YouSee reviews

YouSee reviews

6.1

Dyrt og uflexibelt

Det er stærkt kritisabelt at det skal koste 395 kr at skifte til en billigere tv-pakke.
Netflix og HBO kører helt uden oosigelsesvarsler/bindingsperioder og jeg føler mig bondefanget af You See som jeg har været kunde hos i 25 år!
Søren found this review useful

Hej Irina

Hvis vi skal snakke streaming-tjenester, som du nævner her, så har vi på YouBio heller ikke opsigelses- periode/varsel.

Det er korrekt at vi på kabel-tv har opsigelselses- periode/varsel. Det er også korrekt at det koster et gebyr på 395 kr. at nedgradere sin tv-pakke. Dette er ikke unormal procedure.

Hvad sker der??

For lidt over en måned bestilte vi bredbånd og fastnet hos YouSee. Vi fortrød og afbestilte kort tid efter (inden for de 14 dage) - sendte en mail som vi aldrig har fået svar på. Vi fik dog en bekræftelse på at bredbånd var afbestilt. Vi talte derefter med dem ca fem gange, der blev sagt vores telefonnummer flytning var afbestilt og to gange blev jeg sat på hold mens de ringede til en anden afdeling og aflyste flytningen. TROEDE vi.
Idag får vi en regning og vores telefon virker ikke. Hvad helvede sker der og HVAD skal man gøre for at få det gjort men beder om OG bliver lovet. Nu kan jeg så bruge halve og hele timer på at komme igennem til dem IGEN uden at vide om det hjælper.

Meget utilfredstillende.

Hej Ditte

Det er naturligvis en meget beklagelig fejl, hvis nummerflytningen alligevel er trådt i kraft trods din besked om annullering.

Vi er nødt til at bede dig om dit kundenummer eller adresse på en mail til isupport@yousee.dk med en kopi af denne anmeldelse, så vi kan følge op på sagen og få den afsluttet på tilfredsstillende vis.

Kasper

Dårlig bredbånd eller dårlig router

yousee ej hvor er det dårligt netværk, fik en ny Router hvor der indbygget trådløst, har aldrig haft så dårlig en Router, det er rent held at jeg kan skrive dette.
for den har smidt mig af 3/4 gange den sidste halve time, f... hvor er det træls at sidde at arbejde under disse betingelser.

Jeg har prøvet at skifte kanal flere gange, intet hjælper!
det skal dog siges at de har tilbudt at sende en ud, dog med den risiko at jeg kan stå med regningen, hvis de bedømmer at det er ens egen skyld.
kan bare sige at jeg ikke havde problemer da jeg var under jellingnet, jeg har dette: (Bredbånd 25/6 Mbit) hvilket skulle være længe nok.

Da hastigheden er høj nok, har jeg en fornemmelse af at det er den nye Router de har sendt ud, men jeg har ikke tid "råd" til at få det testet, men jeg magter det snart ikke længere, de siger at jeg skal skrive det ned, men så kan jeg jo ikke lave andet, og får det heller ikke gjort bare af frustration over at blive afbrudt i mit arbejde hele tiden

Come on YouSee det kan ikke passe at i ikke selv ved at der er noget galt!!

Venlig Hilsen
Kennert R. Pedersen

Hej Kenneth

Vi kan godt forstå at du bliver frustreret når internetforbindelsen ikke kører som den skal.

Der kan være flere årsager til at forbindelsen driller og det kan f.eks. være hvis man kører trådløst og det trådløse signal bliver forstyrret af andre enheder i nærheden, eller fordi modemmet står for langt væk fra computeren. Det kan også være fordi selve antennestikket i væggen er defekt eller bare en fejl længere ude i kabel skabet/nettet.

Hvis fejlen ligger i antennestikket eller længere ude i vores net, så retter vi fejlen uden beregning. YouSee garanterer nemlig signal frem til første afleveringspunkt.

