Zinzino reviews

Zinzino reviews

8.8

Én sætning kan ej beskrive kvaliteten i produkterne, oplevelserne i hverdagen, livsstilen, og eventyret der medfører samt hvilken etik og morale denne forretning indebærer

Denne anmeldelse omhandler kaffe delen

KAFFE
er verdens næst meste solgte handelsvare. Med 22 millioner kopper kaffe dagligt er vi danskere den fjerde mest kaffedrikkende nation. Hver anden dansker drikker kaffe og detil er kaffe også danskernes næstmest foretrukne valg når det gælder drikkevarer.
Vi alle har en mening, holdning og et forhold til kaffe. Uanset hvilken type kaffe der er tale om, så kan 90% af vi danskere godt lide duften af nymalet kaffe når vi går forbi kaffeafdelingen i det lokale indkøbscenter. Derfra til at sige at alt kaffe smager lige godt - det kan man ikke lige frem sige.

Hvorfor drikke affalds kaffe, når nu man kan drikke gratis fair trade gourmet kaffe hver dag?

Hvis du mener at du har smagt en bedre espresso - På en café, restaurant, købt i en butik, eller du selv har plukket og ristet bønderne? Så vær venlig at skriv hvor du har fået denne kaffeoplevelse fra i en kommentar her under. Så vil jeg personligt opsøge dette sted og smage på varen. Viser det sig at du har ret i at der findes kaffe som smager lige så godt eller ovenikøbet bedre, så vil jeg honorerer dig med en god flaske rødvin som tak for at udvide mit kendskab til kaffen.
Det behøver ikke at være Jamaica’s Blue Mountain standard men en representable kaffe hvor jeg og andre kvalitets forbruger med glæde vil betale 50 kr for på en café eller restaurant.

....og sidder der nu én enkelt eller to ex partner der ude som får lyst til at øffe over tilværelsen, føler sig 'snydt og bedraget' af en Zinzino's forhandler, så undlad at debaterer det herunder. Eller gør DIG selv den tjeneste at du sætte dig ned og genlæse og prøver at forstå hvad Zinzino's compensation plan egentligt går ud på. Det skulle være mærkeligt hvis ikke man fik afklaret nogle juridiske spørgsmål og forhåbenligt finder du frem til hvorfor du ikke havde succes med forretningen eller aldrig fik dine gratis produkter. Prøv at bringe ordet ACTION til din hverdag, og så vær dig selv - thats it. Kom ud og forærer en mulighed til de som du har kær og som du ønsker at have et spændende samarbejde med eller nogle som du ønsker nogle kvalitets produkter for. Og er det ikke interessant for vedkommende så er jeg sikker på at det har været en hyggelig stund sammen. Om ikke andet så kan vedkommende altid spørge ind til din situation ét år frem. Zinzino er korrekt udtalt - Casion er noget helt andet, da det heldigvis ikke er en lottokupon men derimod hårdt arbejde. Til at trøste sig ovenpå, så kan man glædes ved at du som kunde eller forhandler har et gourmet kaffe produkt som ikke kan fås andre steder.

De bedste hilsner
Malte Kiel :)

Den personlig sælger er bedre end dem der står i de fysiske butikker.

Jeg er vild med smagen af deres kaffe og kosttilskud. Jeg træner meget i hverdagen på højt niveau. Har brugt meget andet kosttilskud. Jeg har betalt meget for deres produkter. Nu spare jeg mange penge og jeg ved med deres balancetest at det er det bedste på det danske marked. Både for ens hverdag og celler i kroppen. Jeg takker mange gange!!

genialt opfundet system, FOR DEM, der vil være sin egen chef.

har været kunde, og nu valgte jeg at være en del at dette koncept og nåede min fast silver og fik de penge jeg blev lovet . i er velkommen til at få en print/udskrift fra min bank. for dem der skriver dårligt om zinzino, det er ikke for alle menesker- det fungerer ligesom en fitness kontrakt - gør du indsats for du også resultater, og dette er ikke en lottogevnist, man ska også arbejde, og man bliver bestemt betallt for sit arbejde. for dem der vil kan også tjene penge. for dem der ikke vil så værsgo og bygge andres drømme

Zinzino woooo super firma

Har ikke smagt så god kaffe før.....

Hold jer LANGT væk fra zinzino!!!

