Zepto reviews

Zepto reviews

6.5

Sen levering og manglende modifikationsmuligheder, men bestået..:)

Jeg bestilte en b10 netbook fra Zepto. Det er den jeg skriver på nu og selve produktet har jeg ingen klager til. Det fungerer som lovet. :)

2 irritationsmomenter:
1. Selvom der står levering indenfor 1-2 dage, gik der ca. 2 uger før jeg modtog min netbook. Ikke så godt når man planlægger efter at skulle bruge produktet en uge før.

2. Normalt kan man modificere computere fra Zepto men da virksomheden har lavet aftaler med Microsoft er det ikke muligt at modificere denne netbook. Ville gerne have haft 2 GB ram i min netbook i stedet for de standard 1 GB netbooken bliver leveret med. Dette kan lade sig gøre på 2 måder. Enten ved at man selv køber et nyt 2 GB ram modul og selv skille computeren ad hvorved garantien ryger. Eller ved at købe et nyt 2 GB ram modul og sende det sammen med computeren (efter at man har modtaget den fra zepto) til reparation hos zepto hvorved de kan udskifte 1 GB ram modulet til 2 GB ram modulet i computeren uden at garantien ryger.

Hvis virksomheden alligevel vil skifte rammodulet ud for en er det ikke kun besværligt men også dyrt at skulle købe ram ved siden af og så sende det hele ind til reparation. Det burde i stedet være muligt at få den leveret med opgraderingerne fra start af.

(Hvor ved jeg det fra? Zepto ringer til én efter man har købt for at sælge tilbehør og sælgeren fortalte mig disse ting)

Håber du kan bruge det!! :)

Lækkert produkt! Det er bare ikke lige til at komme igennem.

Købte mig en v10b fra Zepto, jeg er tilfreds med selve produktet, det der irritere mig er: endeløse mange kontakt e-mail adresser der ikke bruges længere, på trods af de blev oplyst til mig pr. telefon.

"næsten" uanset hvilket tidspunkt jeg har ringet til service afdelingerne har det ikke været muligt at komme igennem med det samme. (Der er dog aldrig problemer med at komme ind til salg)

Alt i alt, det har været en acceptabel handel, men der må virkelig genre ske en forøgelse i service niveau, mht. e-mail kontakt og ventetider.

Defekt Laptop

Købte en Laptop, hvilket viste sig at være defekt, nu venter jeg så på at få den retur... :/

Perfekt ..

Jeg købte en bærebar computer, som jeg tilrettede efter mine behov på nettet. Bestillingen var nem og informativ. Der kom umiddelbart efter bestillingen en bekræftigelse på at de havde modtaget bestillingen og dagen efter fik jeg en ordrebekræftigelse med forventet leveringstid (5 hverdage inkl. levering). Det var så en positiv overraskelse, at computeren kom 1 dag før. Computer virker perfekt og alle er glade.

Perfekt produkt og service

Jeg bestillte en dejlig god og forholdsvis billig Zepto. Den kom med posten hurtigere end forventet, og den kører bare perfekt. Ingen problemmer eller noget.
Den har også et mega fedt design. Godt at de lavede deres egen design sidste år.
TAK Zepto!!

Superhurtig og professionel betjening

Da jeg kontaktede Zepto over telefonen fik jeg alle de oplysninger, jeg havde brug for. Jeg bestilte en lille bærbar computer over nettet, og den kom 3 dage efter. Fakturaen kom en uge efter, så det var hurtig ekspedition. Det eneste lille minus - som næsten ikke er værd at nævne -, er, at vi ikke modtog de annoncerede bagdes.

Sælgeren udførte et fremragende arbejde

Vi købte to TV til infoskærme, fik fin support og hurtig leverance.

Znote M15b - Deluxe

Hej
Jeg købte en Znote M15b - Deluxe og indtil videre ser det lovende ud.
Behandlingen fra firmaet var der bestemt ikke noget at klage over og jeg modtog varen inden for den lovede tid.
Så kan da anb. dem.

