YouSee Web TV reviews

YouSee Web TV reviews

Very low
2.3

Yousee bredbånd sucks - 6-8 md. med problemmer og ikke løst endnu !

Ja nu bliver jeg også nød til at skrive igen igen.
Jeg har haft et bredbånds problem i over 6 md med mange udfald. Nogle gange flere gange om dagen, nogle gange flere gange om ugen :)
Der har været teknikker på i 6 md. nu og de har stadig ikke løst mit problem :(
Det holder ærlig talt ikke. Jeg flyttede fra et andet selskab fordi jeg ville havde 100/20Mbit forbindelse og dagen efter Yousee fik den nye service med at man selv kan blande sin hastighed. Ja så har jeg ikke haft andet en problemmer.
Jeg har en server kørende 24/7 så kunder bla. kan hente billeder fra mig og allerede nu har jeg mistet 2 kunder fordi de ikke længere gider så mange gange de skal vende tilbage og starte for fra… Det kan sku da ikke være rigtigt. Så lad dog vær med at udbyde 100/20Mbit hvis i ikke kan overholde det.
Der skal snart ske noget i min sag ellers laver jeg en BLOG og en Yousee no go Facebook site hvor folk kan skrive sammen.. Dårlig reklame vil det blive i stor stil.
Jeg gider ærlig talt ikke særlig meget længere. Hvem andre vilde holde i over 6 md. med sådan et problem ? ikke mange tror jeg.
Jeg håber virkelig for Yousee's skyld at de gør noget ved min sag ASAP. Ellers må jeg dy til andre metoder.

En sur Yousee bruger takker af

Erik Sjøgren

Gider ikke flow tv mere

Det er ikke Yousee skyld, bare udviklingen. Desværre er man nødt til at have en grundpakke hvis man vil have bredbånd fra YouSee. Og det vil jeg godt et stykke tid endnu. Men hvis YouSee ikke finder ud af at tilbyde en ekstrem LILLE og billig TV pakke indenfor et års tid, så må vores veje nok skilles.

For mit bredbånd fungerer fint nok, selvom der en overgang var drift problemer, og så var der jo det med hotspottene. Men i det store hele er jeg tilfreds med den del. Og jeg får den hastighed jeg betaler for nemlig 60 Mbit

Yousee bland-selv

Lød umiddelbart som en god ide, så kan man afmelde nogle kanaler, som man var tvangsindlagt til, og få kanaler som man heller ville have, og endda uden det koster ekstra, lover Yousee.

Det viser sig imidlertid, at deres reklamer og hjemmeside er meget mangelfulde og misvisende omkring de faktiske forhold.

Ved tilmelding sker der det, at den tidligere fuldpakke bliver nedgraderet til grundpakken, og kanalerne i mellem og fuldpakken bliver nu kodet! så hvis man ikke har en boks til at modtage signalerne, skal man købe en kortlæse og kort til at modtage kanalerne, så omstillingen er altså ikke gratis!!

Så kan man ikke bare skifte kanaler efter forgodtbefindende, man kan kun skifte én gang om måneden inden den 20. i måneden, og skulle så kunne se de nye bestilte kanaler fra 1. i efterfølgende måned.

Netværks-id skal ændres til 111, og der skal foretages ny kanalsøgning.
Når alt dette er klaret, skulle det jo så fungere - men ak, det gjorde det så ikke!

Jeg kan ikke få billede frem på de nye bestilte kanaler, men en tekst på kanalpladsen om at "kortet har ikke de nødvendige rettigheder, kontakt kundeservice"...!

Det kan man ikke forstå hos Yousee. Kontakt med flere forskellige medarbejdere, vi checker ID-nummeret på kortet, og hver medarbejder jeg bliver stillet om til, beder om en ny kanalsøgning på 111.Der kommer stadig ikke noget billede frem på de bestilte nye kanaler. Man vil undersøge og vende tilbage,

Opringning i går eftermiddag fra Christian fra Yousee support, Han beder også om ny kanalsøgning, han får også oplyst kortets nummer.
Han oplyser, at han vil opdatere kortet, og meddeler, at jeg skal holde TV tændt på DR1 i mindst 45 minutter, så skulle de nye bestilte kanaler kunne modtages.
Et par timer efter forsøger jeg at gå ind på de nye kanaler.
Fortsat intet billede - men samme tekst om, at jeg ikke har rettigheder!!