Hvis du køber balance olien, skal du være opmærksom på KUN at få en prøve... også selvom salgs-partneren siger du altid kan vælge dit abonnement fra... DET KAN DU IKKE. Zinzino opererer ikke med ganske almindelig lovpligtig fortrydelsesret og du bliver øjeblikkeligt udsat for inkasso trusler... selvom man jo ikke kan indstille folk til inkasso uden først at gå rettens gang (sjovt nok virker det ikke til at zinzino kender til denne LOV heller - endnu et tegn på FUP). Min mor købte olien og kunne ved første forsøg ikke tvinge det ned gennem sin hals og kontaktede derfor den pågældende salgs-partner. Hun afmeldte olierne og stoppede betalingerne til firmaet som godt nok ikke længere sendte olier til hende, men dog stadig regningerne på olien... Efter hun ikke havde betalt, kom inkasso truslerne så rullende ind og min mor forsøgte at kontakte firmaet (som sjovt nok ikke svarer på deres mails og deres telefonnummer eksisterer ikke - FUP?). Hun kontakter sælgeren efter ALLE papirer om vilkår og betingelser og informerer om, at hun vil vende sagen med en advokat. Den pågældende sælger er min mors kollega og veninde, så hun kontakter firmaet og oplyser om, at hun selv har begået en fejl i vejledningen og at kunden rettidigt at taget brug af fortrydelsesretten... Manden skulle efterfølgende have været MEGET ubehagelig overfor sælgeren. Han fjernede min mors inkasso-indsendelse og overførte hele beløbet til sælgeren som fik 2 dage til at betale regningen eller skaffe en ny kunde til min mors ordre, igen med inkasso-trusler. De var fisfløjtende ligeglad med om sælgeren ville ophøre samarbejdet og hun står nu til at betale 4500 kr for de 3 prøveflasker min mor modtog, som ligger et sted på en losseplads.

Suveren Kaffe

Super produkt og uovertruffen Livs Garanti!!

Fantastisk !!!

Fantastisk kaffe, dejlig fyldig og rund uden bitterhed.... der tilmed er sund... Bedste kaffe jeg nogensinde har smagt :-))) derudover har firmaet en verdensklasse balanceolie med masser af GOD omega 3 fedtsyre, som er så vigtig for at vores krop /celler fungerer..... Nice nice nice.
Er sikker på at min krop takker mig for at behandle den ordentligt. Kan kun anbefale dette firma og deres produkter på det varmeste

Har ikke drukket kaffe før...Nu gør jeg :-)

Jeg har aldrig rigtig været vild med, at drikke kaffe før, da jeg synes kaffe er besk.
Har dog elsket duften af nymalet kaffe, og nybryget, men drikke den, trods masser af mælk og sukker....nej tak...puha...den beske eftersmag, har jeg ikke kunnet overvinde.
Så jeg var meget skeptisk, da jeg skulle prøve kaffe fra ZENZINO, meeen hov....ingen grim besk eftersmag, men en lækker fyldig aroma, og lækker liflig smags oplevelse....fagre ny verden...nu drikker jeg kaffe :-)
Tak for god service, og ikke mindst for god fairtrade kaffe...ville godt give flere stjerne...men det kan man ikke :-)

Lækker kaffe.

Kvalitets produkt der lever op til alle forventninger om verdens bedste kaffe.

Super Zinzino

Lækre produkter og god service

Super Espresso

Har selv drukket kaffen siden 2010. Super nemt. God kvalitet, alt andet kaffe er bare ikke det samme.

Højeste kvalitet

<3 <3 <3 <3 <3 Helt fantastisk !

Seriøst Firma, med reelle fremtidsudsigter!

Zinzino er et firma, med kvalitets produkter som er bevist at fungerer og som der vil efterspørgsel så længe mennesker har elektricitet, og går op i sit helbred!

Fantastiske produkter og super kundeservice.

Jeg har været en meget glad og tilfreds kunde i snart 2 år. Jeg drikker den gode kaffe dagligt, og det er den bedste jeg til dato har haft hjemme.

Verdens bedste kaffe!

Du får den perfekte kop kaffe - hver gang! Og det er så let at selv ungerne kan finde ud af det ;-)
Herhjemme er det vores "hverdagsluksus"

Nem og lækker kaffe :D

Topkvalitet kaffe på en nem og lækker måde

Drikker KUN kaffen fra Zinzino

Jeg har drukket kaffen fra Zinzino i over seks år nu, og der har aldrig været problemer med noget som helst. Det er skønt at kaffen kommer lige til døren og priserne er konkurrencedygtige med nespresso, dolce gusto og tasimo (men smagen er lysår bedre).

god kaffe

I har bare verdens baste kaffe og olie....!!!!

Super lækker kaffe!

Nemt og lige til, ingen rengøring og så får jeg det gratis, må bare konstaterer at Zinzino er et genialt firma! At være med i Zinzino helt tilbage fra 2006 er nok en af de bedste beslutninger jeg har gjort i mit liv.

Nemt og godt

Det er fantatisk nemt, og smager rigtig godt.. Og Kundeservicen både hos forhandler og hovedkontor er til 5 stjerner.. Virkelig dejligt firma og handle med..

Is Zinzino your company?

Zinzino Details