Yousee reviews

Yousee reviews

3.3

Yousee bredbånd sucks - 6-8 md. med problemmer og ikke løst endnu !

Ja nu bliver jeg også nød til at skrive igen igen.
Jeg har haft et bredbånds problem i over 6 md med mange udfald. Nogle gange flere gange om dagen, nogle gange flere gange om ugen :)
Der har været teknikker på i 6 md. nu og de har stadig ikke løst mit problem :(
Det holder ærlig talt ikke. Jeg flyttede fra et andet selskab fordi jeg ville havde 100/20Mbit forbindelse og dagen efter Yousee fik den nye service med at man selv kan blande sin hastighed. Ja så har jeg ikke haft andet en problemmer.
Jeg har en server kørende 24/7 så kunder bla. kan hente billeder fra mig og allerede nu har jeg mistet 2 kunder fordi de ikke længere gider så mange gange de skal vende tilbage og starte for fra… Det kan sku da ikke være rigtigt. Så lad dog vær med at udbyde 100/20Mbit hvis i ikke kan overholde det.
Der skal snart ske noget i min sag ellers laver jeg en BLOG og en Yousee no go Facebook site hvor folk kan skrive sammen.. Dårlig reklame vil det blive i stor stil.
Jeg gider ærlig talt ikke særlig meget længere. Hvem andre vilde holde i over 6 md. med sådan et problem ? ikke mange tror jeg.
Jeg håber virkelig for Yousee's skyld at de gør noget ved min sag ASAP. Ellers må jeg dy til andre metoder.

En sur Yousee bruger takker af

Erik Sjøgren

Ubrugeligt bredbånd og dårlig service - er det sådan Yousee vil opfattes?

Jeg skiftede fra Fullrate til Yousee for at opnå fordelen ved kombinationen af tv og bredbånd. Fra dag ét har jeg oplevet en væsentlig dårligere bredbåndforbindelse. Med min tidligere Fullrate trådløse router kunne jeg på en 35/5 forbindelse arbejde problemløst i hele mit hus. Nu oplever jeg at jeg med min 60/20 kun har 3/1 med mindre jeg sidder i samme lokale eller lokalet oven over. Henvendelse til kundeservice gav intet resultat. Som andre her på siden havde jeg samme oplevelse af denne ”service”. Efter at have ventet 30 min, og blevet stillet om, var det eneste svar medarbejderen kunne give, at de ikke kan garantere hastighed på trådløs forbindelse, og der bestemt ikke var noget galt med deres modem, ej heller selv om jeg tidligere havde god forbindelse med samme opsætning, bare hos Fullrate. Tilbage sidder jeg nu med en ubrugelig forbindelse, men det interesserer ikke Yousee, som tilsyneladende ikke ønsker at have tilfredse kunder. Hvad hjælper det at kunne streame sine kanaler når forbindelsen er i slowmotion? Nu afventer jeg at der går 2 uger! for at Yousee kan svare på min skriftlige henvendelse (svar tid i følge deres hjemmeside). Giver dette heller ikke noget brugbart resultat, må jeg konkludere at yousee ikke er i stand til at levere varen, som andre spillere på markedet og ikke behandler sine kunder med respekt.

Yousee bryder loven bevidst

Jeg har købt og betaler for en 100/20 mbit forbindelse. I gennemsnit har jeg 1,5 - 4/20 mbit til rådighed fra kl. 16.00 og resten af aftenen, altså ca 96% mindre end jeg betaler for. Mine naboer i grundejerforeneingen oplever tilsvarende.
Problemet er konstateret som kapacitets mangel i mit område (Postnummer 2640), og Yousee meddeler at der ikke planer om at gøre noget ved problemet. Jeg bliver venligt gjort opmærksom på det er MIT problem, og hvis jeg er utilfreds kan jeg bare skrive en klage.
Yousee kender godt lovgivningen på området, men vælger at ignorere dette helt bevist.
Vi er nu en række naboer der skal alliere os med en dyr advokat, blot for at få hvad vi betaler for. Yousee - det er ikke i orden!!!

Kører ikke ordentligt

Jeg har haft Yousee i snart 2 år, da de kunne lave en fornuftig pris..
Dog kører det sjældent godt, jeg kan ikke streame film ordentligt på nettet til tider.
Jeg har haft kontaktet Yousee et hav af gange, og har hørt dårlige argumentationer som " hvis der kører lastbiler forbi hvor du bor, kan vi ikke gøre noget"
og " hvis du bor tæt på en vej er der intet at gøre"
Det kan være at internet signalet kan blive forstyrret af biler på vejen, men så skal de anbefale en et andet abonnement, eller sige som det er, at de ikke kan leverer optimal internet forbindelse..