I dag den 4. april fortsat intet billede på de bestilte kanaler. Atter kontakt med Yousee support, der ikke kan forstå, hvorfor der ikke kommer billede.

Jeg oplyste, at jeg nu havde tabt tålmodigheden med dette dilettantiske pjat, som de åbenbart slet ikke havde styr på.

Jeg bad om at blive tilbageført til fuldpakken, og vil så efterfølgende returnere kortlæser og ekstrakort som ikke har kunnet anvendes efter hensigten.

Jeg kan tilføje, at en medarbejder fra yousee pr. telefon for ca. 14 dage siden oplyste, at de desværre havde forskellige startvanskeligheder med bland-selv, men at man arbejdede på højtryk for at få løst dem.

Problemerne er åbenbart stadig ikke løst, så jeg kan p.t. ikke anbefale nogen at foretage denne omstilling så længe det er så besværligt at have med at gøre.

Jeg vil gerne høre, om der er andre, der har haft lignende erfaringer med bestilling you-see bland-selv.

SKOD forbindelse med Web tv når der er fodboldt :(

Endnu en aften hvor fodboldten ikke virker.. hverken på tv3+ eller på tv3 sport 1.... der er konstant udfald på billedet..

Det er for dårligt!!!!

Hvorfor betaler jeg penge ind til noget som ikke virker

MEGET utilfreds kunde lige nu.

Jeg skifter udbyder nu.... Yousee det er for ringe!.. Det er penge ud af vinduet MEGET MEGET UTILFREDS... NUL STJERNE på trustpilot.... og i har ikke engang en løsning.. ØV

Dårlig service og ingen tager ansvar

Aldrig har jeg oplevet noget lignende!
De er flinke til at sælge deres produkter, også under vide om det virker.

Jeg købte ekstra kanaler og spurgte flere gange om de var sikker på mit tv kunne tag dem, og svaret var JA. Det blev til et rungende nej og et forsøg på give mit tv skylden flere gang. Ingen ville tage ansvar og aldrig kom man til snakke med den samme, så det var forfra hvergang!!!

Jeg har nu opsagt mine ekstra kanaler og hvad det skulle havde været for spare penge kommer til koste mig ca 1000kr.

Ingen vil tag ansvar for sælge mig et produkt som ikke lever op til de lovede forudsætninger og ingen ringer tilbage trods lovninger .

Alt fra Yousee bliver nu udskiftet!!!

Farvel og tak

Bland selv Konceptet = Falsk Reklame

Ekstremt misvisende koncept, det svarer til at gå ned i slikbutikken og få udleveret en pose, der allerede er fyldt 2/3 del op - oven i købet med slik man ikke kan lide :-(
Blev vildt glad, da jeg hørte det nu var muligt, at vælge selv ... Yes ... endelig kunne jeg slippe for den dyre skodkanal TV3, som jeg ikke vil have ... fedt ... samt slippe af med alle de andre kanaler, som jeg heller ikke er interesseret i, men bare er tvangsindlagt til.
Glæden blev hurtigt vendt til hvidglødende raseri over den fede løgn! Der er jo INTET nyt i konceptet, der hele tiden har bestået af pakker med forudbestemte kanaler, herud over kan der vælges nogle kanaler ! Har i dag den lille pakke og valgfrie kanaler mod betaling. I sælger gammel vin på nye flasker!! Hvor er det frie valg om jeg må spørge? Der er jo intet nyt under solen?

Atter en "genistreg" fra Yousee

Forsøgte i dag af oprette TV-bland selv. Inde på hjemmeside og oprette, fjerne nogle kanaler og vælge nye, så langt så godt, troede jeg.
På hjemmesiden lover man, det fungerer efter en time ( et sted skriver man endog 10 minutter).

