YouSee reviews

YouSee reviews

6.1

Mange års tilfredshed.

Jeg har haft yousee i ca 11år aldrig haft problemer, ved nyt køb eller support hjælp.

Hej Joan

Fantastisk, det er dejligt at høre:)

ELENDIGT & HÅBLØST UPROFESSIONELT Yousee TV-boks med vælg selv kanaler

Har nu haft You See mellem pakke med diverse "vælg selv kanaler" i hele 12 dage og hele. 3 dage, hvor det virkede. I skrivende stund har jeg et skønt farve udflydende udefinerbart billede på mit TV.... mens andre kanaler står kniv skarpt (SÅ NEJ - DET ER IKKE MIT TV DEN ER GALT MED .... )
Når jeg ringer, for gud ved hvilken gang - til de unge mennesker på Support funktionen - ja så ved de ikke, hvad de skal stille op - for en sådan fejl har de aldrig været præsenteret for før...... bevares - de er høflige og serviceminded - men bare ikke klædt på til at forsvarer dette elendige produkt.
Jeg har i løbet af disse 12 dage, hængt i telefonen og ventet og ventet -og foretaget ombytning af boksen (for først troede man at det var den, det var galt med) - skiftet batterierne i den elendige fjernbetjening - ikke at det blev bedre af det, men så er den fejl da udelukket!!! Sågar har der været tekniker ude, som konstaterede, at kollegaen IKKE havde udført det han skulle - endsige fejlsøgt og efterkontrolleret inden sagen blev lukket og afsluttet ....MEN DET GJORDE HAN VIST HELLER IKKE SELV - for nu er jeg IGEN et sagsnr. og må pænt vente mindst 2 dage på en teknikker ...
DETTE PRODUKT BURDE FORBYDES PÅ MARKEDET. DET MÅ PÅ ALLE MÅDER FRARÅDES ENHVER, AT INDLADE SIG PÅ DET.
OVERVEJER AT GÅ VIDERE TIL FORBRUGER OMBUDSMANDEN FOR AT FÅ STOPPET DETTE VANVID.
EN RIGTIG SUR OG UTILFREDS KUNDE - Helle Pabst

Hej Helle

Det lyder som en rigtig irriterende fejl du oplever, men ikke destro mindre er det noget der kan løses nettop ved et eventuelt teknikerbesøg.

Det du oplever er højst sandsynligt indstråling, som vil kunne rettes ved udskiftning af antennekabler, eller som teknikeren skal rette ude i anlægget du får signal fra. Det er altså ikke et generelt problem det du oplever, men et lokalt problem som vi som jeg kan forstå, også er ved at få rettet med et tekniker besøg.

Det er rigtig uheldigt at du har fået så dårlig en start på Tv med Bland Selv, som er et rigtig godt produkt.

Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os på isupport@yousee.dk med din adresse og en kopi af det du har skrevet her.

Dan

Tilmelder dig produkter uden din accept - Og sender dig rykkere bagefter

Lad vær med nogensinde at vælge YouSee.
Opsagde mit internet hos YouSee til den 16 februar. Derefter satte jeg flytning til den 1/3 med valgte ikke noget produkt.
Efterfølgende var jeg inde og kigge på deres priser på den nye adresse. men da de var for dyre valgte jeg at gå til noget andet.
Vi er altså enige om at jeg kun KIGGEDE.
Efterfølgeende får jeg et brev om at jeg er blevet afmeldt på denne adresse. Men jeg sørme også lige skal tilmeldes en 60/12 med Bland selv.
Det høre ingen omstændigheder hjemme i god skik. Bare fordi man har kigget på priser så er dette ikke ensbetydnende med at man har lyst til at have et abb..
Den anden udbyder er godt nok også TDC men de pådutter dig ikke noget du ikke har bedt om.
Skal ALDRIG nogensinde ha' YouSee hverken TV Mobil eller Internet

UPDATE!!!
Efter jeg havde ringet ind og fået afmeldt jeres **** den 1. marts modtager jeg i dag den 5/4 en RYKKER. Hvis i ikke snart ser og får fingeren ud og får det stoppet så melder jeg jer til forbrugerrådet......
I får ingen penge for noget jeg ikke har tilmeldt mig.....

