YouSee reviews

YouSee reviews

6.1

Blev sendt til inkasso i 8 mdr. ved en ”fejl” - og opkrævet for 2 routere, der var returneret!

I forbindelse med salget af min lejlighed, opsagde jeg mine YouSee abonnementer (TV og bredbånd) og fik telefonisk bekræftet at alt var betalt og i orden. Nogle måneder efter modtager jeg til min overraskelse en rykker, og kontakter derfor YouSee for at bede om en forklaring. Dette kan de ikke give og lover gentagne gange, at der vil blive ringet tilbage til mig. Jeg beder utallige gange om et kontoudtog, der dokumenterer et eventuelt skyldigt beløb, men heller ikke dette kan de levere. I stedet for at vende tilbage med et kontoudtog og en forklaring (som jeg blev lovet flere gange), sender de mig til inkasso. Først 1 år efter abonnementet var opsagt, og 8 måneder efter jeg var sendt til inkasso, har YouSee gennemgået sagen, og er kommet frem til, at jeg ikke skylder dem noget – tværtimod har jeg betalt 80 kr. for meget, som de nu vil returnere!

Derudover har jeg 2 gange returneret modemmer/routere til YouSee – begge gange har jeg 3-5 måneder efter modtaget opkrævninger for selvsamme modemmer. Heldigvis gemte jeg pakkelabelsne og YouSee trak derfor hurtigt kravene tilbage. Havde jeg ikke gemt disse i mange måneder, var jeg højst sandsynligt kommet til at betale for begge modemmer, selvom de var returneret!

Det er skræmmende, at der eksisterer så amatøragtige forhold i en af landets største abonnements-baserede virksomheder.

Hej Mikkel

Det er rigtig beklageligt at du har måtte alt dette igennem, for dette er selvfølgelig ikke meningen.

Det er heldigvis meget få kunder, som er så uheldige og vi arbejder kontinuerligt på at forbedre os så sådanne episoder ikke sker.

Jeg håber det hele r faldt på plads, men skulle der i mod forventing være noget du har problemer med er du meget velkommen til at kontakte os på isupport@yousee.dk.

God Kundeservide!

Jeg vil bare gerne rose jer for jeres kundeservice.

Hej Hasan

Og vi vil gerne takke dig for rosen:)

Elendigt bredbånd

Siden mig og min kæreste har haft yousee har vi oplevet at vores internet har været ekstremt langsom, vi har kontakte Yousee men det hjalp ikke. så jeg vil undgå deres bredbånd.
dog var teleservice god nok, venlig ung herre men han kunne intet stille op

Hej Christian

Nu kender jeg ikke til den konkrete sag, men vi tager gerne et ekstra kig på din forbindelse hvis du ønsker det.

Send en mail til isupport@yousee.dk med kundenummer, adresse, telefonnummer og linket til denne Trust Pilot anmeldelse, hvis du ønsker vi skal hjælp.

Dan

Grådig og ligeglad med kundernes ønsker...!

I vores boligselskab er vi tvangsindlagt til YouSee.

For at begrænse skaden mest muligt kan man så tilmelde sig den mindst mulige pakke der lå omkring de ca. 80-85 kr.

For noget tid siden dumper der så en dag et brev fra YouSee ind ad brevsprækken med besked om, at der bliver tilføjet nogle programmer til pakken mens andre forsvinder MEN til gengæld koster den fremtidige pakke så også tæt på de 110 kr.!!!

Hvad dog er toppen af frækhed er beskeden som fortæller om, at "man kan - vælge - at enten gøre ingenting hvorved abonnementet fortsætter med den nye pris eller OPSIGE ABONNEMENTET hvis ikke man er indforstået med de nye vilkår"!!!!!!

Magen til afpresning, pengegriskhed og r..renderi fra et firma SÅ grådig er næsten ikke set andre steder. Med den slags "vælg" kan man vist sidestille det med mafiaens trusler.

Du kan vælge, at betale eller også ikke at betale men så smadrer vi dine knæskaller.

SeeYou er vist et bedre navn til den her virksomhed. Hvis ikke jeg var tvangsindlagt ville jeg allerede have brugt andre tv-leverandører.

Glæder mig til, at de her forretningsmetoder bliver en saga blot i fremtiden...!