Manglende internetdækning - manglende information

Hej Yousee. Jeg er ny kunde hos you see fra den 1.februar. Jeg blev kunde hos yousee fordi telenor i mit område (snekkersten) kun via telefonnet kunne leverer 10Mbit bredbåndsforbindelse. Yousee kunne leverer op til 100 MBit. Jeg skiftede derfor selskab. Lige siden vi har fået You see har vi haft problemer med manglende forbindelse/ujævn forbindelse. Det giver sig udslag ved, at vores forbindelse løber fra 1 Mbit til 60 Mbit, specielt om aftenen har vi stort set ingen hastighed. Jeg har brugt timer i at kontakte Yousee, jeg har købt for flere hundrede kroner nye kabler/you see stikdåse. Sidst jeg talte med You see teknik, blev det besluttet, at der skulle overvågning på mit net, samt at man ville få fat i en teknikker. Idag fik jeg så en sms fra you see, at You see og undertegnet i samråd havde lukket sagen ?. Jeg havde ikke lukket nogen sag, havde heller ikke talt med You see. Jeg opdager så, at der også ligger en telefonbesked for You see. Jeg aflytter telefonbeskeden, og You see manden fortæller i beskeden, at mit problem var et kapacitet problem som You see havde i Snekkersten. Derfor lukkede man sagen. 1. Det havde klædt You see, at da jeg henvendte mig som potentiel ny kunde havde fortalt, at man havde kapacitetsproblemer i mit område. 2. Det havde også været hensigtmæssigt at supportmedarbejderne i You see havde kendt til problemerne, så de straks kunne fortælle hvad der var op og ned. 3. Hvis jeg fra start havde været ordentlig informeret, kunne jeg havde taget stilling til hvorvidt jeg ville blive kunde hos Yousee, jeg kunne også havde sparet både tid og penge i mit forsøg på selv at gøre min forbindelse bedre. Det er simpelthen ikke godt nok. Svar udbedes.

Fakturerer for varer man ikke har købt.

Jeg er faktureret for at ha lejet ca 60 film i december mdr.
Bevisbyrden er åbenbart min, er hvad jeg får fortalt af en smågrinende medarbejder.
Og pengene er trukket, så jeg kan intet gøre.
Ku selvfølgelig politi anmelde dem for tyveri, må jeg hellere prøve. Men mon ikke politiet også smågriner over den.
En samling tyveknægte det er hvad i er, den mangel på respekt i udviser for folk der har været trofaste kunder i mange år, er totalt respektløs. Føj siger jeg bare.

Manglende tílbagebetaling af 10.000 kr :-(

Yousee har glemt at opkræve mim arbejdsgiver for bredbånd siden august 2011. Yousee trækker så 10.470 kr. fra min konto, da jeg er oprettet med betalingsservice UDEN at forklare hvorfor! Det skal jeg selv finde ud af. Den 8. jan. ringer jeg og forklarer, at jeg IKKE personligt skal betale det store beløb, men at min arbejdsgiver skal. Medarbejderen hos Yousee lover at sørge for en kreditnota, men intet sker. Jeg kontakter igen Yousee 13. jan. som lover at fremsende kreditnota, men jeg hører intet! Den 29. jan. kontakter jeg igen Yousee og får at vide, at man har stoppet kreditnotaen, da Yousee afventer indbetaling fra min arbejdsgiver, og man har annulleret kreditnotaen. Det er nu d. 3. marts, og jeg har stadig ikke fået mine 10.470 kr. retur! Min arbejdsgiver har indbetalt beløbet til Yousee, men Yousee kan ikke finde pengene, da min arbejdsgiver har flere kundenumre hos Yousee! Som ekstra "krølle på halen" får jeg af en Yousee medarbejder at vide i februar, at jeg skal sørge for at stoppe min PBS-aftale med Yousee i banken, da jeg står til at blive trukket kr. 10.000 igen i marts!!!! HVAD SKER DER???? Det er UTROLIG DÅRLIG SERVICE! Jeg har altid været en tilfreds Yousee kunde, men dette er uacceptabelt!

God kundeservice og hurtig forsendelse af ny router

Jeg havde problemer med min hastighed, som lå på 8 mbit, mod de 60 mbit, som jeg betalter for. Jeg kontaktede deres kundeservice man d. 24-02-2014, hvor de prøvede at hjælpe mig via tlf og nulstilling af router. Da dette ikke kunne afhjælpe mit problem, sendte de mig en ny router, som jeg modtog i dag torsdag d. 27-02-2014. Nu virker alt som det skal og med en hastighed på 60 mbit;-). God kundeservice og hurtig levering..fedt og tak!!!

HVAD SKER DER FOR YOUSEE?