Hej Mads

Jeg har modtaget en mail fra dig omkring denne sag.

Vi er nu i gang med, at undersøge hvad der er sket.

Vi vil derfor besvare dig fremadrettet på denne mail.

Bondefangeri

Har betalt for bland selv pakke. CAM+kort + gebyr til antenneforening for pakkeændring for at kunne se Formel 1 i weekenden men når jeg skal vælge kanaler kan man ikke gemme sit valg. Det er iflg Kundesupport en kendt fejl hvilket betyder at jeg har betalt for et produkt de ikke kam levere.. Bondefangeri !!

Hej Tom

Jeg beklager, hvis der har været fejl på vores Bland Selv Tv.

Du må gerne sende en mail til isupport@yousee.dk, så kan vi ændre dine kanaler herinde fra.

I mailen skal du skrive dit kundenummer, sammen med, hvilke kanaler du ønsker udskiftet.

Chikane

Har tidligere været mobilkunde hos Onfone (nu YouSee Mobil). Bliver til stadighed kontaktet af kundeservice, ang. spørgsmål hvorfor man har skiftet udbyder. Har flere gange frabedt sig dette....men YouSee bliver ved :-(

Hej Kim

Hvis du har frabedt dig, om at blive kontaktet af vores sælgere og dette ikke er sket endnu, så vil jeg gerne bede dig om, at sende en mail til isupport@yousee.dk så vil jeg sørge for, at dit nummer bliver fjernet fra vores liste.

I mailen skal du skrive det telefonnummer du bliver kontakt på, samt denne tekst af din anmeldelse.

Yousee bryder loven bevidst

Jeg har købt og betaler for en 100/20 mbit forbindelse. I gennemsnit har jeg 1,5 - 4/20 mbit til rådighed fra kl. 16.00 og resten af aftenen, altså ca 96% mindre end jeg betaler for. Mine naboer i grundejerforeneingen oplever tilsvarende.
Problemet er konstateret som kapacitets mangel i mit område (Postnummer 2640), og Yousee meddeler at der ikke planer om at gøre noget ved problemet. Jeg bliver venligt gjort opmærksom på det er MIT problem, og hvis jeg er utilfreds kan jeg bare skrive en klage.
Yousee kender godt lovgivningen på området, men vælger at ignorere dette helt bevist.
Vi er nu en række naboer der skal alliere os med en dyr advokat, blot for at få hvad vi betaler for. Yousee - det er ikke i orden!!!

Hej Jesper

Jeg beklager du oplever problemer med vores hastighed på bredbåndet.

Hvis du oplever kapacitets problemer på din adresse, så yder vi kompensation, hvis du ikke modtager den lovede hastighed.

Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du vedlægge nogle hastigheds test du har taget på forskellige tidspunkter, af døgnet, så vi kan lave en præcis udregning af kompensationen. Du må også gerne skrive dit kundenummer, samt denne tekst fra din anmeldelse.

Flabet kundeservice

Hvis jeg kunne opsige mit tv hos dem - så havde jeg gjort det. Desværre kører det gennem boligforeningen.
Men bredbåndet ryger fra d.d. Der er simpelthen ingen kundeservice, hos Yousee..

Jeg har gentagende problemer med at internettet hopper af, og her har der ingen hjælp været at hente.
Nu har jeg så problemer med at mit Samsung SmartTV ikke kan oprette forbindelse til routeren. Yousee's svar var, at det den slags gad de da ikke hjælpe med. Jeg kunne da bare bruge LAN.
Ja tak og farvel.

Hej Camilla

Det er desværre begrænset hvor meget vi kan hjælpe når det kommer til oprettelse af forbindelse samt stabilitet på SmartTV, men vi vil dog meget gerne tage et kig på din forbindelse og se, om vi kan finde frem til hvad årsagen til de mange udfald er.

Du må derfor meget gerne sende en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller fulde adresse, linket til denne anmeldelse samt svar på nedenstående spørgsmål:

1. Er det trådløst eller med kabel - eller begge dele?
2. Har du lagt mærke til om dit modem lyser anderledes når der er udfald?

