Ziinga reviews

Ziinga reviews

Very low
1.5

Dokumenteret svindel

Kan absolut ikke anbefales.

FAKE

web designer med paypal account.

WATCH OUT IS A FAKE WEBSITE!

Fupp eller Fakta

Jeg har vundet budpakke 100 og jeg er meget utilfreds fordi den bliver ikke indsat på ens konto med den samme.Jeg har skrevet flere mail uden at få svar,på min förste mails.jeg har mistanke at De er klar over hvem der skal vinde men det er kun min mistanke.Og jeg kunne godt tænke mig at De vil hoppe mer end de 0.08 øre,men det er måske forretnig jo længere aukcionen varer så flere penge kommer I deres virksomhed.
Mvh.Captain007.

Facebook gruppe

Man kunne lave en facebook gruppe og splejse til en advokat og kører en sag mod dem
det bliver ikke svært at vinde.

Der trækkes køb fra mit kort som ikke er købt

Een gang har jeg købt en budpakke på denne online auktion til værdi af 69,00 kr.
(1.maj)
I dag efter gennemgang af min bankkonto finder jeg at der er trukket 126,00 kr. fra www.ziinga.com dateret 16. maj

Jeg har aldrig aktiveret dette køb.

Min "konto" hos ziinga ikke opdateret med dette køb, som det første køb er.
Det er ikke ikke muligt at se hvor de kortoplysninger skulle være "parkeret" som de er på andre online tjenester, eks. google adwords.
Det er kun muligt at lade sig slette med en email til udbyderer.

Peligro

Si alguna vez habeis pensado en acudir a una web de subastas, esta no es la mejor opcion. Posee dos paginas de terminos y condiciones, una que puedes ver en la pantalla principal y otra cuando por ejemplo adquieres algo a traves de unas subastas gratuitas que ofrecen y que todo el mundo gana. Cuando vas a realizar el pago, resulta que tienen otros terminos y condiciones en los que al pagar lo que has ganado en la subasta, te obliga forzosamente a suscribirte con ellos durante 3 meses, con los siguientes costes.
Si te das de baja antes, te cobran una penalizacion, si los llamas al telefono de atencion al cliente que poseen en Madrid, no te atienden y si lo hacen, te hablan en ingles. Si hablas con ellos a traves del chat, te atienden en ingles y te remiten a sus terminos y condiciones...

Vamos, que si te apetece probarla, busca por internet su nombre acompañado de la palabra estafa y comprueba los resultados.

Un saludo!

Scammers.com!!!

I am furious with this company in nov LAST YEAR I was scammed by this company i too was told I had automatically signed to be a platinum member (BULLS**T) and had been charged £59.99 for the pleasure upon trying to cancel I wastold I would be charged £28.00 to cancel and the rest of the £59.99 would be refunded it is now April and I'm still waiting for my refund!!!! Scammers.com is what they should be called they need shutting down!!!!!

des voleurs et des escroct

évitez ce site comme la peste:

si vous avez le malheur de "gagner " un article vous etes obligés de souscrire leur abonnement de près de 70€ par mois, sans possibilité refus ou de rétractation.

bref c'est de l'arnaque pur et simple

thieves royal mafia scam beware read reviews first beware

JAYSON IS NO ONE PAYING ATTENTION I HAVE SENT OVER 20 MESSAGES STATING MY CONCERN DOES ANYONE PAY ATTENTION ??????????????????????????

HERE IS ONE OF THE MESSAGES I HAVE SENT TO YOU IF YOU DON T UNDERSTAND ENGLISH I COULD WRITE IT IN ITALIAN WOULD THAT HELP???????

I Need help to shut ZIINGA.COM OR info@ziinga.com they are scamming millions of facebook users we bid on an item pay for it. Two days later we receive an email advising us we have 3months to cancel membership 41.00 usd. If we want the item we bid on we must do the following. The Ziinga.com support team is at your service 24 hours a day, 7 days a week. Because we have a one gift per household policy, you must confirm your identity by sending the following documents as proof: Scanned copy of Credit Card (front and back) Scanned copy of valid ID (passport or driver's license) They keep the money we bid and the cancellation fee . THIS IS MY CONCERN DO YOU UNDERSTAND I WANT MY MONEY BACK I REFUSE TO SCAN MY PASSPORT DRIVERS LICENSE OR PAY CANCELLATION FEES I WAS NOT AWARE OF. DO YOU UNDERSTAND????

Absolute RIP OFF

I bid for an ipod and won it. I had to register and pay for shipping but I was over the moon.........until they wanted id. They want a photocopy of your passport, a letter with your name and address on and a photo copy of debit card with the numbers crossed out except for the last 3 or 4 digits. Thats everything they need to steal you identity!!! So obviously I didnt do that and forgot about it until I checked my bank statement and ziinga have taken £59.99 out which made me go over my overdraft so I was charged from the bank £10 a day!!! When i spoke to the 'live chat advisor' she told me that i had signed up for a platinum account!! I didnt and there was nothing sayin i had. Theyve cancelled my mermbership but when ive looked on their website i am now gonna be charged £28 for cancelling!!! DO NOT SIGN UP!!!!

Karakter 0

Denne siden er så nærme ren svindel som det går ann å bli! Det verste er at det fremstår som en lokal auksjon (alt ser norsk ut fra norge) til og med kundeservice telefon nummer er lokalt, men ringer du nummeret kommer du til en person som snakker dårlig engelsk og såm tydelig bare leser opp fra manuskript. Mitt råd er:ligg unna! Det ser billig/gratis ut, men de belaster kontoen din hver måned, selv etter du har forsøkt å si opp!

jeg giver dem 0 stjerner men 5 for at være en flok røvhuller.