-------- UPDATE 26.03.2014 --------

Hej Dan,

nu forholder det sig sådan, at den afdeling jeg bor i er bygget i året 1956. Jeg selv flyttede ind i slutningen af 2009.

Det korte af det lange er, at der HAR været en afstemning omkring emnet på et tidspunkt her men det har været....

a) længe FØR min tid sådan, at jeg OVERHOVEDET IKKE har haft mulighed for hverken at sige fra eller have indflydelse på vores nuværende aftale...

og...

b) selv om jeg endda VILLE fremsætte et forslag om, at ændre det nu så ved både du, jeg og alle andre inklusive YouSee udmærket godt, at når først der er opnået en sådan aftale og folk har levet med og vænnet sig til den gennem de sidste årtier, så er det stort set UMULIGT i et boligselskab med gamle beboere og andre der er fjernt fra, at have ressourcer til at sætte sig ind i eller gider for den sags skyld at forstå detaljerne i aftalen at ændre den...!!

Dermed er jeg TVANGSINDLAGT - gentager det her lige en gang til for dig/jer - fordi jeg hverken kan melde mig ud, vælge noget billigere/fra eller få en anden udbyder som Stofa osv. I tvinger jeres kanalpakker ned i halsen på mennesker...! Den sidste seance hvor I ligefrem kopierede mafiametoder ved, at hæve prisen og sige til folk at de enten kan betale ved kasse 1 eller "skride" er bare toppen af kransekagen. Underligt nok kommer du her med en masse ting som SLET IKKE har noget med kernen i mit oprindelige indlæg at gøre men nævner alle mulige andre ting i flæng som jeg hverken har nævnt eller slet ikke er interesseret i.

Det her er heller ikke et spørgsmål om (hvorfor jeg slet ikke fatter at du bruger det som argument), at der er ens priser for foreningskunder og private. Jeg vil have mulighed for at vælge..., AT VÆLGE...! Noget som I til stadighed prøver og fornægte visse kunder og det så længe som muligt for, at skumme fløden alt det som der kan skummes i den tid som I kan forhale disse ændringer.

Men lad mig anbefale dig/YouSee noget...

Tag et godt kig på den ret middelmådige/elendige score som I har fået af utilfredse kunder oppe på sidens top. Hvis jeres KUNDER er så utilfredse, så ville jeg anbefale YouSee, at lytte til dem og lave ÆNDRINGER i forretningsstrategien.

Hvis nu så mange er utilfredse og I derfor har SÅ lav en score så ville jeg i en fart se, at blive mere servicemindet og efterkomme kundernes ønsker i stedet for! Den tid som jeres marketingafdeling bruger og som YouSee betaler for i dyre domme hvor både du og de andre ansatte bruger tiden på, at skrive lange svar her på siden for at lave en slags kontrolleret "damage control" sådan, at det ser for andre kunder ud som om kunden som klager er helt galt på den i stedet for YouSee som er faktisk den part som er helt ude i skoven, kunne I jo med fordel investere i en BEDRE SERVICE og til at efterkomme de relevante kunders ønsker.

At foreslå, at man "går til sin forening" når I allerede har detaljerede analyser om hvor svært det er, at lave ændringer I boligforeninger når først der er etableret en sådan aftale, er nærmest at håne en kunde mens man allerede griner af denne i forvejen.

GIV BEDRE SERVICE og MULIGHEDER!!!

Hej safesite

Det er sådan at YouSee har flere aftaler med foreninger rundt omkring i landet, som har valgt at modtage vores signal.

Disse aftaler er indgået i samarbejde med den pågældende forening, hvor beboerne har været med til at bestemme hvilken udbyder de ønsker.

Den prisstigning der er kommet rammer alle YouSee kunder, både individuelle og foreningskunder.

Hvis man som foreningskunde ikke er tilfreds med den aftale der er indgået, vil jeg anbefale man går til sin forening da det er dem der har indgået aftalen med os.

Dan

Det er Ok dog ville jeg sætte pris på en kortere binding

Som overskriften siger.

Men det jeg lægger mærke til er at mange klager over at de ikke får svar på mails til kundeservice, og Yousee svarer at de bare skal sende en mail til kundservice. lolol.

super god service

God service og en flink og rar tekniker der gav god information om problemet.