Jeg har yousee plus + kort, så der burde ikke være problemer, men gå automatisk.

Fat i yousee kundeservice efter lang telefonventen. Forklarer mit problem, medarbejderen siger: Prøv om det virker, hvis du gør ...sådan og sådan, ting jeg i øvrigt havde prøvet uden held!
Jeg måtte forklare medarbejderen, at jeg ikke ringer op for at være prøvekanin, men ønsker en professionel vejledning for at komme videre. Det kunne han ikke klare, og stillede mig om til en anden medarbejder (hvor jeg igen sad og ventede i telefonen). Den nye medarbejder foreslog forskellige nye tiltag, herunder forsøg på nettet om jeg havde tilmeldt mig rigtigt. Denne medarbejder havde i øvrigt svært ved at navigere på deres egen hjemmeside, og finde det sted hvor der kan vælges nye programmer. Det lykkedes så også for ham efter et stykke tid at få sat de nye programmer ind, og han foreslog så, at vi ventede en time, så skulle det fungere (som også hjemmesiden gav udtryk for).

Fik en mail fra yousee, der meddelte, at de nye programmer nu var registreret.

'Efter et par timer forsøgte jeg så igen - jeg kunne fortsat ikke se de nye programmer!

Kontakt med yousee igen. Forklarede problemet igen - Kundeservicemedarbejderen kunne ikke finde de nye programmer, spurgte nu om jeg kunne se Charlie, Ja. sagde jeg, det program har jeg haft hele tiden, og hun spurgte så om, jeg kunne se andre programmer. Ja, sagde jeg så. Det var fint, sagde hun, så er der ikke noget i vejen med modtagelsen, Nej sagde jeg, det er jeg klar over!!!, det er modtagelsen af nye tilmeldte programmer, jeg ikke kan se!!! Så kunne hun ikke klare mere.
Jeg blev igen stillet om til en ny medarbejder/supervisor (efter atter en del venten i telefonen). Man skal være en tålmodig sjæl.

Den nye medarbejder forklarede nu, at der skal en tekniker ud for en omstilling. Det kan klares indenfor 10 dage, og jeg behøver ikke at være hjemme, sagde han ( hvis det var en trøst).
Han beklagede mange gang for den usædvanlig dårlige service tidligere
fra deres kundeservice, og måtte erkende, at deres hjemmeside var mangelfuld og misvisende. Alt dette ville der nu blive rettet op på.
Ak ja, så har man spildt det halve af en dag på at tale med ukyndige kundemedarbejdere, og en misvisende og svært tilgængelig hjemmeside, og det er ikke første gang at yousee roder, og det bliver sikkert heller ikke sidste gang!!!!!
Det er under al kritik, at kundemedarbejderne ikke er klædt bedre på til at vejlede omkring denne omstillingsopgave!
brinck

Flytning af internet og tvpakke til ny adresse

Jeg har ringet og bedt om adresse ændring over 2 måneder før flytning og nu har jeg boet i mit nye hus over en måned og har stadigvæk ikke tv eller internet.
Men regninger kan de godt finde ud af og opkræve og det er for noget jeg ikke har endnu......
Blev gjort opmærksom på det var rigtig godt jeg ringede i så god tid for så skulle jeg ikke vente så længe på at få oprettet fibernet og tilsluttet det hele :( Super dårlig service
En meget SKUFFET YOUSEE kunde

Dårlig behandling mht. opsigelse

Den 18.2 opsagde jeg en ekstrakanal som jeg vidste skulle opsiges inden den 20.
Der er meget rod med koderne til kunderns login. De skal skiftes næsten hver gang
fordi de ikke bliver akcepteret. Men jeg fik opsagt kanalen og tog heldigvis et udklip
som jeg har gemt som bevis på den er opsagt. Men nu får jeg tilsendt en regning hvor der står at den først er opsagt til den 31.3. Ikke fordi de 10 kr betyder så meget, men
det er Yousees egne regler som de ikke selv overholder. Jeg forstår godt folk er
utilfredse med det firma.

god kundeservice

Jeg har to gange kontaktet kundesupport. Den ene gang en lørdag aften, og begge gange kom jeg igennem næste med det samme, og begge gange fik jeg professionel og god hjælp. Når I ikke får 5 stjerner, skyldes det, at billedet nu og da fryser kortvarigt.