Louise

Yousee fungerer 0 ud ag ugens 7 dage!

Yousee tilbyder en række dyre produkter til en enormt ringe kvalitet.
Min første boks ville ikke fungere og var nød til at skiftes ud - noget jeg selv skulle sørge for og hente.
Deres "se programmer forfra" og "optag programmer" er ringe i forhold til for eksempel Stofas produkter og funktioner.
Layout i meny via boks ligner noget der er smækket sammen en søndag formiddag og udvalg af film og serier er sørgeligt.
Hvor ville jeg dog håbe at jeg havde lov til at skifte :(

En god oplevelse

Kom igennem med det samme. Super service af engageret og venlig medarbejder.
Godkendt!

SUPER SEVICE, SUPER ENGAGEREDE MEDARBEJDERE, SUPER SUPPORT

Om jeg forstår ikke alle de sure indlæg. Tit er det folks egne fejl eller manglen på viljen til at forstå. Jeg har selv haft problemer med mit TV signal, ringede til YouSee - intet problem. der kom en tekniker dagen efter.
Har senest haft problemer med mit Internet, hastigheden på det trådløse Internet var pludseligt faldet til en urimelig hastighed. Ringede til YouSee hvor en tekniker efter bedste evne prøvede at hjælpe, men måtte til sidst opgive, de vil nu sende en ny router, så problemet blev løst, igen.
Kan kun sige at kundeservice fungerer, det kommer nok også an på hvordan man taler til dem. :-)

Elendig "service" fra start til slut

Jeg har i ugevis forsøgt at få klarhed over, hvordan jeg fik YouSee lagt ind i mit nybyggede hus, mens TDC simpelthen kunne klare det hele på en enkelt samtale, har det taget jeg ved ikke hvor mange opkald med YouSee.
Noget så simpelt som at oplyse prisen, kan man ikke engang overskue inde hos den såkaldte kundeservice. (Måske et nyt navn var på sin plads, idet hverken service eller rådgivning eller support for den sags skyld er noget man gør i, i den pågældende afdeling)
Den ene dag koster det 595 i oprettelse, den næste koster det 3500 kr og den næste igen koster det 1500 kr.
Ikke overraskende endte det nu på 3500 kr., da teknikerne stod herude og var meget overrasket over, at der ikke tidligerer havde været et abonnement tilsluttet på adressen. Noget som tidl nævnte Kunde"Service" ellers havde tjekket.
Men hey, regningen ender jo osse hos mig alligevel, så hvorfor ulejlige sig med at tjekke ordentligt op på den slags.
Jeg er så bundærgelig over den behandling, jeg har fået hos YouSee. Jeg forstår overhovedet ikke, hvordan det overhovedet stadig lykkes at holde den forretning kørende. Selv var jeg da helst fri for at være kunde der, og den dag der kommer et alternativ til min adresse, som også virker, så er jeg da osse den, der er smuttet.
Jeg frygter den videre proces i det her - har jeg mon TV, når jeg sætter kabel i, eller skal jeg osse liiiiiige betale en mindre formue for det, efter jeg betalte en mindre formue i tilslutningsafgift.

Det er da osse påfaldende hvor langt der er i mellem de gode anmeldelser herinde.

Svar til Kasper

Hej Kasper,
Ja det er kanon, men det ville jo have været enormt rart, hvis I havde tjekket ORDENTLIGT op på, om der faktisk havde været en tilslutning eller ej, ikk?
Jeg fik jo netop besked inde fra jeres kundeservice, om at den tidl beboer havde haft en tilslutning. Det kan tekniker så konstatere at det ikke er korrekt.
Det er jo ikke god service, vel? I fortæller mig, der er en tilslutning. Det er der så ikke, og jeg ender med regningen.
Så det er rigtigt fint at du kan henvise til links med priser osv., men det ændrer jo ikke på, at I gav mig forkert information og med den information, ja så ville jeg jo stadig ikke have forventet en regning på 3595,-, fordi I jo netop havde fortalt mig, at der var tilsluttet deroppe. Kan du følge mig, hvordan det bliver en rigtig træls oplevelse ?

