 uger fra nu (!) Det er slet ikke i orden......
Kan se at jeres medarbejder Dan har besvaret kunden Rasmus på siden her, at 25 Mbit IKKE er i restordre?
Det kan ikke passe, at I ikke har styr på jeres varelager, for kunden opsiger jo sit nuværende internet, når det ikke engang er en service I tilbyder, så man står ikke uden internet.
Steen found this review useful
    YouSee
    TrustScore 6.1 / 10
    8,357 Reviews

Reply from YouSee

Hej Helle

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager dybt at du endnu ikke har modtaget dit modem. Vi har desværre ikke kunne få de ønskede modems hjem fra vores leverandør, hvilket har resulteret i den længere ekspeditionstid.

Du skulle selvfølgelig have været informeret ordentligt om dette inden forbindelsen blev oprettet.

Vi må også beklage at du efterfølgende, har fået en dato af vide af vores kundeservice som vi ikke har kunne overholde.

Du skal selvfølgelig ikke betale for forbindelsen, før at du har modtaget dit modem. Du må derfor gerne sende os en mail til isupport@yousee.dk, med dit kundenummer eller adresse så vi kan rette til.

Venlig hilsen
    Kasper