Det kan du læse mere om her:

www.yousee.dk/tekniker

Hvis det viser sig at du har en større hus-installation, hvor fejlen ligger i noget af din del af installationen, så vil du blive opkrævet for teknikerens besøg. Priserne står på siden der er linket til ovenfor.

Hvis vi får dit kundenummer eller adresse kan vi undersøge sagen nærmere og også aflæse dit modems signalværdier. Dermed kan vi få en indikation på, om der er noget med signalet et eller andet sted eller om det "bare" er det trådløse signal der driller.

Vi vil meget gerne afhjælpe dit problem så du kan få stabilt net, for det kan sagtens lade sig gøre, og vi håber derfor at du vil sende os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse samt kopi af dette indlæg.

Saldokontrol for børn og unge - Ja godaw do

Jeg har alle familiens 5 telefonerabonnementer hos Yousee (det gamle Onfone). Og da familien omfatter 3 teenagere, så valgte jeg, at få saldokontrol, for på den måde at lægge en dæmper på uhæmmet telefonering. På hjemmesiden underbygger de og skriver endda: "Denne funktion er især god, hvis du har børn eller unge i familien." Fint for det er jo det jeg har. Nu behøver jeg ikke tænke over løbske telefonregninger.

Men jeg skulle blive klogere.

'Saldokontrol' blev tilmeldt den 23. nov. 2013. Og så gik det godt indtil den 24. marts hvor det så gik helt galt. Jeg fik en mail, hvor der stod, at min konto var i overtræk med næsten kr. 250,- heraf var de ca. kr. 200 på telefoni. Der blev også truet med et ekstra rykkergebyr på kr. 100.

Nå, tænkte jeg, jeg har jo saldokontrol, så det må være en fejl. Så jeg kontaktede kundeservice. Den første jeg talte med kunne heller ikke forstå, at det kunne lade sig gøre, men da han skulle undersøge det nærmere, så røg forbindelsen (ikke min), så jeg var nød til at ringe op igen. Der kom jeg til at tale med en anden, så sagde, at med saldokontrol, så lukkes telefonen først efter 5 dag. Af hvad for noget, spurgte jeg, hvor står det på hjemmesiden, i hvert fald ikke under punktet 'Saldokontrol' og hvad er ideen så med saldokontrol specielt rettet mod børn og unge, hvis man ikke kan regne med, at telefonen bliver lukket når det går i minus.

Men han var meget vedholdende og fortalte, at jeg ville få en mail, hvis den var gået i minus, ja det kan godt være, men det er ikke det jeg troede jeg havde tilmeldt mig. Ja, sagde han også, jeg kunne bare tilmelde mig automatisk optankning - ja go' daw do, det er absolut ikke en løsning, da jeg 1) ikke ville blive oplyst om evt. overforbrug og 2) det ville jo være det samme som at skirve en blankocheck. For hvor meget kan der ikke nå at ske på 5 dage.

Måske har jeg misforstået kundeservicemedarbejderen, produktet, men det er mig der nu sidder med en ekstra regning på små kr. 200,-. Eller det samme som 2 måneders abonnement. For noget, som jeg egentligt troede var soleklart.

Det simpelthen at putte blår i øjnene på godtroende forældre, som med denne 'service' tror de er nogenlunde sikre på, at styre ungernes telefonforbrug.
- for det er absolut ikke den oplevelse jeg har fået.

:) N

Hej Nicolaus

Jeg må beklage, men det er ikke helt korrekt det du har fået at vide i telefonen.

Det er sådan at tilmelder du dig saldokontrol, så vil vi spærre telefonen når et overforbrug bliver registreret i vores system. Dette betyder at vi ikke kan garantere at telefonen bliver spærret på nul, men hurtigst muligt efterfølgende.

Derfor kan man godt få en efterregning på saldokontrol.

Vi kigger meget gerne på din sag, hvis du sender en mail til isupport@yousee.dk med kundenummer, adresse, telefonnummer og teksten du har skrevet i dette opslag.