DÅRLIGSTE SERVICE!!!

Det her er nok den ringeste service jeg nogensinde har oplevet i mit liv. Man køber jeres TV pakke og bliver lovet guld og grønne skove, men hvad bliver det til - ikke og en skid.

I skulle senest have været her den 12/2.14, hvilket er inklusiv de 10 dags vente tid i har. Da jeg ikke har hørt noget fra jer, ringer jeg til jeres kundeservice afdeling fredag den 14/2.14, og får af vide at jeres mand har været herude, men han ikke kunne komme ind i opgangen. Han kunne bare have ringet på for der var nogen hjemme hele dagen! Men okay en fejl er en fejl, så vi aftaler, at han skulle komme mandag og ordne det. Jeg får af vide at der skal være en hjemme så han kan komme ind i opgangen, og jeg tager derfor hele dagen fri så han kan komme ind... Har han været her endnu? nej!!!

Så ringer jeg ind til jeres kundeservice afdeling og har ventet i over 40. min. når jeg så endelig kommer igennem. Jeg snakker med en der hedder Simon. Han kan ikke give mig et tidspunkt på hvornår jeg kan få min tv pakke, så jeg fortæller ham, at ønsker at opsige i stedet og vil finde en anden løsning. Dette kan jeg sagtens få lov til, så Simon stiller mig om til opsigelses afdelingen, hvor jeg får følgende telefonsvare: "Afdelingen er gået hjem for i dag så der er ikke mulighed for personlig betjening." Det er den dårligste service jeg nogensinde har oplevet.!!!

yousee/tdc verdensklasse svindlere

yousee

hvis jeg viste at yousee var når med TDC gøre at aldrig får yousee tv ved dem jeg synde godt kun skrive ind yousee hjemmeside at det dele datterselskab af TDC
jeg bare haft stor probleme med TDC
og nu skal ud af dette igen jeg opsige den 13-08-2013 og skylde dem kun 976,11 kr
nu har annullere opsigelse jeg har ringe til dem
jeg vil ikke have det yousee aldrig mere
nu blive ved sende faktura til mig at jeg betale når så er sende retur til dem jeg har sende den youseekort og boks retur til dem men skal nu skal betale dem 1906,59 kr.

HVAD SKER DER FOR YOUSEE?

YouSee? – I DONT!
d. 27 / 1 - 14.
Sidder her og har ventet i 25 min. på at komme igennem til YouSee. Dejlig musik; MEN SÅ er det også sagt! Har et par forældre, i alderen 87/79 år, der står overfor en flytning. Meldt flytning pr. 1/2. og fået lovning på, at DET skulle YouSee nok tage sig af. Nu står forældrene så - midt januar- uden fastnettlf., uden TV og ikke mindst UDEN internetadgang. Jamen for hulen da! Selv efter henvendelse (også her 20 min. ventetid for at komme igennem), og lovning på udbedring for flere dage siden - INGEN ÆNDRING! fået lovning på opringning fra tekniker d.d.; men INGEN opringning! Hov nu er jeg igennem til en sludder for en sladder! Lover at ringe tilbage i morgen tidlig - SPÆNDENDE! Manden, jeg har fat i kan selvfølgelig ikke gøre for noget som helst; MEN HELT ÆRLIGT! Jeg fatter ikke, man i denne teknologiske tidsalder kan komme hertil???? Det var så dagens (flere dages) frustration!