Hej Henrik

Det er rigtig dejligt at høre, for det er vigtigt for os at I som kunder får en god service og god information når vores teknikere fejlretter:)

Sådan vel okay

Alt for dyrt. Skal betale ekstra for alt. Kundeservice er en joke. Kvalitet af billede er i top (5 stjerner), men kundeservice og deres yousee boks trækker ned.

professionel hælp og rådgivning af alle i virksomheden

professionel hælp og rådgivning af alle i virksomheden

Hej Kenneth

Dejligt at høre.

Fin service, anbefalingsværdi...

Tak for den fine service, som jeg har fået de sidste par mdr jeg har været mobil kunde hos jer. I dækker mine behov både på pakken, prisen og de ekstra ydelser, man kan tilkøbe som kunde. Syntes det var fantastisk at lige få en mail, hvor der stod ekstra tale og data på, uden mere pris, så det nogenlunde hænger sammen med jeres nye pakker. Det viser at i ikke glemmer de "gamle" kunder, når i laver om på jeres produkter, som mange teleskaber har med at gør, så skal men selv aktivt lave om på tingene.

Hvis jeg skal sætte fingeren på noget uden kritik, så skulle det være at man selv, skal have lov til at give kunden mulighed for at vælge mellem par ting, i stedet for noget i selv vælger at putte på. Det kan f.eks. være ekstra data, taletid eller noget andet. På den måde mener jeg, at man går hen og dækker endnu bedre kundens behov.

Hej Kenan

Det er vi glade for at høre:)

Dan

Super service, kompetent og venlig rådgivning

5 stjerner til YouSee, har haft kontakt med kundeservice i forbindelse med pakkeændring og tilkøb af kanaler. Fik en yderst venlig, kompetent og professionel service og rådgivning af medarbejderen.

Det bestilte kort, samt CA moduler leveret hurtigt, jeg sparer over 2.000 om året på TV, og har i dag en løsning til en yderst fornuftig pris..

Valgte at "belønne" YouSee med at flytte 3 mobilabonnementer, og også her har alt været til stor tilfredshed. Alt er klar fra YouSee, har modtaget SIM-kort og alt, nu venter vi kun på at de gamle operatører slipper os fri.

Og medarbejderen har naturligvis fået en rosemail også.

Hej Birger

Det er rigtig dejligt at høre, god fornøjelse med dine kanaler:)

Dan

Fuldstændig abnorm kunde-"service", ansvarsfraskrivelse og uvidenhed fra a-z!

Jeg har dags dato haft kontaktet jer, da jeg har en tv-løsning fra jer med problemer.

Problemet er, at jeg bor i et hus, hvor i har installeret en boks inde i stuen (der hvor tv-kommer ind i huset) som kun har 1 eneste udgang. Jeg har 2 tv i mit hus, så derfor er jeg tvunget til at bruge et T-stykke for at dele mit tv signal.

Jeg har derfor kontaktet jer, da der står på jeres hjemmeside at i har forpligtelserne t.o.m en eventuel antenneforstærker (altså til t.o.m den vægmonterede boks hvor hovedsignalet går ind i ejendommen).

Problematikken ligger nu i, at jeg har kontaktet jer tilbage i November 2013 og fået tilsendt et 5-kabel fra jer for at se om dette kunne løse mine tv-signal problemer. Det har det desværre dog ikke kunne. Installationen i huset er en i har foretaget i ejendommen før jeg købte huset (dvs. installationen er omkring 5-6 år gammel).

Jeg blev lovet af kundesericemedarbejderen (tjek kundelog), at hvis det 5m kabel ikke virkede ordentligt, så ville i naturligvis sende en tekniker ud og udskifte den forældede hovedstikinstallation på min væg for jeres regning, da i naturligvis - jævnfør jeres egen skrivelse på jeres hjemmeside - har forpligtelserne t.o.m denne boks.

I support d.d. 22.03.2014 får jeg det svar, at i ikke kan hjælpe mig. Jeg taler med en meget lallende medarbejder, der gennem samtalen skal tale med en supervisor 3-4 gange.

Jeg får følgende besked:
Det kan vi ikke tage os af. Du må selv få en elektriker til at lave signalet.

