Zirup reviews

Zirup reviews

5.0

Snobbet adfærd og utrolig dårlig service.

Jeg kom ind på stedet med min kæreste en eftermiddag for nogle få dage siden, der var ca. halvfyldt udenfor, og under 1/3 fyldt indenfor. Kl. var 1640. Jeg henvendte mig i baren, fik menukort udleveret, og fik at vide, at vi bare kunne sætte os, så ville de komme og tage imod bestilling.
Ca. 20 minutter senere, henvendte jeg mig venligt i baren, da vi stadig ventede på at bestille. Her fik jeg konsekvent at vide, at jeg skulle sætte mig, da jeg IKKE kunne bestille i baren. Efterfølgende henvendte to andre sig i baren, og fik samme besked.
Vi ventede yderlig 10-15 minutter ved bordet i et halvtomt lokale, (Hvor andre personer der kom efter os, godt kunne bestille i baren. Det kommer åbenbart an på hvem der lige står der ) hvorefter den førnævnte tjener, kom ned til vores bord, og kun udtalte "Er i klar til at bestille?", mens han kiggede flabet på os. Jeg begyndte at bestille, hvorefter han stoppede mig, sagde at det kunne vi glemme, for nu var kl. efter 17, og så havde vi det forkerte menukort. Herefter smed han 2 nye menukort på bordet, og bare gik igen uden at sige et ord eller tage en bestilling. På det tidspunkt havde vi ventet i 35 minutter, og havde stadig ikke få lov at bestille.
Det kan godt være at de er ligeglade med deres kunder, fordi de normalt har så mange, men det var simpelhen så groft at vi gik og ikke kommer igen.

Til et 8-tal på gammel skala

Fin burger, kedelig Thai salat, smilende men fortravlet betjening, priser i den høje ende. Ok til en hurtig bid mad under en Strøg-tur men ikke en oplevelse man husker. Gennemsnitlig og en smule ligegyldig.

Hår i burgeren

Var på Zirup grundlovsdag med min datter.
Min datters salat var god men der var et hår i min burger. Tjeneren spurgte om jeg så ville have en ny men jeg havde på det tidspunkt mistet appetiten. Hår i maden er ikke min livret.
Så min halve burger blev fjernet hvorefter vi sad en halv time og ventede på regningen indtil jeg mistede tålmodigheden og fik fat i tjeneren og bad om regningen.
Regningen lød på 250,-kr. Jeg spurgte så om de selv syntes det var en god betjening de havde givet os i forhold til at der var hår i maden. Svaret var at de havde trukket vandet fra regningen.
Jeg havde forventet at de i det mindste havde tilbudt os en kop kaffe eller et afslag på maden ovenpå den oplevelse men blev skuffet.
Helt sikkert sidste gang jeg har spist der

Zirup super godt sted

Jeg har nu været på cafe Zirup et par gange, og må sige de laver utrolig godt mad, og samt de har en super god drink, som man ikke har smagt andre steder før.
Men anbefaler at bestille bord i forvejen, da der altid er mange mennekser.

Is Zirup your company?

Visit Zirup