Hej AnnLouise

Vi beklager mange gange at du fra første henvendelse ikke har fået et klart svar.

Proceduren og priserne er meget klare og er det et nybygget hus, hvor der som bekendt ikke er etableret signal, så er prisen for en oprettelse jf. nedenstående prisliste 3.595 kr. Det indbefatter etablering af stikledning (minus gravning) og montering af antennestik/afleveringspunkt.

INGEN PROBLEMER OVERHOVEDET

Har haft yousee bredbånd i over 1 år og har aldrig haft nogen udfald. Kører kablet da jeg er i samme værelse som modemet og da jeg ved størstedelen af folk der klager over deres internet udbyder ikke aner at der generelt - uanset ISP - er problemer med det trådløse.
Det er selvfølgelig ikke det billigste og kan slet ikke måle sig både i hastighed og pris med diverse fibernet ordninger, men det virker i det mindste upåklageligt.

ps jeg er ikke en fake yousee bruger, jeg er en ægte kunde.

Dyrt og uflexibelt

Det er stærkt kritisabelt at det skal koste 395 kr at skifte til en billigere tv-pakke.
Netflix og HBO kører helt uden oosigelsesvarsler/bindingsperioder og jeg føler mig bondefanget af You See som jeg har været kunde hos i 25 år!
Søren found this review useful

Hej Irina

Hvis vi skal snakke streaming-tjenester, som du nævner her, så har vi på YouBio heller ikke opsigelses- periode/varsel.

Det er korrekt at vi på kabel-tv har opsigelselses- periode/varsel. Det er også korrekt at det koster et gebyr på 395 kr. at nedgradere sin tv-pakke. Dette er ikke unormal procedure.

Hvad sker der??

For lidt over en måned bestilte vi bredbånd og fastnet hos YouSee. Vi fortrød og afbestilte kort tid efter (inden for de 14 dage) - sendte en mail som vi aldrig har fået svar på. Vi fik dog en bekræftelse på at bredbånd var afbestilt. Vi talte derefter med dem ca fem gange, der blev sagt vores telefonnummer flytning var afbestilt og to gange blev jeg sat på hold mens de ringede til en anden afdeling og aflyste flytningen. TROEDE vi.
Idag får vi en regning og vores telefon virker ikke. Hvad helvede sker der og HVAD skal man gøre for at få det gjort men beder om OG bliver lovet. Nu kan jeg så bruge halve og hele timer på at komme igennem til dem IGEN uden at vide om det hjælper.

Meget utilfredstillende.

Hej Ditte

Det er naturligvis en meget beklagelig fejl, hvis nummerflytningen alligevel er trådt i kraft trods din besked om annullering.

Vi er nødt til at bede dig om dit kundenummer eller adresse på en mail til isupport@yousee.dk med en kopi af denne anmeldelse, så vi kan følge op på sagen og få den afsluttet på tilfredsstillende vis.

Kasper

Dårlig bredbånd eller dårlig router

yousee ej hvor er det dårligt netværk, fik en ny Router hvor der indbygget trådløst, har aldrig haft så dårlig en Router, det er rent held at jeg kan skrive dette.
for den har smidt mig af 3/4 gange den sidste halve time, f... hvor er det træls at sidde at arbejde under disse betingelser.

Jeg har prøvet at skifte kanal flere gange, intet hjælper!
det skal dog siges at de har tilbudt at sende en ud, dog med den risiko at jeg kan stå med regningen, hvis de bedømmer at det er ens egen skyld.
kan bare sige at jeg ikke havde problemer da jeg var under jellingnet, jeg har dette: (Bredbånd 25/6 Mbit) hvilket skulle være længe nok.

Da hastigheden er høj nok, har jeg en fornemmelse af at det er den nye Router de har sendt ud, men jeg har ikke tid "råd" til at få det testet, men jeg magter det snart ikke længere, de siger at jeg skal skrive det ned, men så kan jeg jo ikke lave andet, og får det heller ikke gjort bare af frustration over at blive afbrudt i mit arbejde hele tiden

Come on YouSee det kan ikke passe at i ikke selv ved at der er noget galt!!