Min kommentar: Jeg må jo NETOP ikke selv røre ved stikket står der på jeres hjemmeside, da det er JERES ansvar at signalet er leveret korrekt t.o.m denne boks.

Medarbejder: Det kan jeg ikke hjælpe dig med. Du må også se det fra min side. Jeg er ny. Jeg kan ikke gøre noget ved det. Du kan ringe til en anden på Mandag for de har lukket nu.

Min kommentar: Det svar forstår jeg ikke. Kalder i det kundeservice? Vil i virkelig miste en kunde ved ikke at holde det i har lovet? I lovede mig at i ville skifte den gamle boks på min væg, hvis det viste sig at de 5 m nyt kabel ikke virkede.

Medarbejder: Jeg sidder ikke i kundeservice så jeg skal ikke lave nogen form for kundepleje - kun support.

Jeg må sige jeg virkelig er meget, meget skuffet over den fremgangsmåde her. Det er under al kritik, at svare kunderne på en sådan måde samt være så ligegyldig overfor kundens problemstilling.

Jeg agter at gå videre med sagen til medierne hvis der ikke kommer en løsning på problemet, for det er JER der har solgt mig et produkt som ikke virker og som jeg IKKE har nogen indflydelse på virker eller ej, da det er JER der har forpligtelserne t.o.m hovedledningens installationspunkt jævnfør jeres hjemmeside.

OBS TIL ALLE DERUDE!
Lad værre med at vælge Yousee.. De har kun børn ansat ved telefonerne og der er absolut ingen service eller røv i bukserne fra nogen af dem. Ingen tager ansvar og ingen sætter kunden i fokus. Selv supervisorerne er ubehjælpelige unge mennesker med flotte titler men uden kundskaber.

Dette er Tv-udbydernes svar på McDonalds!

Mvh.

-En yderst skuffet kunde

Hej Tobias

Vi garanterer signal frem til første afleveringspunkt og det er i dette tilfælde, hos dig, et antennestik med en radio og tv udgang. Hvis signalet på dette stik ikke virker når splitteren er pillet fra og med et YouSee Ready antennekabel, så kan vi med sindsro sende en tekniker ud uden risiko for at du modtager en regning. T-splittere er ikke støjtætte og er typisk en klar fejlkilde.

Alt hvad der sker efter dette stik, er egen installation og arbejde udført her efter er på kundens egen regning.

Alt dette kan du læse i fremsendte vilkår eller her:

Når ovenstående er sagt så beklager vi mange gange det svar du har fået i vores telefoniske support. Det er ikke i orden og vi vil gerne følge op på dette.

Ønsker du at komme i kontakt med os herfra, er du velkommen til at sende os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse samt kopi af din anmeldelse.

Kasper

Ustabil signal på tv og bredbånd

Har igennem 3 år haft ustabil signal både internet og tv, teknikere kommer og går, men intet sker!

Hej Jakob

Vi vil meget gerne kigge nærmere på din forbindelse og den historik som denne har, så vi kan få løst problemet hurtigst muligt.

Hvis du sender os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse samt kopi af denne anmeldelse så går vi videre med sagen.

Endnu mere Håbløst

Det bliver kun værre. 13-4-2014

Seneste tildragelse er, at jeg i min postkasse finder en seddel – Du er nu tilsluttet Grundpakken hos Yousee.

Det var jeg i forvejen via grundejerforeningen !!!

Derudover har jeg den fulde pakke – eller det vil dige den virkede indtil Yousee begyndte at pille Trist smiley Trist smiley

Endelig har jeg senest tilKøbt Yousee blandsselv, hvor jeg har fået tilsendt et nyt kort til min Samsung boks TILSLUTTET MIT tv I STUEN. Den del virker og her har jeg den fulde pakke med – bland selv.

MEN PÅ DE ØVRIGE FJERNSYN I KØKKEN, SOVEVÆRELSE 2 ANDRE RUM – ER DER NU KUN DEN LILLE PAKKE – DET ER IKKE I ORDEN.

GØR NOGET STRAKS

KIM BERTHELSEN

Sender en mail 6/3 til Kundeservice.
Får at vide, at der er travlt :-(
Det er jeg jo ret ligeglad med.
Får at vide at der vil gå 5 -8 dage inden svar.
Får brev 21/3 med ny adgangskode - ikke noget svar på mine spørgsmål :-(
Ærligt tal ikke i nærheden af noget der ligner service.