Dan

Low quality of service, high price

I am a customer of yousee during one year.
It is an expensive internat provider with low quality of service.
Several months ago I was moving from one appartments to another and due to this reason was changing the address of internet connection.
I called service center, told my contract number, explained situation and requested to change internet from one address to another. I did it before same way. I received confirmation from service center and they promised, that I will have an internet tomorrow. I was not connected to Internet next day. I called service center again and the same story, I don't get internet and also I don't get any feedbaks. During my third call to service center I requested a visit of technician. Technician contacted me after 2 days (so I already was 5 days without Internet) and told me, that in my address he can not connect internet without TV connection. I checked other service providers, but it was extreamley difficult to switch to another company in Ordrup. So I needed to connect TV, due it was only possible solution to restart my internet connection in shortest possible time. I am planing to move again soon and as a first thing I will end my relationships with Yousee.

Hi Aleksandrs

As I understand it you don't have any tv connection, and without that it is not possible to have internet from YouSee.

However we would like to take a look at your case, if you want to.

Send an e-mail to isupport@yousee.dk with your address and the link to this Trust Pilot review, then we will take an extra look at your case.

Regards

VÆRSTE KUNDESERVICE EVER!

Jeg er en af dem der ganske ufrivilligt er blevet kunde hos YouSee efter at de har overtaget Onfone. Jeg ringede til kundeservice for mobiltelefoni ang. spørgsmål om kundevilkår, og medarbejderen sagde at dem havde jeg fået tilsendt, og han var ikke interesseret i at hjælpe mig yderligere med de enkelte vilkår. Jeg spurgte ham igen ang. nogle specifikke vilkår, og han svarede "Kan du ikke høre hvad jeg sagde?". Jeg blev paf, og spurgte ham om han var interesseret i at have mig som kunde. Han svarede meget hurtigt "Skal vi sige dit abonnement op, det kan vi hurtigt klare." , men jeg havde jo ikke bedt om det, i hvert fald ikke uden at have fundet en ny mobil-udbyder.
Nu har jeg heldigvis fået et nyt abbonnement hos et bedre selskab, og kan bestemt ikke anbefale YouSee.

Hej J. Jensen

Det lyder om en rigtig dårlig kundeoplevelse, hvilket slet ikke stemmer over ens med hvordan vi gerne vil have vores kundeservice skal være.

Vi vil meget gerne kigge på din sag også selv om du ikke er kunde mere, så du er velkommen til at sende en mail til isupport@yousee.dk med din adresse, telefonnummer og linket til denne Trust Pilot anmeldelse.