Venlig Hilsen
Kennert R. Pedersen

Hej Kenneth

Vi kan godt forstå at du bliver frustreret når internetforbindelsen ikke kører som den skal.

Der kan være flere årsager til at forbindelsen driller og det kan f.eks. være hvis man kører trådløst og det trådløse signal bliver forstyrret af andre enheder i nærheden, eller fordi modemmet står for langt væk fra computeren. Det kan også være fordi selve antennestikket i væggen er defekt eller bare en fejl længere ude i kabel skabet/nettet.

Hvis fejlen ligger i antennestikket eller længere ude i vores net, så retter vi fejlen uden beregning. YouSee garanterer nemlig signal frem til første afleveringspunkt.

Det kan du læse mere om her:

www.yousee.dk/tekniker

Hvis det viser sig at du har en større hus-installation, hvor fejlen ligger i noget af din del af installationen, så vil du blive opkrævet for teknikerens besøg. Priserne står på siden der er linket til ovenfor.

Hvis vi får dit kundenummer eller adresse kan vi undersøge sagen nærmere og også aflæse dit modems signalværdier. Dermed kan vi få en indikation på, om der er noget med signalet et eller andet sted eller om det "bare" er det trådløse signal der driller.

Vi vil meget gerne afhjælpe dit problem så du kan få stabilt net, for det kan sagtens lade sig gøre, og vi håber derfor at du vil sende os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse samt kopi af dette indlæg.

Saldokontrol for børn og unge - Ja godaw do

Jeg har alle familiens 5 telefonerabonnementer hos Yousee (det gamle Onfone). Og da familien omfatter 3 teenagere, så valgte jeg, at få saldokontrol, for på den måde at lægge en dæmper på uhæmmet telefonering. På hjemmesiden underbygger de og skriver endda: "Denne funktion er især god, hvis du har børn eller unge i familien." Fint for det er jo det jeg har. Nu behøver jeg ikke tænke over løbske telefonregninger.

Men jeg skulle blive klogere.

'Saldokontrol' blev tilmeldt den 23. nov. 2013. Og så gik det godt indtil den 24. marts hvor det så gik helt galt. Jeg fik en mail, hvor der stod, at min konto var i overtræk med næsten kr. 250,- heraf var de ca. kr. 200 på telefoni. Der blev også truet med et ekstra rykkergebyr på kr. 100.

Nå, tænkte jeg, jeg har jo saldokontrol, så det må være en fejl. Så jeg kontaktede kundeservice. Den første jeg talte med kunne heller ikke forstå, at det kunne lade sig gøre, men da han skulle undersøge det nærmere, så røg forbindelsen (ikke min), så jeg var nød til at ringe op igen. Der kom jeg til at tale med en anden, så sagde, at med saldokontrol, så lukkes telefonen først efter 5 dag. Af hvad for noget, spurgte jeg, hvor står det på hjemmesiden, i hvert fald ikke under punktet 'Saldokontrol' og hvad er ideen så med saldokontrol specielt rettet mod børn og unge, hvis man ikke kan regne med, at telefonen bliver lukket når det går i minus.

Men han var meget vedholdende og fortalte, at jeg ville få en mail, hvis den var gået i minus, ja det kan godt være, men det er ikke det jeg troede jeg havde tilmeldt mig. Ja, sagde han også, jeg kunne bare tilmelde mig automatisk optankning - ja go' daw do, det er absolut ikke en løsning, da jeg 1) ikke ville blive oplyst om evt. overforbrug og 2) det ville jo være det samme som at skirve en blankocheck. For hvor meget kan der ikke nå at ske på 5 dage.

Måske har jeg misforstået kundeservicemedarbejderen, produktet, men det er mig der nu sidder med en ekstra regning på små kr. 200,-. Eller det samme som 2 måneders abonnement. For noget, som jeg egentligt troede var soleklart.

Det simpelthen at putte blår i øjnene på godtroende forældre, som med denne 'service' tror de er nogenlunde sikre på, at styre ungernes telefonforbrug.
- for det er absolut ikke den oplevelse jeg har fået.

:) N

Hej Nicolaus

Jeg må beklage, men det er ikke helt korrekt det du har fået at vide i telefonen.

