Organic Hair by Zenz reviews

Organic Hair by Zenz reviews

8.2

Intet mindre end en fantastisk oplevelse.

Efter at have været hos Miriam i Zenz, går jeg aldrig til nogen anden igen.
Jeg har prøvet mange forskellige frisører og jeg må nok indrømme at jeg har en meget klar idé om hvordan jeg vil have mit hår: pænt, ordentligt plejet og hverken tørt eller spaltet. Jeg har langt hår og når jeg bliver klippet beder jeg altid om at få klippet alt det tørre af, men det går ikke altid godt efter min mening. Miriam vidste præcist hvad jeg mente. Både med at få klippet det tørre af og de etager jeg ville have i fronten. Hun har en super god tilgang, sørger for med vilje at klippe for lidt af, for at jeg blot kan sige jeg gerne vil have klippet mere af - og dermed finder en den perfekte løsning.
Der udover har Miriam virkelig åbnet mine øjne ang. produkter. Jeg har længe gået i den tro at de forholdsvis dyre, frisøranbefalet produkter jeg brugte i mit hår var gode og plejende. Men nu forstår jeg bedre hvorfor mit hår aldrig rigtig får den bedring som produkterne lover.
Miriam anbefalede mig Zenz geniale, økologiske produkter - og aldrig har mit hår været så flot og lækkert. Deres produkter er en anelse dyrere end hvad jeg normalt har brugt, men alle pengene værd!
Miriam har en utrolig indsigt og har næsten kunne læse mine tanker.
Jeg sender mine varmeste anbefalinger til Zenz og ikke mindst Miriam.

Mere end bare en klipning hos Burak!

Efter at have være under denne frisørs kyndige behandling, går man afsted med mere end blot en flot frisure! Burak som frisøren hedder, gav mig en frisøroplevelse, som jeg aldrig har prøvet at få den før! Efter 10 mins velgørende hovedbundsmassage, modtog jeg professionel vejledning til hvilken frisure der vil passe min hovedform og min stil bedst. Selve klipningen foregik med sikker hånd og jeg følte mig i det hele taget i gode hænder under hele forløbet. Det blev ikke en mindre luksuriøs oplevelse af, at jeg fik serveret en velsmagende kaffe latte.
Burak kan jeg varmt anbefale til alle der gerne vil unde sig selv en tur til frisøren der er mere end bare en klipning! Da Burak stadig er elev får du det endda til virkelig billige penge.

Bedste frisør, prøv Maria!

Jeg har i flere år været kunde hos Maria i Zenz på Nordre Frihavnsgade og er altid meget tilfreds når jeg efter en dejlig behandling og et par cafe latter senere forlader salonen. Kan kun anbefale min dygtige frisør!

Rigtig god oplevelse!

Jeg vil stærkt anbefale eleven Burak fra Ndr. Frihavnsgade! Jeg var lige flyttet til København, og skulle derfor til at finde mig en ny fast frisørsalon, så jeg forhørte mig hos nogle venner, som anbefalede Zenz. Pga. jeg er studerende valgte jeg en elevklip, og det endte med det var Burak, der skulle klare den. Jeg ville gerne prøve noget lidt nyt med mit hår, så mig og Burak snakkede lidt sammen, og kom så til sidst til noget jeg gerne ville prøve. Resultatet blev rigtig godt, og jeg er fuldt ud tilfreds! Ikke sidste gang jeg bliver klippet af ham.

Den bedste frisøroplevelse nogensinde !

Tak til Sivan i grønnegade for en eminent klipning og farvning. Og for efter mange (mange!) års overvejelser at gøre mig tryg ved at få lavet pandehår. Jeg fik virkelig tæmmet de umulige lokker og fik omsider opdateret mit hår. Også stor ros til den søde unge fyr som fik lavet de fineste krøller på mig. Det er aldrig lykkedes nogle andre til min tilfredsstillelse, men nu tror jeg faktisk jeg vil dyrke mine krøller lidt. Alt i alt den bedste tur til frisøren nogensinde (og jeg har været hos mange!)! Tak og vi ses helt sikkert igen.