YouSee? – I DONT!
d. 27 / 1 - 14.
Sidder her og har ventet i 25 min. på at komme igennem til YouSee. Dejlig musik; MEN SÅ er det også sagt! Har et par forældre, i alderen 87/79 år, der står overfor en flytning. Meldt flytning pr. 1/2. og fået lovning på, at DET skulle YouSee nok tage sig af. Nu står forældrene så - midt januar- uden fastnettlf., uden TV og ikke mindst UDEN internetadgang. Jamen for hulen da! Selv efter henvendelse (også her 20 min. ventetid for at komme igennem), og lovning på udbedring for flere dage siden - INGEN ÆNDRING! fået lovning på opringning fra tekniker d.d.; men INGEN opringning! Hov nu er jeg igennem til en sludder for en sladder! Lover at ringe tilbage i morgen tidlig - SPÆNDENDE! Manden, jeg har fat i kan selvfølgelig ikke gøre for noget som helst; MEN HELT ÆRLIGT! Jeg fatter ikke, man i denne teknologiske tidsalder kan komme hertil???? Det var så dagens (flere dages) frustration!

D. 28 / 1 - 14.
Sjovt nok har ingen ringet tilbage i dag, som lovet. Med forudgående historik, er det jo ingen overraskelse. Mage til manglende respekt for kunder skal man lede længe efter. Det er åbenbart ikke kompetente medarbejdere, der er ansat i YouSee – om det er teknikerne, kommunikationen internt, for stor travlhed med de mange klager, eller? Hvorom alting er, falder dette tilbage på ledelsen! Det er simpelthen bare IKKE godt nok.
Jeg sidder stadig tilbage med bekymringen for, om jeg kan komme i kontakt med mine aldrende forældre, hvis eneste livline er en mobiltelefon, som jeg meget håber ikke løber tør for strøm.

Hilsen Bente Jøker Hansen.

Pas på Tlf. sælgere

Pas på You See tlf. sælgere , de prøver at sælge et internet abonoment til kunder der har fuldpakke tv hos dem , de lover at sende materiale , men sender bare en ordre-bekræftigelse uden at oplyse hvad det er man har købt og på hvilke vilkår .

Helt utrolig dårlig service

Jeg valgte efter sommerferien at skifte til You See, da jeg gerne ville have hurtigt trådløst og troede You See stod for en vis kapacitet og kvalitet. Det var dumt. Jeg har på intet tidspunkt fået i nærheden af den hastighed, jeg er blevet lovet, selv da min router virkede. Og allerede efter den første uge, virkede mit tårdløse net pludselig ikke. Da det endelig lykkedes mig at komme igennem, fik jeg at vide, at jeg bare skulle "skifte kanal". Min bror, der er computerhaj talte på et tidsåunkt, hvor det lykkedes at komme igennem, med en You See mand, som han sagde grundlæggende prøvede at bilde ham noget røgslør ind. Det er ikke normalt, at man skal "skifte kanal" nærmest dagligt for at få sit netværk til at virke - det måtte være en undskyldning for at genstarte en fejlbehæftet router. Det virkede da også kun de første par gange - efterhåndej som nettet var nede med tiltagende hyppighed - og så til sidst ikke. Jeg i to måneder ikke haft nogen internetforbindelse, og keg har tilbragt mange timer af mit liv (og min arbejdstid) på desperat at prøve at komme på telfonen igennem til You Sees "kundeservice". Det er fuldstændigt umuligt, uanset på hvilket tidspunkt i deres åbningstid, man ringer. Når man skriver, får man bare et ikke-svar, og jeg sidder nu med et trådløst netværk, som aldrig har leveret det, jeg betalte for, og som slet ikke har virket i to måneder. Det er helt urimeligt, at man kan have så stort et opslået firma med så stor en reklameindsats, som er så helt igennem umuligt at komme i kontalt med. Men bare rolig regningerne - dem har de ikke nogen kapacitetsproblemer med at få sendt. Der er der til gengæld styr på sagerne.

Dårlig service

Jeg er lige flyttet i lejlighed i oktober og pænt nok af YouSee lader de den forrige ejers TV-pakke fortsætte en måned gratis, så jeg kan vælge hvilke kanaler jeg vil bestille. :-) Omkring 1.november modtager jeg et brev at jeg skal tage stilling hvilken TV-pakke jeg ønsker, og her fungere etableringen fint...MEN jeg bliver nu opkrævet de kanaler jeg har bestilt, samtidig med at jeg jo er blevet lovet dem gratis i en mdr. !!! Og man kan på ingen måde komme igennem til dem på telefon. Har forsøgt flere gange og ventet ca.15 min. eller mere uden at komme igennem....
Og her 3 uger efter modtager jeg samme brev igen, at jeg skal bestille en TV-pakke...Der mangler overblik og kundeservice.

Signaludfald, omstilling af kanaler, dyrt og dårligt tv

En dyr og dårlig fornøjelse med konstante prisstigninger og serviceforringelser, f.x. Er der uafbrudt bøvl med SVT 1 SVT 2

Is Yousee your company?

Visit Yousee