Kim
Snekkersten

Hej Kim

Du skal naturligvis have svar på dine spørgsmål.

Vi vil meget gerne kigge nærmere på din sag og du må derfor gerne sende os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse samt kopi af denne anmeldelse.

Meget tilfreds med Servicen

Havde problemer med Internettet, blev fikset hurtigt og effektivt!

YouSee giver vedvarende tekniske problemer, som ikke synes at blive bedre, desværre

ENDNU EN KLAGE TIL YouSee:

Så har vi måttet skrive vores 2. skriftlige klage til YouSee, med opsummering af flere nye utilfredsstillende og problematiske forhold (som forlængelse af vores 1.skriftlige klage fra blot nogle dage siden).

Primært drejer det sig om rigtig dårlig og mangelfuld vejledning fra YouSee's side, så at vi ikke selv har kunnet få prøvebredbåndet op at køre, samt at flere af vores betalte TV-kanaler atter igen er pistforsvundet.

Som teknikeren også sagde det, burde vi være blevet informeret om, at vi skulle lave en ny kanalsøgning (med en specifik helt ny netværks-id-kode), samt sætte ledningerne rigtigt i stikdåsen, hvilket teknikeren ser hos rigtigt mange han kommer ud til. Han har ligefrem sagt, at YouSee bør tilbyde et teknikerbesøg til alle pga. dette.

Men hvis man lavede vejledningshæftet bedre (fx tilføjede tekst til de misforståelige tegninger) og blev mere præcise (og samstemmende enige blandt alle ansatte om at give den samme vejledning, især over telefonen), så kunne man spare mange teknikerbesøg og få endnu mere tilfredse kunder, som i bedste fald vil anbefale YouSee til andre.

PS.: Årsagen til, at YouSee får 2 og ikke 1 stjerne, er, at vi ikke finder oplevelserne og kundeservicen i bred forstand, urimelige og som grov behandling. Samtidig vil vi gerne rose deres yderst dygtige og målrettede, samt informative og ærlige, tekniker i Rødovre-området. Denne tekniker, og meget få telefonsupport-medarbejdere hos YouSee, er det eneste - der for os - bærer et nogenlunde professionel præg af repræsentantskab for en så stor virksomhed, som YouSee er. Det må vi trods alt medgive :)

Shais Anees

Hej Shais

Vi er ærgerlige over at læse at du/I har følt jer nødsaget til at sende endnu en klage.

Vi beklager mange gange hvis informationen ved bestilling af vores tv-produkter har været mangelfuld. Her må vi sætte ind så vi undgår lignende mindre gode oplevelser fremover.

Vi takker for de rosende punkter og vi vil hurtigst muligt vende tilbage på jeres klage med seriøse øjne.

Kasper

Yousee tænker kun på sig selv og ikke sine kunder,

Lad os starte med prisen,
Pt betaler jeg 1000 kr for 3 måneders 60/12 og en fast ip adresse.
MEN du få så med i købet, En mærkelig ledelse, Dårlig kunde service, Ustabile hastigheder, Begræset porte,Begræset adgang til ens modem, Lyder det ikke bare for godt til at være sandt?. Vent der mere yousee har valgt uden at lytte til hvad kunder vil have at lave et stort Wifi spot så vi alle sammen kan bruge løs af hinandens skod modem, De siger godt nok det ikke går ud over din hastighed men nå de alligevel ikke kan give mig de 60 mb så tvivler jeg på at de kan give 70 mb.
Alt i alt betaler du for at blive behandlet dårligt, Den eneste grund til de kan det er at de lægger på et monopol. Jeg kan fx kun få yousee i mit område. selv om jeg bor i Storkøbenhavn, Og lige en ting til yousee i behøver ikke sidde og beklage over jeg har det sådan her, For i sidste ende ændre det jo ikke på noget. Den eneste grund til jeg skriver det her indlæg er så folk ikke vælger jeres firma.