Dan

EXTREM Dårlig service og mangel på god forretnings politik

Jeg har lige siden vi skiftede fra Dansk kabel tv og over til Jer (you see), kun haft problemer med mit internet. Teknikkerne har været her mange gange efterhånden, og de har da også skiftet og pillet ved en masse, men lige lidt har det hjulpet. Når jeg kontakter jeres support, får jeg en sludder for en sladder, og de fleste medarbejdere er da også venlige, men virker desværre som om de ikke aner hvad de har med at gøre. Jeg sender modvilligt over 700,- til jeres virksomhed hver 3 mdr. bare for internet, men jeg får overhovedet ikke hvad jeg betaler for. Min søns bærbar står mindre end 2 mtr. fra routeren, men det trådløse signal hopper til og fra hele tiden. I vores stue som ligger ca. 10 mtr. fra routeren har vi stort set intet signal. Sidst jeg ringede til jer, fik jeg blot at vide, at det er noget atmosfærisk og i ikke kan hjælpe mig. Jeg er så rasende over Jeres sidste medarbejder, der direkte løj overfor mig. På jeres hjemmeside reklamerede i tidligere med citat: VI GARANTERER TRÅDLØST, STABILT INTERNET. citat slut. Dette er nu udskiftet med citat: BREDBÅND MED BLAND SELV. citat slut. Jeres medarbejder fortæller mig så, at det har i aldrig reklameret med, hvilket er en lodret løgn. Han siger samtidig, at hvis jeg vil have et ordentligt trådløst signal, må jeg da selv købe en bedre router. Her er hvad der står på jeres side nederst: MED YOUSEE BREDBÅND FÅR DU TRÅDLØST INTERNET. DER FØLGER NEMLIG ET TRÅDLØST MODEM MED, OG SÅ SLIPPERR DU FOR KABLER OVERALT. Jeres medarbejder mener, at jeg skal køre via kabel, men det stemmer jo ikke overens med ovenfor skrevet. Jeg har købt en vare hos jer, hvor i fortæller mig at jeg kan være på trådløst, så må det også være jeres ansvar og leve op til hvad i sælger. Jeg er på intet tidspunkt blevet tilbudt refusion i forhold til mine reklamationer, og når jeg selv har spurgt ind til det, er der ingen der ved noget om det.
Min oplevelse med Jeres service medarbejder her sidste gang, var så dårlig. Det undrer mig at medarbejderen kan tillade sig at være så ubehøvlet, og ikke engang tilbyder mig hjælp til at løse problemet. Jeg spurgte til at snakke med hans overordnede, hvilket han sagde, at vedkommende ville ringe tilbage. Nu sidder jeg her 2 dage senere, uden at nogen fra Yousee har taget kontakt til mig. For mig virker det total uprofessionelt, ikke at vende tilbage eller tilbyde nogen form for hjælp. Jeg er frustreret over at snakke med en så inkompetent medarbejder, og det gør da kun at jeg har travlt med at finde en ny leverandør af tv og internet til min adresse. Jeg vil opfordre andre i nabolaget til også at skifte fra Yousee, da der er flere der har samme problem.
Kan da kun håbe på en smugle respons på denne mail.
mvh. Torben Hansen

Hej Torben

Det er ganske korrekt, at vi leverer et modem med indbygget trådløs router.
Vi kan desværre ikke garantere din hastighed trådløst, lige som vi heller ikke kan garantere dækningen.

Der er dog visse ting man kan prøve, for at forbedre det trådløse signal.

Alt dette kan du læse omkring, i dette link:

At tilkøbe sin egen router, er også en mulighed hvis ikke man finder dækningen tilstrækkeligt på det modem du har modtaget fra os af.

Dan

Betaling næst sidste hverdag i måneden!?

Jeg er så heldig at have yousee internet, tv, og leje af boks.
Alle regninger skal betales første hverdag i måneden. Dog ikke yousee. De opkræver sidste hverdag - Okay der står løn på kontoen så fint.
Men den nye finte fra yousee, er at oprkæve pengene næstsidste hverdag i måneden - Smart. De får pengene før, og jeg betaler strafrenter i banken, for at min konto går i minus.
Vælger man så at man ikke vil betale via BS, så skal man i stedet give 39 kr. i gebyr.
Det kan da ikke være rigtigt at I skal have pengene næstsidste hverdag i måneden!?

Hej Søren

Vi har ændret i opkrævningen i betalingen, så det bliver trukket den anden sidste hverdag i måneden.

Vi har valgt at gøre det, så vi har pengene inden abonnementets start.

Ufleksibel service ved mobilabonnementer

Jeg har altid været godt tilfreds med at være hos det gamle Onfone, men efter det er blevet til YouSee er det godt nok blevet ufleksibelt. Jeg ligger forbrugsmæssigt mellem den lille og mellem pakke, men der er ingen mulighed for at få et abonnement, der passer til mine behov. Jeg mødte ikke ligefrem den store forståelse, da jeg ringede ind og spurgte efter det. Heldigvis udbyder adskillige af konkurrenterne abonnementer i en størrelse, der passer.

Hej Marie

Jeg beklager, hvis du ikke finder vores pakker fleksible. Vi har fornylig lige ændret vores mobilpakker, så man selv kan skræddersy sit mobilabonnement. Det smarte med vores nye "Bland Selv" pakker er, at den ene måned kan du vælge, at have 7 timer og 3 GB data og den næste måned kan du vælge 9 timer og 1 GB, så man kan hele tiden selv skrue på mængden af tale og data.