Jeg er så en af dem som føler mig som en spasser ved at åbenbart have budt selvom jeg aldrig nogensinde har set denne her lorte side..ville ønske jeg kunne få mine hænder i disse svindlere så jeg kunne lade min vrede gå ud over deres tænder...

LORT, LORT LORT, LORT

JEG HAR ALDRIG VÆRET UDE FOR NOGET LINENE. JEG HAR KØBT BUD FOR 6000 KR. OG HAR VUNDET EN IPAD OG JEG HAR ALDRIG MODAGET DEN. OG DET ER NU 4 MDR. SIDEN OG JEG BLIVER VED MED AT SKRIVE TIL DEM MEN JEG FÅR ALDRIG NOGET SVAR. !!! HVIS ZIINGA LÆSER DETTE SKAL I BARE VIDE, AT JEG VIL HAVDE MIN IPAD SOM JEG HAR VUNDET OG BETALT FOR, JEG VIL HAVE DEN NU, NU, NU, NU JEG MENER DET ELLER POLITI ANMELDER JEG JER. JEG DET MENER JEG

Piratfimaet ziinga

Hold jer langt væk fra ziinga
Jeg er blevet trukket 296kr/mdr i 12 måneder, uden jeg vidste om det, fordi jeg købte for 69kr lodder.
De siger det står i deres kontrakt, men jeg har aldrig læst dette. Man er jo vandt til at installere alt muligt software, som har meterlange paragrafer der udelukkende har til hensigt at beskytte firmaet fra retsager.
Når et firma som ziinga derefter udnytter muligheden ved slet ikke at nævne at man skal betale fast hver måned, andet end hvis man læser paragraferne, virker det som bevidst snyd!
Som en anden i dette forrum har skrevet: 296kr/mdr er så lidt, at man ikke opdager man langsomt bliver udsuget af ziinga.

Inte bedrägeri

Ziinga är ingen hemsida som bedrar. När ni köper något t.ex. 10 bud som han där nere står det klart och tydligt att man får 7 dagars VIP medlemskap. När tiden är ute dras det löpande 296kr/månad om man inte säger upp det innan dess. Där gör ni felet. Ni accepterar kraven men har inte läst igenom. Det är inte så att man måste läsa igenom hela den långa texten som står utan de har några korta punkter där det står sammanfattat vad man köper.

De är alltså inte skyldiga att betala tillbaka eftersom de som gjort fel är ni inte dom. Jag är själv medlem, jag har läst igenom kraven och som sagt allt står klart och tydligt där.

Sen om det är rätt eller fel att de ska få köra löpande medlemskap efter de 7 gratis dagarna är det man kan diskutera. Däremot att de drar pengar utan att ni "accepterat" det är ingen diskutions fråga eftersom ni har accepterat att de ska få dra pengarna.

Jag har själv vunnit saker från hemsidan värd över 1500kr och betalat totalt 42 kronor. Gör man bara rätt så går det.

Vinner ni inget eller de drar pengar utan er tillåtelse är det för att NI har gjort fel och varit ouppmärksamma.

Uacceptabelt

Det er svindel. Tidsuret bliver stående på 1 sek. alt for længe. Nemlig indtil der er et nyt bud, om ikke fra andre, så sikkert fra ejeren af siden.

Der må vel være det største svindler Firma = 0 stjerner

Hej alle sammen.
Jammen jeg har også betalt en masse mønt til ziinga jeg har snakket med en ansat som hedder Jorjette, det hed hun altså men hun sagde at man skulle sende dem en mail og skrive sit forløb, måske kunne man få lidt mønt tilbage.

2072 - væk.

I September 2010 købte 10 bud for 1,52 kr. Jeg har hverken accepteret eller sagt god for nogen form for "Guldmedlemsskab" som de postulerer. Jeg er derfor blevert trukket 296 kr om måneden i syv måneder, fordi jeg desværre ikke har lagt mærke til at de blev trukket.
Jeg opfordrer alle til at lade den side være.

meget dårligt tyveri

jeg spillet på en TEFAL frityer gryde til 1500kr og byd 422bud til 3,92kr pr styk og da jeg ikke havde flere bud tilbage ville jeg købe den for de sidste 600kr jeg mangled i at når kontant prisen, men det kunne jeg ikke da jeg havde købt 2 auktioner for 3uger siden og man kun kan købe 2 auktioner om mdr så jeg midste ca 1600kr på det. og det jeg har vundet kan man ikke få kvitering på.........................................nu har ziinga.dk for alvor taget røven på mig jeg byder for over 2.000kr i bud på en iphone som jeg troet var en ægte iphone men det ziinga.dk sendet mig var en billig kopi fra kina solgt i grækenland jeg gav over 2000kr i bud og 818 kr kontant for den iphone og det viser sig at det aldrig har set skygge af en iphone men er en bilig kopi pas på ziinga.dk de sælger kopier for at være orginale...hvis der står på jeres vare fra ZIINGA MADE IN CHINA KAN I NÆSTE VÆRE SIKKE PÅ DET ER EN KOPI

Kontakt Umulig

Jeg bliver som andre Trukket 126,- fra min konto hver måned mod min vilje jeg har prøvet at skrive til de mail adr. der opgives samt ringe til det telefon nr. der ligeledes opgives for at stoppe dette, men alt bliver blokeret så nu ved jeg ikke hvad jeg skal, jeg kan heller ikke logge ind mere selvom de skrever at det kan benytes til og med d. 31.03.2011. Hvis en eller anden finder en løsning så giv venligst besked. pfrydendal@hotmail.com

Auction Management Ltd. Details

Visit Ziinga