D. 28 / 1 - 14.
Sjovt nok har ingen ringet tilbage i dag, som lovet. Med forudgående historik, er det jo ingen overraskelse. Mage til manglende respekt for kunder skal man lede længe efter. Det er åbenbart ikke kompetente medarbejdere, der er ansat i YouSee – om det er teknikerne, kommunikationen internt, for stor travlhed med de mange klager, eller? Hvorom alting er, falder dette tilbage på ledelsen! Det er simpelthen bare IKKE godt nok.
Jeg sidder stadig tilbage med bekymringen for om jeg kan komme i kontakt med mine aldrende forældre, hvis eneste livline er en mobiltelefon, som jeg meget håber ikke løber tør for strøm.

Hilsen Bente Jøker Hansen.

ingenbilled

Igen ingen billed på tv2hd
Priser i top
kvalitet i bund

yousee/tdc verdensklasse svindlere

Har netop talt med både Yousee og Tdc og hvilken oplevelse, viser igen at de totalt mangler respekt for deres kunder skulle opsige mit yousee tv og tdc mobil ringer til dem efter laaaang ventetid kommer jeg igennem og siger at jeg vil opsige mit abonnement det kan da godt lade sig men først efter min binding er udløbet og jeg tænker hva for en binding. Fik ellers at vide i begge butikker hvor jeg købte de pågældende produkter var der ingen binding. Snakkede så med en medarbejder i deres såkaldte kundeservice at det stod i de betingelser jeg havde fået, skal lige siges at i mine betingelser står der absolut intet om dette, da det også var grunden til at jeg købte disse produkter. Kan kun sige i lyver så vandet driver lav da snart noget ordentlig forretning og lad være med at sige at det arbejder i også på, det har i gjort i 10 år nu. man bliver så frustreret når man snakker med de uduelige medarbejdere. Og til yousee/tdc lad være med at komme med den smøre i har sendt til de andre så vil jeg hellere være uden. Ps slipper da heldigvis snart ud det....pps denne meddelelse er blevet redigeret da mit sprogbrug ikke var ok hvilket måske nok også er heldigt...

Usammenhængende tilbudspriser

Jeg har den 15. november 2013 været inde på Yousee's hjemmeside og se på TV-pakker. Min kæreste og er blevet enig om at vi godt vil have mellempakken, som der er tilbud på. I det fine tilbudsbanner står der citat: "0,- for Mellempakken første måned" og "0,- i oprettelse på Mellempakken". Det lyder jo fint. Ja jeg læser det som om jeg sparer de 595 kr. i oprettelse og derudover ikke skal betale de 389 kr. den første måned. Når man klikker på banderet, vi bliver man dirigeret videre til TV-pakke siden. Når man nu klikker bestil, så står der gud hjælpe mig, at man skal betale 595 kr. i oprettelse. Derudover står der, at det samlede beløb, som skal betales på de første 6 måneder er 2524 kr. WHAT!! 5mdr. * 389 kr. = 1945 kr. (incl. første md. gratis + gratis oprettelse). Hvor har de lige lært at regne. Nå men jeg tænker "hvis jeg nu klikker mig igennem bestillingsproceduren, så skriver de vel på et eller andet tidspunkt, at der bliver fratrukket oprettelse og første måned" men nej. Da jeg når til den endelige bestil knap, så er der stadigt ikke blevet trukket noget fra. Jeg vælger derfor, at lukke siden. Magen til uigennemsigtig prisangivelse skal man lede langt efter (måske lige mobilselvskaberne - nå ja Yousee er jo en del af TDC, så de har måske lært hvordan man forvirre kunderne mest muligt fra dem). Tag jer sammen Yousee og lav en ordentlig hjemmeside med tilhørende købsprocedure.

Opsigelse af abonnement

Ventetid på op til 20 min i telefonen - det er for lang tid!

Venlig kundemedarbejder, der naturligvis gjorde, hvad hun kunne for at holde på mig som kunde, men jeg havde besluttet mig.

Bekræftelse af opsigelse meget længe undervejs (sendes med alm. post).

Alt for dyrt!

49,- for at leje en premiere film! I må have spist søm!
Specielt fordi at det er på internettet, og fordi at det er en streamning tjeneste..
Ydremere sucks deres udvalg af film hvis man køber abonnement. Nej tak.