Lover meget

Ønsker du at få lavet lyse striber må du gå til en alm. frisør, fremgangsmåden med økologiske farver og den rene afblegning giver ikke et godt resultat. Jeg er ikke en person som går til frisøren ofte og efter at have ventet et år gik jeg til Zenz med et sundt hår. Jeg valgte Zenz for at skåne mit hår mest muligt da jeg tænkte at det var mere skånsomt med økologiske farver. Efter min behandling og under min behandling får jeg at vide at det er ren afblegning som de benytter sig af og at det er meget svært at lysne ved brug af økologiske farver. Resultatet blev ikke som jeg havde håbet og mit hår var medtaget og ikke sundt i månederne efter. Jeg blev ikke informeret om dette så det var helt klart inden behandlingen og det var forvirrende at der var 2 personer som skiftedes til opgaven og det virkede ikke som om de kommunikerede særlig meget omkring det der skulle ske. Hende som tog imod mig var venlig men lidt stresset og hun virkede også træt af at høre på mig fordi jeg ikke var tilfreds med deres arbejde. Vejledningen skal blive bedre omkring lysning af hår. Jeg var på ingen måde glad for deres job og vil ikke benytte mig af andet end deres gode hår-kur som er god til at dæmpe rød pigment eller kold pigment afhængig af hvad du vil havde dæmpet. En dyr behandling i forhold til resultatet.

Ren fornøjelse!

Jeg kan på alle måder anbefale at få en behandling af en af eleverne hos Zenz på Ndr. Frihavnsgade! De er enormt dygtige og gør deres arbejde helt fantastisk, samtidig med at der er den mest behagelige stemning og den hidtil bedste service, som jeg har oplevet!
Jeg glæder mig til mit næste besøg hos Zenz :-)

Klipning var ikke kronerne værd

For nylig blev jeg klippet hos Organic Hair by Zenz Nordre Frihavnsgade for første gang. Jeg kom med skulderlangt hår, men ønskede af få håret klippet væsentligt kortere. Frisøren og jeg blev enige om en page med etager, der skaber friskhed i et fyldigt hår som mit. Hun klippede det og glattede det. Da jeg kom hjem, mærkede jeg, at håret flere steder ikke var lige langt i siderne. Underlige totter stak ud hist og her. Frisuren - hvis man kan kalde det det - var uforholdsmæssigt tungt i kanterne, stik imod, hvad jeg havde ønsket. Jeg kunne ikke få håret til at sidde pænt.
Så jeg vendte tilbage til frisøren og fik en tid til at få rettet håret til. Frisøren studsede det lidt, men det er stadig tungt og klaskende - uden den lethed, hun lovede at give det.
Når man betaler kr. 620,- for en klipning, gik jeg ud fra, at frisøren kan sit håndværk og har begreb om, hvad der klæder kunden. Det var desværre ikke tilfældet her. Jeg har fået klippet mit hår hos Zenz Nordre Frihavnsgade for sidste gang, og jeg kan desværre ikke anbefale frisørsalonen til andre.

Københavns værste service

Jeg ledte efter en ny frisør (min gamle flyttede til London) og læste bla de gode reviews her. Jeg tænker de fleste af dem må være fake/bestilte, for den er da helt gal i Grønnegade.
Jeg fortalte Anna at jeg havde præcis een time, da jeg havde et vigtigt møde og en parkeringsbillet der udløb. Hun lod mig vente i lang tid efter hårvask, fordi hun skulle tale med nye kunder der kom ind af døren, så føntørrede hun endelig mit hår. I 30 min! Jeg har godt nok langt hår, men det blev knastørt og vigtigst af alt; jeg blev klippet i mindre end 10 min - og så ud derefter. Jeg var allerede for sent på den, så jeg skyndte mig ud af døren efter at have betalt de mange penge det nu koster at blive klippet af Anna og har forsøgt at tænke pyt og at vi alle kan have en uheldig dag.
Nu er jeg så vendt tilbage for at få STUDSET PANDEHÅR OG DET TAGER DE 50 KR. FOR PR. GANG! Det er det eneste sted i København og Europa jeg har oplevet det, og jeg synes det er pænt småligt. Det ville være smart af dem at yde den service andre saloner gør (pandehårstrim) - eller i det mindste bare at yde det produkt man som kunde køber. I mit tilfælde en klipning og ikke en føntørring og en kop kaffe. Sidste gang hos Zenz for mit vedkommende!