Jeppe

Blev sendt til inkasso i 8 mdr. ved en ”fejl” - og opkrævet for 2 routere, der var returneret!

I forbindelse med salget af min lejlighed, opsagde jeg mine YouSee abonnementer (TV og bredbånd) og fik telefonisk bekræftet at alt var betalt og i orden. Nogle måneder efter modtager jeg til min overraskelse en rykker, og kontakter derfor YouSee for at bede om en forklaring. Dette kan de ikke give og lover gentagne gange, at der vil blive ringet tilbage til mig. Jeg beder utallige gange om et kontoudtog, der dokumenterer et eventuelt skyldigt beløb, men heller ikke dette kan de levere. I stedet for at vende tilbage med et kontoudtog og en forklaring (som jeg blev lovet flere gange), sender de mig til inkasso. Først 1 år efter abonnementet var opsagt, og 8 måneder efter jeg var sendt til inkasso, har YouSee gennemgået sagen, og er kommet frem til, at jeg ikke skylder dem noget – tværtimod har jeg betalt 80 kr. for meget, som de nu vil returnere!

Derudover har jeg 2 gange returneret modemmer/routere til YouSee – begge gange har jeg 3-5 måneder efter modtaget opkrævninger for selvsamme modemmer. Heldigvis gemte jeg pakkelabelsne og YouSee trak derfor hurtigt kravene tilbage. Havde jeg ikke gemt disse i mange måneder, var jeg højst sandsynligt kommet til at betale for begge modemmer, selvom de var returneret!

Det er skræmmende, at der eksisterer så amatøragtige forhold i en af landets største abonnements-baserede virksomheder.

Hej Mikkel

Det er rigtig beklageligt at du har måtte alt dette igennem, for dette er selvfølgelig ikke meningen.

Det er heldigvis meget få kunder, som er så uheldige og vi arbejder kontinuerligt på at forbedre os så sådanne episoder ikke sker.

Jeg håber det hele r faldt på plads, men skulle der i mod forventing være noget du har problemer med er du meget velkommen til at kontakte os på isupport@yousee.dk.

God Kundeservide!

Jeg vil bare gerne rose jer for jeres kundeservice.

Hej Hasan

Og vi vil gerne takke dig for rosen:)

Elendigt bredbånd

Siden mig og min kæreste har haft yousee har vi oplevet at vores internet har været ekstremt langsom, vi har kontakte Yousee men det hjalp ikke. så jeg vil undgå deres bredbånd.
dog var teleservice god nok, venlig ung herre men han kunne intet stille op

Hej Christian

Nu kender jeg ikke til den konkrete sag, men vi tager gerne et ekstra kig på din forbindelse hvis du ønsker det.

Send en mail til isupport@yousee.dk med kundenummer, adresse, telefonnummer og linket til denne Trust Pilot anmeldelse, hvis du ønsker vi skal hjælp.

Dan

Grådig og ligeglad med kundernes ønsker...!

I vores boligselskab er vi tvangsindlagt til YouSee.

For at begrænse skaden mest muligt kan man så tilmelde sig den mindst mulige pakke der lå omkring de ca. 80-85 kr.

For noget tid siden dumper der så en dag et brev fra YouSee ind ad brevsprækken med besked om, at der bliver tilføjet nogle programmer til pakken mens andre forsvinder MEN til gengæld koster den fremtidige pakke så også tæt på de 110 kr.!!!

Hvad dog er toppen af frækhed er beskeden som fortæller om, at "man kan - vælge - at enten gøre ingenting hvorved abonnementet fortsætter med den nye pris eller OPSIGE ABONNEMENTET hvis ikke man er indforstået med de nye vilkår"!!!!!!

Magen til afpresning, pengegriskhed og r..renderi fra et firma SÅ grådig er næsten ikke set andre steder. Med den slags "vælg" kan man vist sidestille det med mafiaens trusler.

Du kan vælge, at betale eller også ikke at betale men så smadrer vi dine knæskaller.

SeeYou er vist et bedre navn til den her virksomhed. Hvis ikke jeg var tvangsindlagt ville jeg allerede have brugt andre tv-leverandører.