Det er sådan at tilmelder du dig saldokontrol, så vil vi spærre telefonen når et overforbrug bliver registreret i vores system. Dette betyder at vi ikke kan garantere at telefonen bliver spærret på nul, men hurtigst muligt efterfølgende.

Derfor kan man godt få en efterregning på saldokontrol.

Vi kigger meget gerne på din sag, hvis du sender en mail til isupport@yousee.dk med kundenummer, adresse, telefonnummer og teksten du har skrevet i dette opslag.

Dan

Low quality of service, high price

I am a customer of yousee during one year.
It is an expensive internat provider with low quality of service.
Several months ago I was moving from one appartments to another and due to this reason was changing the address of internet connection.
I called service center, told my contract number, explained situation and requested to change internet from one address to another. I did it before same way. I received confirmation from service center and they promised, that I will have an internet tomorrow. I was not connected to Internet next day. I called service center again and the same story, I don't get internet and also I don't get any feedbaks. During my third call to service center I requested a visit of technician. Technician contacted me after 2 days (so I already was 5 days without Internet) and told me, that in my address he can not connect internet without TV connection. I checked other service providers, but it was extreamley difficult to switch to another company in Ordrup. So I needed to connect TV, due it was only possible solution to restart my internet connection in shortest possible time. I am planing to move again soon and as a first thing I will end my relationships with Yousee.

Hi Aleksandrs

As I understand it you don't have any tv connection, and without that it is not possible to have internet from YouSee.

However we would like to take a look at your case, if you want to.

Send an e-mail to isupport@yousee.dk with your address and the link to this Trust Pilot review, then we will take an extra look at your case.

Regards

VÆRSTE KUNDESERVICE EVER!

Jeg er en af dem der ganske ufrivilligt er blevet kunde hos YouSee efter at de har overtaget Onfone. Jeg ringede til kundeservice for mobiltelefoni ang. spørgsmål om kundevilkår, og medarbejderen sagde at dem havde jeg fået tilsendt, og han var ikke interesseret i at hjælpe mig yderligere med de enkelte vilkår. Jeg spurgte ham igen ang. nogle specifikke vilkår, og han svarede "Kan du ikke høre hvad jeg sagde?". Jeg blev paf, og spurgte ham om han var interesseret i at have mig som kunde. Han svarede meget hurtigt "Skal vi sige dit abonnement op, det kan vi hurtigt klare." , men jeg havde jo ikke bedt om det, i hvert fald ikke uden at have fundet en ny mobil-udbyder.
Nu har jeg heldigvis fået et nyt abbonnement hos et bedre selskab, og kan bestemt ikke anbefale YouSee.

Hej J. Jensen

Det lyder om en rigtig dårlig kundeoplevelse, hvilket slet ikke stemmer over ens med hvordan vi gerne vil have vores kundeservice skal være.

Vi vil meget gerne kigge på din sag også selv om du ikke er kunde mere, så du er velkommen til at sende en mail til isupport@yousee.dk med din adresse, telefonnummer og linket til denne Trust Pilot anmeldelse.

