Yves Rocher reviews

Yves Rocher reviews

7.2

Super skønne produkter.

Jeg er lige blevet kunde hos Yves Rocher og jeg er yderst tilfreds med deres produkter. Bestilte søndag aften på hjemmesiden, fik en sms tirsdag fra Post Danmark at pakken lå til afhentning i pakkeboksen, det kan da næsten ikke gøres hurtigere. Jeg var meget spændt på at prøve de forskellige produkter og jeg må sige at jeg blev overrasket over hvor god kvaliteten er, da priserne jo ikke ligger i den høje ende. Jeg fik også to gaver, en taske og en pung, begge i en rigtig smart rød farve. Så jeg har bestemt ikke noget at klage over, tværtimod, jeg meldte mig ind , og har lige afgivet en ny ordre. Jeg er også meget tiltalt af at produkterne ikke er afprøvet på dyr, det synes jeg er meget vigtigt.
Jeg er sikker på at jeg vil handle der i mange år.
Susanne.

Billige producker, med god kvalitet. Hurtig levering

Jeg har altid været stor fan af Yves Rocher,
Det er derfor med stor glæde at jeg stolt kan sige at deres netbutik levede op til mine forventninger.
Man får god kvalitet til en utrolig pris.
Jeg bestilt mine varer om lørdagen og allerede om tirsdagen var de klar til afhentning, det var endda gratis levering!

Jeg havde dog et lille problem med en af mine produkter, men det var mig selv der ikke havde været opmærksom og ikke deres fejl.

Trofast kunde siden 00'erne

Jeg har været kunde hos Yves Rocher siden i starten af 00'erne, da jeg som helt ung pige fik øjnene op for fransk postordre. Jeg må virkelig sige YR indenfor de seneste år har gjort noget ud af markedsføring og produktudvikling. Deres værdier (bæredygtighed, rene plantebaserede produkter og fokus på økologisk dyrkning) matcher i den grad hvad jeg selv står inde for, og jeg føler derfor at jeg får et brand jeg selv som person kan stå inde for. Deres priser er særdeles attraktive i forhold til lign. produkter f.eks. the body shop, og man får altid et ekstra godt tilbud, samt gaver og deslige oven i hatten. Kan klart anbefales til alle :-)

Min nye matas. Er blevet stamkunde :-)

Tak for alle de gode oplevelser, jeg ser frem til mange gode år hos jer!

Priserne er gode, leveringen er super hurtig (jeg modtager efter 1-2 hverdage, hjemmeside: levering indenfor 7 dage) samt mulighed for at få tilsendt til Pakkeboks, hvilket er vigtigt for mig! Produkterne er dejlige og min hud elsker det, plus næsten alt duft fra produkterne er i en mild omfang, hvilket giver mig en følelse af wellness. Alt mit hud- og hår pleje er nu udelukkende fra Yves Rocher. Tusind tusind tak - jeg er så glad.

Jeg elsker Yves Rocher!

Bare IKKE godt nok :-(

Da jeg modtog pakken med varer, var der gået hul på diverse shampoo-flasker, så ALLE VARER var smurt ind i dette. Sendte billeder af nogle af varerne og fik så en mail retur om, at jeg skulle sende det retur og få pengene igen. Der var kun nævnt de varer der var billeder af, trods jeg oplyste dem om, at ALLE varerne er ødelagt. Badekåben, som de kalder en "gratis gave", var udsolgt, så den kunne de ikke erstatte. De kan heller ikke give mig nogle enkelte af de andre ødelagte varer, idet de også er udsolgt. Når jeg spørger, hvorfor jeg så kan lave en ny bestilling og vælge badekåben, som gaven, så er svaret :" Vi sælger vores produkter i forskellige kanaler såsom postordre og internet og for hver kampagne laves en prognose på hvor mange produkter vi beregner at sælge i hver enkelte salgskanal. Hver salgskanal har således et reserveret lager af produkter. Kampagnen på internet begyndte for nylig". Ja, så ........ Det fatter jeg ikke .... Man kan altså ikke være sikker på at få erstattet de varer der er ødelagt eller evt mangler i leveringen ???? Smart trick for Yves Rocher :-( Så er kundens penge bundet så længe.....
Jeg venter STADIG på den gratis returseddel de vil sende.... Lige så snart jeg har fået mine penge, så melder jeg mig UD !! Og køber ALDRIG noget dér mere !!!!