Når produktet er solgt, så er zepto ude af billedet

Jeg har købt en fladskærm igennem Zepto sammen med en boxer abonnement, 14 inden det nye tv signal. Men da det går over til det nye signal, viser det sig at jeg ikke kan benytte mig af boxer uden visse andre tiltag og investeringer i en antenne.
Dvs. jeg kunne ikke benytte mig af boxer før 14 frist udløb med 2 dage.
Men der var ingen hjælp at hente fra Zepto, ej heller ikke nogen fleksibilitet, til at hjælpe en til at hverken at afbestille Boxer og betale ekstra beløb til fjernsynet som det ville være på krævet eller til andet hjælp.
Desuden har Zepto ikke anført at deres Boxer aftale er bindende, men på trods af det påstår de at den er bindende. Boxer har en måneds opsigelse, men Zepto afviser at der er en måneds opsigelse, de påstår at der er 1 års opsigelse.

okay

Bestilet en bærbar levering dog lidt for lang, men ok

Var der nogen der sagde rettidighed?

Bestilte en computer hos Zepto A/S med en forventet levering på 4 dage.

Da der så var gået 6 hverdage tog jeg kontakt til Zepto pr. telefon da computeren stadig ikke var kommet. Her var det småt med informationer men jeg fik at vide at den ville komme i midten af efterårsferien. Dette var ca. 14 dage efter den lovede levering.

Efterårsferien kom og gik og om fredagen fik jeg en standard mail hvor der stod at computeren ville blive leveret mandag eller tirsdag ugen efter.

Da jeg ringede for at høre hvor den blev af tirsdag kunne jeg få at vide at det var der ikke nogen der var klar over, men at de ville ringe tilbage senere på dage. Til min store "overraskelse" skete dette ikke.

Ringede igen dagen efter for blot at få at vide at computeren stod og testede og at de ikke kunne sige hvornår den ville blive afsendt ud over når den var færdig med at teste.

Computeren kom dagen efter.

Alt i alt en utrolig dårlig service. Man har ikke kunnet finde ud af at informere kunden "mig" om at der vil være en væsentlig forsinkelse selv om man godt var klar over at dette ville være tilfældet.

For dårligt

Først vil jeg lige sige at deres hjemmeside er fint opbygget og ikke mange problemer med den. deres produkter er også meget fine.

Dog kommer det største problem deres kundeservice.

det hele startede med at der forekom grønt flimmer på mit tv. skulle så sende tv'et ind til reparation. for at gøre dette skulle jeg have en kasse tilsendt, det tog 9 uger, hvor jeg flere gange i hver uge havde kontakt til dem, uden der skete noget. Endelig blev det afsendt og fik det tilbage 3 uger senere. derefter gik der ca 2 uger, så var problemet tilbage igen. denne gang blev det repareret på Zepto's egen værksted

Tv'et stod så stille i 3 mdr da jeg var ude af landet. der blev igen taget kontakt til supporten og fik af det eneste de kunne gøre var at prøve igen. tv'et blev afsendt og blev modtaget igen 3 uger efter. Denne gang det forsøgt repareret hos INFOCARE. Alle de flamingo stykker som skulle holde tv'et på plads var plukket i stykker, da man ikke kunne finde ud af at sætte tv'et rigtigt ned i dem.

da tv'et blev sat op for at blive testet for skader, virkede lyden ikke.

Der blev igen taget kontakt til Zepto, denne gang til deres reklamations afdeling og jeg blev lovet et nyt tv med det samme de havde konstateret at der stadig var en fejl på mit. der gik så 3 uger inden jeg modtog det nye tv.

Er fint tilfreds med at jeg har fået ombytte mit tv, men når man ser tilbage på at jeg sammenlagt ikke har haft en brugelig tv i 31 uger ud af de 60 uger som tv'et var, synes jeg at deres support kunne der godt gøres noget ved.

en uge blev til 1½ måned... også virkede den igen ikke

Nej nej nej... det er bare ikke godt nok, bliver lovet en uge til 1½ men så går der mere end en måned... Da den endelig lander med nyt motherboard går der en Windows instalation og så er den gal igen... så nu er den der inde igen igen... og i øvrigt får man INGEN info under vejs... det er fantstisk.... dårligt. Før i tiden var Zepto klart det bedste og alt fungerede... dette er vores Zepto nummer 8... og vi har været glade til nu......