Og som jeg nok tænkte har yousee valgt at svare :=). Må jeg gøre Opmærksom på dette er ikke et support sted, Hvis jeg vil have hjælp ved jeg godt hvem jeg skal kontakte :=)

Hej Casper

Vi er kede af at høre at du er utilfreds med dit YouSee produkt og YouSee som forretning.

Med hensyn til YouSee Wifi-spot så er det korrekt, at vi har valgt at lægge dette på egnede modems, men det er ikke værre end at det sagtens kan slås fra:

I øvrigt kan du læse meget mere og YouSee Wifi-spot her:

Det er rigtigt at hvis der er et sted hvor kapaciteten skal udvides, så kan det godt påvirke performance, men man skal huske at det er minimal båndbredde, der går til YouSee Wifi-spot og som du også nævner er der tildelt ekstra båndbredde til denne service.

Hvis der er noget du ønsker at vi skal kigge nærmere på, er du velkommen til at sende os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse.

Kasper

Automatisk tilmedling til WifiSpot uden at blive informeret

Utroligt at det kan være lovligt

Hej Staffan

Vi har ikke gjort noget der strider imod vores bredbånds vilkår. Vi har naturligvis undersøgt det inden vi lanceret YouSee Wifi spot, med vores juridiske afdeling.

Yousee NOGO

Jeg bliver ringet op af en sælger fra Yousee/Onfone Midt i Jan mdr. der gerne vil have mig tilbage i folden igen og den er jeg med på. Tingene fungerede som de skulle osv. MEN min primær grund til at ville skifte teleudbyder var at jeg kunne samle 3 forskellige tele/data produkter, som jeg bruger, så jeg kun får en regning. Jeg for at vide at det sagtens kan lade sig gøre. Mine behov er
1. telekort som kan fungere med mit fastnet nummer .Telenor kan levere.
2. Et datakort til dankortterminal.
3. Et alm. mobil tlf..kort.

Får at vide 3-4 dage efter at alle 3 ting er sat i værk at mit datakort kan de ikke opsige og det skal jeg så selv gøre. Det er ok. Jeg skal så ringe ind og give den nye dato hvor det datakort jeg har modtaget skal aktiveres. Det kort har de så aktiveret uden min godkendelse ( der er kode med i velkomstbrevet som skal bruges, har lige åbnet brevet igår) Der er åbenbart også foretaget et forbrug på kortet som jeg intet har med at gøre.
Midt i februar mdr. får jeg så at vide at mit andet produkt, det jeg skal bruge til min fastnets tlf. ikke kan lade sig gøre,men jeg kan da bare få et nyt nummer. (SUPER nummeret tilhøre min forretning og har eksisteret i 18 år) Intelligent.....
Herefter skriver jeg som andre herinde flere mail til dem om at kontakte mig pr. tlf. og samtidig opsiger jeg alt hvad jeg har med dem at gøre. Det eneste jeg får ud af de mail er at de skriver at de ikke kan ringe mig op og at jeg bare skal ringe til kundeservice. og nu har det vel så løst det problem... DD. venter jeg på svar/beviser om de penge de har stjålet fra min konto. De skriver på regningen at jeg har en forbrug hvilke jeg jo ikke kan have haft da jeg ikke har aktiveret mit kort.
Kort til sidst Hold jer væk fra yousee

Hej Lars

Først og fremmest, så beklager jeg den oplevelse du har haft med os.

Det er selvfølgelig ikke i orden, at love noget, som ikke kan holdes. Hvis du har fortrudt din flytning inden du blev kunde hos os, så skulle du heller ikke modtage en opkrævning på dit/dine telefon numre.

Jeg vil meget gerne se nærmere på din sag. Vil du ikke skrive en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit telefon nummer, samt teksten af denne anmeldelse, så vil jeg undersøge sagen nærmere, så vi kan finde en god løsning for begge parter.

Jeppe

Tilmedling til WifiSpot efter framelding af tjenesten

Jeg har 2 gange skriftligt frabedt mig at mit wifimodem bliver tilmeldt WifiSpot, men har stadig ikke hørt fra Yousee. Nu er tjenesten rullet ud i mit område og jeg har fået en tjeneste jeg absolut ikke har bedt om.
Det er simpelthen for dårligt at YouSee opretter en WiFi funtion uden at spørge først, og ikke respektere at man ønsker at blive frameldt denne tjeneste.

