Zibro reviews

Zibro reviews

7.2

16 år uden problemer med ZIBRO petroleumsovn

I sommeren 1998 købte jeg en ZIBRO SRE 147. Den har nu tjent mig helt uden nogle problemer gennem 16 vintre.

Jeg vil gætte på at den har forbrugt ca 2000 L. ZIBRO petroleum gennem 16 vintre !

Jeg har nu for første gang oplevet at ovnen svigter

I fredags afleverede jeg ovnen i Nørresundby.
Firmaet har lovet og gøre hvad de kan for at reparere ovnen.

Det kalder jeg service uanset om der kan skaffes reservedele eller ej

Allan Hjortshøj

Zibro - dårlig oplevelse

Ovnen er virkelig god, hvis den virker, men er der problemer, er de værre end Apple - og det siger en del, de er totalt ligeglade med hvad man anmelder, siger bare at ovnen ikke fejler noget.
Eks. Vi købte en ovn, den kunne kun være tændt i 48 timer - og den var tændt, ikke varmende - men de påstod at sådan skulle det være - men kun over tlf. - mail svarede de ikke på.

4 ugers ventetid på reservedele

Vi måtte vente i 4 uger for at få lavet vores Aida zibro pille ovn og det er vel og mærke vinter. efter vi har fået skiftet reservedelen køre oven ikke optimalt har kontaktet Zibro som kommer med alle mulige bortforklaringer og de ringer ikke tilbage.
Deres tekiniker kan man ikke klage på.

Ik ben helemaal weg van de zibro producten. Op zibro.com kan ik alle informatie terugvinden, waarom zibro een sterk en kwalitatief merk is, hoe de producten het beste functioneren en energiebesparend zijn. Top!

Is Zibro your company?

Visit Zibro