Zeleste reviews

Zeleste reviews

7.1

Personalet i restaurant Zeleste var hjælpsomme og imødekommende ud over det forventelige

Efter at være faldet på et iset fortov tæt på Nyhavn, beskadigede jeg hånden og fik mange smerter. Jeg havde en frokostaftale med en god ven på restaurant Zeleste tæt ved, og det var rart at kunne sætte sig ned og sunde sig efter den ubehagelige oplevelse. Personalet på Zeleste var utroligt hjælpsomme og kom med is i flere omgange og et støttebind til håndleddet(!) Selv om der var meget travlt med adskillige selskaber i forbindelse med julen, havde personalet alligevel tid til at give os den bedste betjening.
Efterfølgende skyndte jeg mig på hospitalet, og det viste sig, at håndleddet var brækket. Mange tak for en rigtig god oplevelse på Zeleste. Det er betryggende at vide, at medmenneskelighed og overskud er i højsædet her. Så gjorde det heller ikke noget, at maden også smagte godt, og at de serverer en rigtig god kop kaffe.

Hold da op en dårlig oplevelse!

For en restaurant i det prisleje burde man da godt nok kunne forvente noget mere, end hvad jeg gjorde under første og sidste besøg.

Da jeg ankom gik der lang tid før jeg blev modtaget af en tjener, og da jeg endelig blev placeret, blev jeg flyttet rundt til 3 forskellige borde, og havde endda reserveret bord lang tid forud.
Trods dette var tjenerne slet ikke opmærksomme på en, og det endte med at vi kun bestilte 2 hovedretter, hvor de havde mulighed for at sælge os meget mere.
Desværre virkede det som om at tjenerne ikke rigtig ønskede at være på arbejde, og restauranten var ikke engang fyldt.

Altid godt på Restaurant Zeleste

Vi havde endnu en rigtig dejlig aften på Restaurant Zeleste. Vi har været der en del gange før, og de skuffer aldrig. Det eneste der var at udsætte på oplevelsen denne aften var at kødet for 2 af vores gæster ikke blev stegt igennem som ønsket. Til gengæld fik vi fantastisk venlig betjening og det skal retfærdigvis tilføjes at hun var forbi og spørge til om alt var okay, og også om der var nogle der ønskede kødet stegt noget mere. Så alt i alt en god oplevelse, og vi kan varmt anbefale Zeleste til alle der ønsker mad af god kvalitet og i stemningsfulde omgivelser.

Hyggelig stemning, Intimt sted, God mad

Det er en fin lille restaurant lige ved Nyhavn, der er en fin gårdhave som om Sommeren sikkert er rigtig dejlig, men da vi var der var det lidt for koldt at sidde ude.

Der er en god og livlig stemning, personalet er meget venlige og hjælpende hvis man har nogen ting man er usikre på eller gerne vil vide mere om. Maden var god, uden at være prangende, priserne var fine og det var meget hyggeligt.

Is Zeleste your company?

Zeleste Details