Glæder mig til, at de her forretningsmetoder bliver en saga blot i fremtiden...!

-------- UPDATE 26.03.2014 --------

Hej Dan,

nu forholder det sig sådan, at den afdeling jeg bor i er bygget i året 1956. Jeg selv flyttede ind i slutningen af 2009.

Det korte af det lange er, at der HAR været en afstemning omkring emnet på et tidspunkt her men det har været....

a) længe FØR min tid sådan, at jeg OVERHOVEDET IKKE har haft mulighed for hverken at sige fra eller have indflydelse på vores nuværende aftale...

og...

b) selv om jeg endda VILLE fremsætte et forslag om, at ændre det nu så ved både du, jeg og alle andre inklusive YouSee udmærket godt, at når først der er opnået en sådan aftale og folk har levet med og vænnet sig til den gennem de sidste årtier, så er det stort set UMULIGT i et boligselskab med gamle beboere og andre der er fjernt fra, at have ressourcer til at sætte sig ind i eller gider for den sags skyld at forstå detaljerne i aftalen at ændre den...!!

Dermed er jeg TVANGSINDLAGT - gentager det her lige en gang til for dig/jer - fordi jeg hverken kan melde mig ud, vælge noget billigere/fra eller få en anden udbyder som Stofa osv. I tvinger jeres kanalpakker ned i halsen på mennesker...! Den sidste seance hvor I ligefrem kopierede mafiametoder ved, at hæve prisen og sige til folk at de enten kan betale ved kasse 1 eller "skride" er bare toppen af kransekagen. Underligt nok kommer du her med en masse ting som SLET IKKE har noget med kernen i mit oprindelige indlæg at gøre men nævner alle mulige andre ting i flæng som jeg hverken har nævnt eller slet ikke er interesseret i.

Det her er heller ikke et spørgsmål om (hvorfor jeg slet ikke fatter at du bruger det som argument), at der er ens priser for foreningskunder og private. Jeg vil have mulighed for at vælge..., AT VÆLGE...! Noget som I til stadighed prøver og fornægte visse kunder og det så længe som muligt for, at skumme fløden alt det som der kan skummes i den tid som I kan forhale disse ændringer.

Men lad mig anbefale dig/YouSee noget...

Tag et godt kig på den ret middelmådige/elendige score som I har fået af utilfredse kunder oppe på sidens top. Hvis jeres KUNDER er så utilfredse, så ville jeg anbefale YouSee, at lytte til dem og lave ÆNDRINGER i forretningsstrategien.

Hvis nu så mange er utilfredse og I derfor har SÅ lav en score så ville jeg i en fart se, at blive mere servicemindet og efterkomme kundernes ønsker i stedet for! Den tid som jeres marketingafdeling bruger og som YouSee betaler for i dyre domme hvor både du og de andre ansatte bruger tiden på, at skrive lange svar her på siden for at lave en slags kontrolleret "damage control" sådan, at det ser for andre kunder ud som om kunden som klager er helt galt på den i stedet for YouSee som er faktisk den part som er helt ude i skoven, kunne I jo med fordel investere i en BEDRE SERVICE og til at efterkomme de relevante kunders ønsker.

At foreslå, at man "går til sin forening" når I allerede har detaljerede analyser om hvor svært det er, at lave ændringer I boligforeninger når først der er etableret en sådan aftale, er nærmest at håne en kunde mens man allerede griner af denne i forvejen.

GIV BEDRE SERVICE og MULIGHEDER!!!

Hej safesite

Det er sådan at YouSee har flere aftaler med foreninger rundt omkring i landet, som har valgt at modtage vores signal.

Disse aftaler er indgået i samarbejde med den pågældende forening, hvor beboerne har været med til at bestemme hvilken udbyder de ønsker.

Den prisstigning der er kommet rammer alle YouSee kunder, både individuelle og foreningskunder.