Får kortere og kortere hår :-(

Øv! Har være hos frisøren i dag, hos Zenz på Nordre Frihavnsgade. Jeg har gået der i 2½ år , men i alt været kunde hos dem lidt over fire år. I de sidste 2½ år, har jeg besøgt dem fast, hver 3 måned. Ved hver eneste besøg, har jeg fortalt, at jeg gerne vil have LÆNGERE hår....
Denne her gang er det dog gået helt galt....Jeg er blevet klippet så kort, så det nu er kortere end det var for over et år siden :-( Jeg er rigtig ked af, så kort mit hår er blevet, og kan ikke forstå, hvordan det kan gå hen over hovedet på en frisør, at jeg ikke skal have det kortere, når jeg fortæller at det skal være LÆNGERE. Derfor har det været sidste gang jeg har besøgt Zenz. Nu kan jeg så vente....(med hår der gror 3 cm. på tre måneder og klipning af spidser hver 3. måned) 1½ år, på at få den hårlængde tilbage, jeg havde i morges :-( ØV!!!!

Rigtig god service

Var her og fik en klipning. Fik en fantastisk hovedbundsmassage. Havde en god dialog med frisøren, om hvad mine ønsker var. Super service, og et rigtigt godt resultat.

Super behandling

Dejlige frisører, super tilfreds med min klipning - kommer helt sikkert igen :-)

God behandling og serviceminded personale

Zenz ordrup byder på en afslappet og dejlig atmosfære - med personale der siger deres mening og kommer med gode råd. Var utrolig glad for resultatet og vil bestemt bruge dem fremover.

Intet mindre end vidunderligt!!!

Har lige afsluttet mit første besøg hos Zenz i Rosenborggade hvor jeg havde valgt Pernille T. (Top Hairdresser) til at klippe mig og jeg har udelukkende rosende ord at sige. Fik en total rolig behandling uden stress og jag. Zenz bruger økologiske produkter uden alt mulig kemi (total bonus) og de har massagestole ved vasken (aaaahhhhh) hvor jeg også fik en langsom og grundig hovedbundsmassage. Jeg fik ydermere tilbudt en latte som også kom med et æble + et glas vand med lime i. Det er altså bare lækker kundeservice! Ud over det var det en super flot klipning og jeg følte virkelig at Pernille var meget lydhør og forstod mine ønsker. Det er absolut ikke sidste gang jeg besøger Zenz!

Super lækker service og forkælelse. De ved hvad De laver!

Det var en rigtig skøn oplevelse hos Zenz. Det er værd at bruge lidt ekstra penge på en frisør tid. Jeg er selv studerende og det var uden tvivl pengene værd!

God tid og god fornemmelse

Hos Zenz er der afsat masser af tid til forkælelse og grundig klipning. Frisørerne tager sig tid til at gøre et godt stykke arbejde uden at stresse eller skære hjørner for at nå at blive færdig inden et afsat timeslot er gået. Produkterne er økologiske og uden noget af det, man gerne vil undgå. Så ud over at blive forkælet og se godt ud går man også derfra uden hovedpine fra kemikalier og kunstige tilsætningsstoffer. Kan kun anbefale både frisøren og Zenz-produkterne.

Anne fra Zenz i Grønnegade er meget proff. Jeg er ALTID tilfreds. Knuz Aida. :-)

Anne fra Zenz i Grønnegade, vil jeg varmt anbefale til andre. Hun klipper helt fantastisk

Super klipning, service og økologiske produkter

Det er altid rart at komme hos økologiske Zenz. Stemningen er afslappet og venlig og min yndlingsfrisør Anna Weinholt er SUPER dygtig. Kan stærkt anbefales.

Super styling

Super service og sødt personale!

miljø!

Der er altid en god stemning - og det ligger lige midt i byen

Organic Hair by Zenz Details

Hos frisørkæden Zenz går vi højt op i at være de bedste inden for sundere og smukkere hår. Vi følger alle nye tendenser og sammensætter dem til vores egen Zenz stil. Vores filosofi er at opfylde enhver kundes behov for skønhed med respekt for sundhed og miljø. For en Zenz stylist hænger skønhed og sundhed sammen, og derfor falder det os helt naturligt at være grønne, økologiske og bæredygtige.

Visit Organic Hair by Zenz

Write to: info@zenz.dk