Ny web-tv løsning er værre end hvad yousee ellers har i produktkataloget... så nu er det slut

Har haft yousee en del år, ikke en fantastisk oplevelse, men ok. Situationen er at det er hvad vi har i området, de har monopol... Vi har 'hele pakken' dvs. TV, bredbånd, play og telefoni. Har i længere tid været irriteret over at løsningerne udover bredbånd har været middelmådige sammenlignet med andre udbydere.
Det der nu får bægeret til at flyde over, er den redesignede web-tv løsning som er under al kritik. den har ikke været billig, Netcompany er leverandør... Webtv brugervenligheden er ufattelig ringe - programoversigten er væk, pause og lyd funktioner er væk. Det værste er at man nu skal installere et plug-in for at bruge servicen, det betyder at den ikke virker på divers devices hvor yousee ikke har udviklet en dedikeret live tv app.

Jeg bruger netflix, spotify og oplever at de er langt foran yousee produkterne i design, kvalitet og brugervenlighed. Boxer har potentialet, men kanaludvalget er for lille efter min smag.
Min konklusion er at jeg nu vil begynde at afvikle mine yousee produkter, da jeg nu er endeligt bekræftet i at yousees monopollignende markedsandel, gør virksomheden sløv og meget lidt kundeorienteret.

YouBio-abonnement til pluskunder 0 kr. resten af måneden (BONDEFANGERI)

Vi talte med en sælger på en messe i Køge den 16.03.13, som anbefalede os YouBio Plus-abonnement, da vi i forvejen var YouSee-kunde med fuldpakke-abonnement. Vi ville kunne se gratis film på YouBio resten af måneden. Tilbuddet ville gælde fra mandag den 19.03.13, så resten af måneden var jo ikke så mange dage, men vi tog imod tilbuddet. Derudover fik vi udleveret 5 fribilletter til valgfrie film på YouBio, som vi kunne bruge i weekenden den 16. - 17.03.13 eller efter marts måned, hvor det gratis tilbud udløb. Det har desværre kostet os over kr. 2000 på en måned, da fribilletterne alligevel ikke var gratis, men har kostet os kr. 49 pr. film!!! Derudover havde sælgeren glemt at fortælle os, at det alligevel ikke var alle film i YouBio, som vi kunne se gratis resten af måneden, men kun et udvalg i C More, som vi i øvrigt også har måttet betale for pr. film. Efter den gratis måned valgte vi at købe et YouBio Plus-abonnement til kr. 99 pr. måned. Efter nu at have modtaget regning fra YouSee, har vi kontaktet kundeservice, men får blot at vide, at det er påstand mod påstand, hvad vi er blevet oplyst af at sælgeren. Vores to teenagedrenge hørte ham også sige, at nu skulle de bare skynde sig hjem og se en masse film resten af måneden GRATIS - og det gjorde de selvfølgelig så :)
Så tag det ikke for gode vare, at YouBio-abonnementet er gratis resten af måneden, som YouSee stadig annoncerer med..... Vi kunne have fået to års abonnement med NetFlix for samme beløb, som vi har betalt til YouBio på 2½ måned.
Vi har derfor valgt at opsige YouBio-abonnementet, som kundeservice dog godkendte pr. 31.05.13, og kan absolut ikke anbefale det til andre kunder.

Mød os her

YouSee Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

Ring til os på telefon 70 70 40 40

Indlæs dine kanaler digitalt

Hvis du mangler en kanal, og du har den
tv-pakke, kanalen tilhører, skal du indlæse dine kanaler igen. Du får den bedste billedkvalitet, hvis du indlæser kanalerne digitalt.

Kundeservice har åbent hverdage
kl. 8 - 18.30

I weekenden og på helligdage holder Kundeservice lukket.

Har du problemer med dine YouSee produkter, skal du ringe til YouSee's Support på 70 70 40 40

Supports åbningstider i hverdage er
kl. 8 – 20

I weekender og på helligdage
kl. 10 – 20

Visit YouSee Web TV