Dan

EXTREM Dårlig service og mangel på god forretnings politik

Jeg har lige siden vi skiftede fra Dansk kabel tv og over til Jer (you see), kun haft problemer med mit internet. Teknikkerne har været her mange gange efterhånden, og de har da også skiftet og pillet ved en masse, men lige lidt har det hjulpet. Når jeg kontakter jeres support, får jeg en sludder for en sladder, og de fleste medarbejdere er da også venlige, men virker desværre som om de ikke aner hvad de har med at gøre. Jeg sender modvilligt over 700,- til jeres virksomhed hver 3 mdr. bare for internet, men jeg får overhovedet ikke hvad jeg betaler for. Min søns bærbar står mindre end 2 mtr. fra routeren, men det trådløse signal hopper til og fra hele tiden. I vores stue som ligger ca. 10 mtr. fra routeren har vi stort set intet signal. Sidst jeg ringede til jer, fik jeg blot at vide, at det er noget atmosfærisk og i ikke kan hjælpe mig. Jeg er så rasende over Jeres sidste medarbejder, der direkte løj overfor mig. På jeres hjemmeside reklamerede i tidligere med citat: VI GARANTERER TRÅDLØST, STABILT INTERNET. citat slut. Dette er nu udskiftet med citat: BREDBÅND MED BLAND SELV. citat slut. Jeres medarbejder fortæller mig så, at det har i aldrig reklameret med, hvilket er en lodret løgn. Han siger samtidig, at hvis jeg vil have et ordentligt trådløst signal, må jeg da selv købe en bedre router. Her er hvad der står på jeres side nederst: MED YOUSEE BREDBÅND FÅR DU TRÅDLØST INTERNET. DER FØLGER NEMLIG ET TRÅDLØST MODEM MED, OG SÅ SLIPPERR DU FOR KABLER OVERALT. Jeres medarbejder mener, at jeg skal køre via kabel, men det stemmer jo ikke overens med ovenfor skrevet. Jeg har købt en vare hos jer, hvor i fortæller mig at jeg kan være på trådløst, så må det også være jeres ansvar og leve op til hvad i sælger. Jeg er på intet tidspunkt blevet tilbudt refusion i forhold til mine reklamationer, og når jeg selv har spurgt ind til det, er der ingen der ved noget om det.
Min oplevelse med Jeres service medarbejder her sidste gang, var så dårlig. Det undrer mig at medarbejderen kan tillade sig at være så ubehøvlet, og ikke engang tilbyder mig hjælp til at løse problemet. Jeg spurgte til at snakke med hans overordnede, hvilket han sagde, at vedkommende ville ringe tilbage. Nu sidder jeg her 2 dage senere, uden at nogen fra Yousee har taget kontakt til mig. For mig virker det total uprofessionelt, ikke at vende tilbage eller tilbyde nogen form for hjælp. Jeg er frustreret over at snakke med en så inkompetent medarbejder, og det gør da kun at jeg har travlt med at finde en ny leverandør af tv og internet til min adresse. Jeg vil opfordre andre i nabolaget til også at skifte fra Yousee, da der er flere der har samme problem.
Kan da kun håbe på en smugle respons på denne mail.
mvh. Torben Hansen

Hej Torben

Det er ganske korrekt, at vi leverer et modem med indbygget trådløs router.
Vi kan desværre ikke garantere din hastighed trådløst, lige som vi heller ikke kan garantere dækningen.

Der er dog visse ting man kan prøve, for at forbedre det trådløse signal.

Alt dette kan du læse omkring, i dette link:

At tilkøbe sin egen router, er også en mulighed hvis ikke man finder dækningen tilstrækkeligt på det modem du har modtaget fra os af.

Dan

Betaling næst sidste hverdag i måneden!?

Jeg er så heldig at have yousee internet, tv, og leje af boks.
Alle regninger skal betales første hverdag i måneden. Dog ikke yousee. De opkræver sidste hverdag - Okay der står løn på kontoen så fint.
Men den nye finte fra yousee, er at oprkæve pengene næstsidste hverdag i måneden - Smart. De får pengene før, og jeg betaler strafrenter i banken, for at min konto går i minus.
Vælger man så at man ikke vil betale via BS, så skal man i stedet give 39 kr. i gebyr.
Det kan da ikke være rigtigt at I skal have pengene næstsidste hverdag i måneden!?

Hej Søren

Vi har ændret i opkrævningen i betalingen, så det bliver trukket den anden sidste hverdag i måneden.

Vi har valgt at gøre det, så vi har pengene inden abonnementets start.

Mød os her

YouSee Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

Ring til os på telefon 70 70 40 40

Indlæs dine kanaler digitalt

Hvis du mangler en kanal, og du har den
tv-pakke, kanalen tilhører, skal du indlæse dine kanaler igen. Du får den bedste billedkvalitet, hvis du indlæser kanalerne digitalt.

Kundeservice har åbent hverdage
kl. 8 - 18.30

I weekenden og på helligdage holder Kundeservice lukket.

Har du problemer med dine YouSee produkter, skal du ringe til YouSee's Support på 70 70 40 40

Supports åbningstider i hverdage er
kl. 8 – 20

I weekender og på helligdage
kl. 10 – 20

Visit YouSee