PERFEKT!

Elsker yves rocher! De har gode billige vare, leverer hurtigt, gratis levering ved køb af 150 kr, og som om det ikke var nok, så kan man også vælge at få en gave med i købet, helt omkostnings frit :) Og så har de den bedste mascara i verdenen; Mascara Volume Vertige. Den er simpelthen fantastisk.

Kan virkelig ikke forstå hvorfor folk brokker sig, jeg har handlet der mange mange gange, og der har aldrig været problemer.

De er ikke til at stole på nogle sinde,.

Derfor vil jeg ikke and befal, disse produkter nogle, for de love både guld og grøn skove, når man skal ha nogle hos dem, og de mis bruger ens telefon nummer lige så samt de bliver ved med at sende reklamer til en, når man har sagt at man ikke vil ha det længer,.

Noget juks

Jeg har prøvet flere forskellige cremer, men alle ruller af huden igen. De trænger slet ikke ind. Købte engang noget make-up fjerner til vandfast mascara, fordi som der stod: " - fjerner også vandfast..." - hvilket det jo så ikke gjorde. Deres parfumer lugter kun af sprit efter man har taget hul på dem. Og så købte jeg engang noget bodyshampoo, der havde et skær af marmor. Af den slags hvor det er bevist, det giver kræft! Og så deres pisse priser med "spar 40%-50%" - tror nogen virkelig på dén?! Trods de skriver man "sparer" så og så mange procent er det da fuld pris! Det er bondefangeri så det batter!

Hurtig levering og god service

Udover Yves Rochers' store udvalg af billige og gode produkter, bliver bestillingerne også afsendt hurtigt og hvis der opstår spørgsmål får man hurtigt svar.

Langsom levering, men fine priser

Jeg har udelukkende benyttet mig af Yves rocher når en af deres reklamer med lokkende tilbud og omkostningsfrie gaver har fristet mig. For mig tog det en del tid før jeg modtog mine varer, og min omkostningsfrie taske var SLET ikke som vist på billedet. ( det var en helt anden taske) men jeg gad ikke at råbe op om det, da jeg sikkert ikke ville få så meget ud af det.
Alt i alt bedømmer jeg at butikken er okay, men man skal åbenbart passe på med de gaver der, da det er nemt at bruge f.eks. 100kr ekstra, så gaven er inkluderet, og så er det jo ikke så sjovt hvis den ikke lever op til ens forventninger ;-)

Fuld tilfredshed

Betjening, pris, service, levering, kvalitet = Alt var perfekt.

Hurtig, billig, gode produkter.

Jeg har ingen problemer haft, der går kun få dage fra man bestiller til man har pakken, der mangler aldrig noget og produkterne er yderst tilfredsstillende.

Super hurtig levering og skøn kundeservice

Jeg har kun positive ting at sige om Yves-Rocher. Min mor og jeg har handlet der i mange år, og ALDRIG er der gået noget galt.

Så 5 stjerner herfra!

Et sted jeg vil handle igen.

Jeg modtog min første pakke fra Yves Rocher i dag. Indtil videre må jeg sige at jeg er positivt stillet overfor produkterne samt prisen. Og så har de en masse gode tilbud og rabatkoder. Det eneste der har kunne irritere mig en smule var at jeg ikke fik en mail om at min pakke var blevet sendt men pakken dukkede op før jeg følte behov for at henvende mig og spørge efter den :)

Absolut konkurrencedygtig

Har kendt til firmaet i mange år, og er i de senere år blevet fast kunde. For det første er produkterne rigtig gode (f.eks. i sammenligning med L'Oreal - som er det prisleje jeg holder mig i), jeg har desuden noteret mig at produkterne som regel lever op til det de lover, hvilket da bestemt er en forudsætning for en positiv anmeldelse.
Levering er altid indenfor den uge som bliver lovet. Har aldrig oplevet fejl i levering. Postordreleveringer har op til 3 måneders kredit.
De gratis gaver er en marketingstrategi som i sin tid blev udviklet af Estee' Lauder - "køb noget - få en gave med i købet". Jeg synes ikke altid gaverne er noget bras (og disse gaver kan da iøvrigt vælges fra), der har f.eks. været flere pæne smykker, og af og til individuelle præmier som er er valgt udfra hvilke produkter man som kunde køber flest af. På nettet udbydes firmaets egne produkter tillige som præmie. Man vælger frit hvad man ønsker at modtage GRATIS (tænk at folk brokker sig over det?!?).
Til gengæld er jeg den type kunde som skal have rabat for at købe noget. Det kan være en hel videnskab/sport at finde frem til den mest fordelagtige pris. Jeg synes at Yves Rocher's netshop er blevet bedre og bedre til at give procenter og rabatter med jævne mellemrum. Hos Yves Rocher postordre holder man meget af 2 for en pris konceptet, men det kan generelt betale sig at sammenholde postordretilbud med onlinetilbud.
Jeg synes Yves Rocher er et stærkt brand indenfor naturlige og plantebaserede skønhedsprodukter og i sidste ende får Yves Rocher topkarakter af mig pga. af kvaliteten af deres produkter.