Superfin oplevelse, ville ikke tøve med at handle hos Zepto igen!

For ca. 1 uge siden købte jeg en Zepto m15b computer med en gratis printer på Zeptos hjemmeside samt en usb key - alt ankom til tiden. Computeren er vildt nice, især til prisen synes jeg! Dog var printeren en anden type end den angivne, men i det medfølgende brev stod der at der var udsolgt og at de derfor havde opgraderet mig til en bedre printer uden merpris - det er da i orden må man sige! :) Så alt i alt en rigtig god opevelse!

Pålidelig, hurtig og sikkert sted, kan varmt anbefales.

Hos Zepto kan man roligt handle. Jeg har handlet der flere gange, de satte faktisk en af de varer på udsalg, som jeg lige havde modtaget men som det super fine site, de er, sendte de mig naturligvis differencen da jeg gjorde dem opmærksom herpå. Supersite

Ordreupdate

Jeg har købt en bærbar pc.
Jeg er tilfreds med produktet og den service jeg er bleven mødt med fra medarbejdernes hånd.
Desværre mangler jeg at vide hvad der sker med min ordre, afsendelse, levering osv. Mange andre arbejder med et track-and-trace nummer, så kunden kan følge med fra bestilling til levering.

Leverede HD med 250GB istedet for 500GB

Leveringstid ca 1 uge, det er ok, men de havde sat en for lille harddisk i den bærbare.
Der lå dog en mail, hvor de erkendte at havde lavet en fejl, og jeg kunne vælge at få udbetalt diff, eller få sat en ny harddisk i.
Valgte at få den oprindelige 500GB isat.
Men det betød nu at jeg skulle køre ud og aflevere pceren og afhente den igen dagen efter - hvilket betyder jeg har betalt for levering, som jo egentligt var ligegyldigt, benzin samt tabt arbejdstid frem og tilbage til Zeptos afd. da det jo gerne skulle klares inden for deres åbningstid, og afhentning igen - det tager åbenbart en dag at skifte en harddisk.

En helveds masse bøvl for en situation jeg ikke har skyld i - og så klæder det ikke firmaet at videregive skylden til deres underleverandør, det kan jeg som kunde hos Zepto ikke bruge til meget.

fint forløb

alt gik fint, jeg ovenikøbet en bedre printer end den bestilte da den var udsolgt. Min computer kom dog en uge senere end lovet.

to pc'ere måtte retur!!

Jeg har før købt bærbar hos Zepto. Der har ikke været problemer med den. Derfor var det uden de store betænkeligheder jeg bestilte to nye. Det eneste positive om handlen var at de rent faktisk blev leveret til tiden.
Det viste sigdog hurtigt at de nok var blevet leveret lidt for hurtigt. De var begge bestilt med forudprogrammeret Windows Vista, men de medfølgende produktnøgler var forkerte og jeg kunne ikike ved opkald få de rigtige. Jeg belv anbefalet at reinstallere Windows hvilket bare medførte at driveren til trådløs forsvandt. Den anden ville supporten også have mig til at geninstallere på, men jeg afslog. Begge laptops er nu sendt retur og vi venter .....stadig med spænding på at se om de virker denne gang. Dybt frustrende og helt utilstrækkelig service, hvis man overhovedet kan bruge sådan et ord om supporten. Det står lidt bedre til med salgsafdelingen, som var mere hjælpsomme. Mit råd til Zepto skal derfor være 1) skil jer af med en uduelig support 2) check jeres grej før I sender det ud til folk!!!

Computer+printer

Jeg har købt en zepto computer, der er rigtig god og tilfredsstillende. Jeg bestilte en printer med i købet og var lidt forvirret da den ikke kom samtidig med computeren, men jeg snakkede med kundeservice, der var utrolig hjælpsom!
Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse :)

Zepto Computers A/S Details

Visit Zepto