Zikzakzebra reviews

Zikzakzebra reviews

9.2

Helt fint sted at handle børnetøj!

Synes det er flot med den ekstra VIP rabat. Har handlet hos jer mange gange - Kan varmt anbefales.

Manglende smykkeæske

Jeg havde bestilt et par Louise Kragh stjerneøreringe, som ankom efter et par dage - øreringene var fine nok, men trængte voldsomt til at blive pudset, og istedet for den originale æske (som alle smykker ifølge hjemmesiden bliver leveret i) lå de i en plastikpose omviklet med bubblewrap og tape. Fik lidt indtryk af at det var det sidste par, der havde ligget og støvet til bagerst på lageret.. Ikke superprofessionelt, og rigtig irriterende at æsken mangler, da jeg opbevarer alle mine smykker i æskerne.

Hurtig levering - og returnering uden problemer - da frakken desværre ikke passede.
Kan bestemt godt anbefale zikzakzebra.dk

God service og hurtig levering.

Flot tøj og gode tilbud.
Som altid; god service og hurtig levering :-)
Handler helt sikkert hos jer igen :-)

øv...

lækkert tøj og nem hjemmesiden. Men aldrig har jeg ventet så længe på noget fra en netbutik før. Der gik adskillige dage fra jeg lagde ordren til, der kom besked om, at min pakke var blevet sendt. Efter 6 dage hvor pakken ikke dukkede op, skrev jeg til Zikzakzebra for at spørge efter min pakke. Den var så blevet glemt på lageret.... Dog var der hurtigt svar og da pakken endelig blev sendt, kom den også hurtigt hertil. Jeg er ikke sikker på, jeg vil bruge butikken igen.

Dejligt at handle hos jer!

God service, hurtig levering, dejligt udvalg, gode tilbud. Så vender man tilbage ;-)

Super handel!

Lækkert tøj, god korrespondance og hurtig levering. Kan klart anbefales!

Perfekt... ;)

Nemt at bestille og hurtig levering;) Handler gerne der igen;) Overskuelig hjemmeside;)

Som altid god og hurtig service :-)

Kan kun anbefale, at handle hos zikzakzebra. God service, mange fine sager i flere størrelser. Altid gode tilbud og altid 10% på alt, når man er VIP, hvilket er gratis at blive :-)

Hurtig og God

Det var en fornøjelse at handle med Zikzakzebra. Meget hurtig og korrekt levering.

Det er altid dejligt at handle hos Jer.
Hurtig levering er vigtigt for mig, hvilket I bestemmer lever op til.
I yder en virkelig god service, hvilket alle jo kan lide.
Og som noget ekstra, får man yderligere rabat, hvis man handler hos Jer flere gange, det er da også værd at tage med.

God og hurtig service

Fik hurtigt svar på mine tillægsspørgsmål og varerne tilsendt lige efter. I tilgift blev jeg VIP medlem, på trods af det var første gang jeg handlede der. Det bliver bestemt ikke den sidste!

Super!

Gode varer. Rigtig skønt med fri fragt!!!

alt er perfekt.

Zikzakzebra.dk.
Har købt varer to gange og begge gange er varerne leveret hurtigt og korrekt.

God forretning!

Har købt en vinterjakke og er fuldt tilfreds med både produkt, handel og leveringstid.

Rigtig god sevice

Nem bestilling og hurtig levering.
Har man spørgsmål får man hurtig og kompetent vejledning, så rigtig god service.

Hurtig levering, og dejligt med tilbud (køb tre betal for to)

super

skøn butik, god rabatordning og hurtig levering

Excellent!

very fast delivery, very easy to order on website. As I am leaving in a country out of EU, VAT is deducted automaticly, which is not often the case with other website... I will order again for sure, because, first of all, Their items are so preaty!!

ZikZakZebra Details

ZikZakZebra sælger børnetøj, boligindretning og voksentøj. Vi ønsker at yde en høj service til vores kunder, så kunderne får en positiv oplevelse når de handler på nettet. Vi sender i gennemsnit et nyhedsbrev ud om måneden, hvor vi fortæller alle vores nyhedsbrevsmodtager, hvad der rør sig i ZikZakZebra. Når kunden har handlet hos os første gang, opgradere vi kunden, til VIP-kunde. Dette betyder, at kunden fremover automatisk vil få 10% på alle sine fremtidige køb i ZikZakZebra.

Visit Zikzakzebra

We live here: Ternevej 6