Hej Lone

Jeg beklager hvis du ikke er blevet afmeldt denne service endnu.

Jeg vil meget gerne se nærmere på det. Vil du ikke sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit kundenummer, samt teksten af denne anmeldelse, så sørger jeg for, at du bliver afmeldt.

Jeppe

Kræver abb. for ikke indgået aftale = Trusler om retssag = Usmageligsagsbehandling

Efter Yousee overtagelse af Onfone har jeg modtaget krav om betaling for et abb. der ikke er indgået aftale om.

Jeg havde i sin tid behov for at abb. hvor jeg kunne have en backup-telefon til børn. Til dette lavede jeg et abb. med forudbetalte minutter, og intet minimumsforbrug, dvs. fuldstændig gratis men til gengæld dyre minutter.
Telefonen var stort set ubrugt, men lå blot i lydløs mode med strøm så den var klar til brug.

I løbet af 2013 vælger man tilsyneladende at ændre abbonnementstype fra at være gratis og uden minimumsforbrug, til at have minimumsforbrug på 19,- om måneden.

Dette skulle jeg efter sigende være blevet informeret om via en email, hvilket jeg ikke kan genkende.

En ændring fra at være 100% GRATIS når det ikke bruges, og til at kræve fast månedligt forbrug må siges at være en væsentlig ændring, hvorfor det ikke er tilstrækkeligt at sende en 'reklame mail' med besked om at der fremover vil blive opkrævet et fast månedligt beløb.

Alle MINE penge på min samtale-konto er således blevet hævet, konto gået i minus og resulteret i en masse gebyrer og trusler om retssag.

Når jeg beder om dokumentation for at der er indgået aftale med mig besvares dette ikke, men sagen eskaleres blot til næste trusselsniveau.

I dag har jeg således modtaget et standardbrev hvor der gøres meget tydeligt opmærksom på hvor forfærdeligt dyrt det kan/vil blive for mig med et retssag, og at det er meget billigere for mig bare at betale beløbet.

DET ER EN USMAGELIG FREMGANGSMÅDE, hvor lægmand ikke har en chance, da advokat/inkassofirma ikke besvarer spørgsmål, endsige dokumenterer deres påstand. Der trues blot, opkræves ekstra gebyrer, trues igen..... indtil jeg forventes at blive så bange at jeg betaler.

Inkasso-firmaet har minimale omkostninger, da de blot anvender sagsneutralt formulerede skrivelser der afviser indsigelse og eskalerer til næste niveau. Hvor mange forbrugere tør stå imod dette, på trods af at de har retten på egen side.
Når forbrugeren giver op, inkasserer inkassofirma sin betaling. Opgiver forbruger ikke har deres omkostninger med denne sagsbehandling været minimale = WinWin for inkassofirmaet.

I skulle skamme jer.

Hej Søren

Den ændring du beskriver i denne anmeldelse, blev varslet tilbage i slutningen af Maj måned. Onfone sendte en mail ud til de kunder, som havde et "Onfone pr minut". Det er derfor ikke en ændring vi har foretaget da vi overtog Onfone. I mailen blev det varslet, at abonnementet ville koste 19 kroner om måneden, hvis man ikke brugte telefonen.

Jeg vil meget gerne videresende mailen til dig, så du kan læse mere om det.

Jeg vil gerne bede dig om, at sende en mail til isupport@yousee.dk. Jeg vil samtidig gerne se nærmere på telefon nummeret sagen omhandler. I mailen skal du skrive telefon nummeret, samt denne anmeldelse, så jeg kan undersøge sagen nærmere.

Mød os her

YouSee Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

Ring til os på telefon 70 70 40 40

Indlæs dine kanaler digitalt

Hvis du mangler en kanal, og du har den
tv-pakke, kanalen tilhører, skal du indlæse dine kanaler igen. Du får den bedste billedkvalitet, hvis du indlæser kanalerne digitalt.

Kundeservice har åbent hverdage
kl. 8 - 18.30

I weekenden og på helligdage holder Kundeservice lukket.

Har du problemer med dine YouSee produkter, skal du ringe til YouSee's Support på 70 70 40 40

Supports åbningstider i hverdage er
kl. 8 – 20

I weekender og på helligdage
kl. 10 – 20

Visit YouSee