Hvis man som foreningskunde ikke er tilfreds med den aftale der er indgået, vil jeg anbefale man går til sin forening da det er dem der har indgået aftalen med os.

Dan

Det er Ok dog ville jeg sætte pris på en kortere binding

Som overskriften siger.

Men det jeg lægger mærke til er at mange klager over at de ikke får svar på mails til kundeservice, og Yousee svarer at de bare skal sende en mail til kundservice. lolol.

super god service

God service og en flink og rar tekniker der gav god information om problemet.

Hej Henrik

Det er rigtig dejligt at høre, for det er vigtigt for os at I som kunder får en god service og god information når vores teknikere fejlretter:)

Sådan vel okay

Alt for dyrt. Skal betale ekstra for alt. Kundeservice er en joke. Kvalitet af billede er i top (5 stjerner), men kundeservice og deres yousee boks trækker ned.

professionel hælp og rådgivning af alle i virksomheden

professionel hælp og rådgivning af alle i virksomheden

Hej Kenneth

Dejligt at høre.

Fin service, anbefalingsværdi...

Tak for den fine service, som jeg har fået de sidste par mdr jeg har været mobil kunde hos jer. I dækker mine behov både på pakken, prisen og de ekstra ydelser, man kan tilkøbe som kunde. Syntes det var fantastisk at lige få en mail, hvor der stod ekstra tale og data på, uden mere pris, så det nogenlunde hænger sammen med jeres nye pakker. Det viser at i ikke glemmer de "gamle" kunder, når i laver om på jeres produkter, som mange teleskaber har med at gør, så skal men selv aktivt lave om på tingene.

Hvis jeg skal sætte fingeren på noget uden kritik, så skulle det være at man selv, skal have lov til at give kunden mulighed for at vælge mellem par ting, i stedet for noget i selv vælger at putte på. Det kan f.eks. være ekstra data, taletid eller noget andet. På den måde mener jeg, at man går hen og dækker endnu bedre kundens behov.

Hej Kenan

Det er vi glade for at høre:)

Dan

Super service, kompetent og venlig rådgivning

5 stjerner til YouSee, har haft kontakt med kundeservice i forbindelse med pakkeændring og tilkøb af kanaler. Fik en yderst venlig, kompetent og professionel service og rådgivning af medarbejderen.

Det bestilte kort, samt CA moduler leveret hurtigt, jeg sparer over 2.000 om året på TV, og har i dag en løsning til en yderst fornuftig pris..

Valgte at "belønne" YouSee med at flytte 3 mobilabonnementer, og også her har alt været til stor tilfredshed. Alt er klar fra YouSee, har modtaget SIM-kort og alt, nu venter vi kun på at de gamle operatører slipper os fri.

Og medarbejderen har naturligvis fået en rosemail også.

Hej Birger

Det er rigtig dejligt at høre, god fornøjelse med dine kanaler:)

Dan

Fuldstændig abnorm kunde-"service", ansvarsfraskrivelse og uvidenhed fra a-z!

Jeg har dags dato haft kontaktet jer, da jeg har en tv-løsning fra jer med problemer.

Problemet er, at jeg bor i et hus, hvor i har installeret en boks inde i stuen (der hvor tv-kommer ind i huset) som kun har 1 eneste udgang. Jeg har 2 tv i mit hus, så derfor er jeg tvunget til at bruge et T-stykke for at dele mit tv signal.

Jeg har derfor kontaktet jer, da der står på jeres hjemmeside at i har forpligtelserne t.o.m en eventuel antenneforstærker (altså til t.o.m den vægmonterede boks hvor hovedsignalet går ind i ejendommen).

Problematikken ligger nu i, at jeg har kontaktet jer tilbage i November 2013 og fået tilsendt et 5-kabel fra jer for at se om dette kunne løse mine tv-signal problemer. Det har det desværre dog ikke kunne. Installationen i huset er en i har foretaget i ejendommen før jeg købte huset (dvs. installationen er omkring 5-6 år gammel).