Super god kundebetjening.

Rigtig gode produkter og deres præmier er ganske fine.
Nem og overskuelig hjemmeside, savner dog en tast der sorter produkterne på priser stigende/priser faldende.
5 stjerner fra mig :-)

Super godt!

Har været medlem i mange år nu, og er faktisk aldrig blevet skuffet. De har gode og spændende produkter, stort udvalg, og altid en masse tilbud og rabatkoder.

Forkert levering

Jeg valgte en anden leveringsadresse end min egen, da jeg ikke er hjemme i dagtimerne, og da jeg ikke havde mulighed for at komme på posthuset de næste par uger pga. weekendarbejde.

På min ordrebekræftelse stod den korrekte leveringsadresse inkl. butikkens navn - min mors butik, som har åbent 7-21 hver dag.

Men men men... Pakken bliver forsøgt leveret i opgangen til bygningen, hvor butikken ligger i gavlen. Dvs. pakkesedlen bliver smidt i den postkasse, hvor efternavnet passer med mit efternavn - Nielsen, som jo er ret normalt. Heldigvis ved personen, der modtager pakkesedlen, hvem jeg er, så jeg får den. På pakken står der ikke den fulde leveringsadresse, som var med butikkens navn, men kun mit navn og adressen.

Så jeg måtte til at finde nogen, der kunne hente pakken for mig på posthuset - ret irriterende, når man nu havde gjort noget for at undgå det. Men det værste er, at jeg kunne risikere aldrig at have modtaget pakkesedlen.

Indholdet var som det skulle være og derfor de to stjerner. Men bestiller aldrig herfra igen, da jeg altid vælger en anden leveringsadresse pga. mit arbejde.

VERDENS DÅRLIGSTE KUNDESERVICE

Det er noget billigt ragelse der findes på yves-rocher.dk

Deres gratis præmier lokker kunderne til! Jeg havde fået et tilbud fra dem, hvor jeg kunne få en gratis taske og en matchende pung til, hvis jeg bestilte for over 200 kr.

Så det gjorde jeg, og tænkte at det kunne være en god fødselsdagsgave til min mor.

Jeg modtager pakken, hvor der er en masse ragelse i som ikke er hvad jeg har bestilt!! Der står på min regning at tasken og pungen er udsolgt, og derfor har jeg fået en creme med???
Jeg har jo kun bestilt de ting for 200+ kr så jeg kunne få tasken og pungen, nu kan jeg få lov til at sende det hele retur på egen regning!!

SYNES DET ER SÅ DÅRLIGT OG FRÆKT AT SENDE NOGET RAGELSE MED SOM MAN IKKE KAN BRUGE TIL NOGET.
ET GODT FIRMA VILLE TAGE KONTAKT TIL KUNDEN OG SPØRGE OM MAN VIL HAVE SINE BESTILTE TING SELVOM TASKEN ER UDSOLGT, I STEDET FOR AT SENDE NOGET RAGELSE MED SOM DER ALLIGEVEL BARE BLIVER SMIDT UD, OG SÅ TRO DET ER I ORDEN.
(og tilbuddet burde blive fjernet fra hjemmesiden, HVIS DET ER UDSOLGT!!)

- Kundeservicen er så lav hos yves-rocher! Utrolig flabet ansat i har, hold da op! Jeg køber ALDRIG mere her, selvom jeg har været glad for siden de sidste måneder. ALDRIG!

Super god side

Køber altid mit make-up herinde. Og det er det bedste man kan få (efter min mening)..
SUPER, så selvfølgelig 5 stjerner :) Kan varmt anbefale siden!

Is Yves Rocher your company?

Yves Rocher Details

Yves Rocher