Jeg blev lovet af kundesericemedarbejderen (tjek kundelog), at hvis det 5m kabel ikke virkede ordentligt, så ville i naturligvis sende en tekniker ud og udskifte den forældede hovedstikinstallation på min væg for jeres regning, da i naturligvis - jævnfør jeres egen skrivelse på jeres hjemmeside - har forpligtelserne t.o.m denne boks.

I support d.d. 22.03.2014 får jeg det svar, at i ikke kan hjælpe mig. Jeg taler med en meget lallende medarbejder, der gennem samtalen skal tale med en supervisor 3-4 gange.

Jeg får følgende besked:
Det kan vi ikke tage os af. Du må selv få en elektriker til at lave signalet.

Min kommentar: Jeg må jo NETOP ikke selv røre ved stikket står der på jeres hjemmeside, da det er JERES ansvar at signalet er leveret korrekt t.o.m denne boks.

Medarbejder: Det kan jeg ikke hjælpe dig med. Du må også se det fra min side. Jeg er ny. Jeg kan ikke gøre noget ved det. Du kan ringe til en anden på Mandag for de har lukket nu.

Min kommentar: Det svar forstår jeg ikke. Kalder i det kundeservice? Vil i virkelig miste en kunde ved ikke at holde det i har lovet? I lovede mig at i ville skifte den gamle boks på min væg, hvis det viste sig at de 5 m nyt kabel ikke virkede.

Medarbejder: Jeg sidder ikke i kundeservice så jeg skal ikke lave nogen form for kundepleje - kun support.

Jeg må sige jeg virkelig er meget, meget skuffet over den fremgangsmåde her. Det er under al kritik, at svare kunderne på en sådan måde samt være så ligegyldig overfor kundens problemstilling.

Jeg agter at gå videre med sagen til medierne hvis der ikke kommer en løsning på problemet, for det er JER der har solgt mig et produkt som ikke virker og som jeg IKKE har nogen indflydelse på virker eller ej, da det er JER der har forpligtelserne t.o.m hovedledningens installationspunkt jævnfør jeres hjemmeside.

OBS TIL ALLE DERUDE!
Lad værre med at vælge Yousee.. De har kun børn ansat ved telefonerne og der er absolut ingen service eller røv i bukserne fra nogen af dem. Ingen tager ansvar og ingen sætter kunden i fokus. Selv supervisorerne er ubehjælpelige unge mennesker med flotte titler men uden kundskaber.

Dette er Tv-udbydernes svar på McDonalds!

Mvh.

-En yderst skuffet kunde

Hej Tobias

Vi garanterer signal frem til første afleveringspunkt og det er i dette tilfælde, hos dig, et antennestik med en radio og tv udgang. Hvis signalet på dette stik ikke virker når splitteren er pillet fra og med et YouSee Ready antennekabel, så kan vi med sindsro sende en tekniker ud uden risiko for at du modtager en regning. T-splittere er ikke støjtætte og er typisk en klar fejlkilde.

Alt hvad der sker efter dette stik, er egen installation og arbejde udført her efter er på kundens egen regning.

Alt dette kan du læse i fremsendte vilkår eller her:

Når ovenstående er sagt så beklager vi mange gange det svar du har fået i vores telefoniske support. Det er ikke i orden og vi vil gerne følge op på dette.

Ønsker du at komme i kontakt med os herfra, er du velkommen til at sende os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse samt kopi af din anmeldelse.

Mød os her

YouSee Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

Ring til os på telefon 70 70 40 40

Indlæs dine kanaler digitalt

Hvis du mangler en kanal, og du har den
tv-pakke, kanalen tilhører, skal du indlæse dine kanaler igen. Du får den bedste billedkvalitet, hvis du indlæser kanalerne digitalt.

Kundeservice har åbent hverdage
kl. 8 - 18.30

I weekenden og på helligdage holder Kundeservice lukket.

Har du problemer med dine YouSee produkter, skal du ringe til YouSee's Support på 70 70 40 40

Supports åbningstider i hverdage er
kl. 8 – 20

I weekender og på helligdage
kl. 10 – 20

Visit YouSee