Zizzi reviews

Zizzi reviews

7.4

Dejlig webshop og holder hvad de lover :)

Er altid godt tilfreds når jeg handler på Zizzi.dk. Deres tøj er af en rigtig god kvalitet og ret holdbar ved vask.

(Det er meget smart at man kender sin størrelse ved at kende zizzi's produkter fra butikkerne, inden man handler på nettet.)

Bare i orden

Bestilt 3 ting, hurtig levering. Alt i orden!

Kommer til at betale fragt hvis man returnerer en vare --- selvom der er "fri fragt" på ordren !!!

Jeg føler mig noget snydt.

Jeg bestilte nogle udsalgsvarer, hvor der var fri fragt på - fint nok - det er altid dejligt med fri fragt. Jeg returnerer én af varerne grundet pasform, og kommer så til at betale 39 kr. i returfragt.
Det er et uigennemsigtigt system, hvor jeg står tilbage og føler mig snydt ift. begrebet "fri fragt". Jeg handler ofte på Internettet og det er første gang jeg oplever at skulle betale returfragt på en vare der sidder dårligt, fordi jeg ikke har betalt fragt den anden vej...
Faktisk giver det på ingen måde mening for mig at behandle kunderne sådan - jeg kunne måske forstå det, hvis jeg havde sendt hele ordren retur.

Dårlig stil Zizzi ! - det er sidste gang jeg handler hos dem online !

Skøn hjælp i Sønderborg

Jeg var i går ude og handle lidt småting ind og smuttede lige i Zizzi i Sønderborgs nye shoppingcenter "Borgen" og skulle selvfølgelig lige forbi og se om der var nogle gode tilbud.

Her mødte jeg den sødeste og venligste ekspedient som ikke havde noget at lave den sidste halve time inden de lukkede .. Jeg gik lidt rundt og fik så øje på en bluse, fik prøvet den på og købt den og oveni fik jeg en sjov lille snak med hende :)

Dejligt, dejligt - fantastisk butik, skøn personale der kan sætte sig ind i ens "problemer" med størrelsen ..

Masse af ros herfra .. :)

Zizzi - online

Lækkert tøj.....
Men priserne er efter min mening for høje.....

dårlig service

Har førhen handlet meget af mit tøj i zizzi i Aalborg storcenter, men da jeg kun er blevet mødt af sure og ikke hjælpsomme ekspedienter, som ikke gider svare på det jeg spørger om, er jeg begyndt at handle over nettet som jeg er rigtig glad for. Ellers tager jeg i randers storcenter, hvor servicen er super og et kæmpe udvalg at tøj.

Kan kun anbefale Zizzi i Rødovre Centrum

Stort og modebevidst udvalg - søde piger til at ekspedere. Meget personlig betjening.

Zizzi i Rosengårdcenteret og Kongensgade, thumbs up for god service! :D

Dejlige imødekommende og hjælpsomme ekspedienter!
Har kun ros til zizzi i Rosengårdcenteret og i Kongensgade!
Elsker at handle der!
Flinke og ÆRLIGE ekspedienter som yder super god service!
Altid dejligt at handle der og returner varen med et smil!
Jeres arbejde bliver værdsat!

Flot tøj, hurtig levering og ikke mindst gratis returnering .
Intet at klage over.
Jeg ville ombytte en trøje til en anden farve,det viste sig så at man skal
Returnere og bestille igen.
Jeg blev ringet om af en venlig dame fra Zizzi i Billund,der forklarede hvordan proceduren foregår.
Tine

Dårlig service

Købte fredag d. 22/3 en bluse hos Zizzi i Randers by. Om mandagen får jeg en e-mail fra Zizzi hvor blusen er sat ned til halv pris. Da jeg henvender mig i butikken, med min bon, får jeg at vide at det bare er ærgerligt - "Sådan er det jo" sagde ekspedienten til mig. Utrolig dårlig service og virkelig dårlig behandling af deres kunder. Udover dette havde de i butikken heller ikke styr på hvad det var for nogle tilbud de selv kørte med. De påstod at det kun var en farve der var på tilbud, selvom de selv har annonceret med alle 3 farver - Hvilket jeg også gjorde dem opmærksom på. Det tog så et telefonopkald fra ekspedienten før hun fandt ud af hvad det egentlig var de selv havde annonceret med.

Dejlig og nemt

Det er ikke sidste gang jeg handler hos zizzi.dk.
Alt tøjet passer og virker som god kvalitet.

vare kom aldrig

Fik aldrig vare. Da jeg henvendte mig, fik jeg at vide, at den var afsendt, og at jeg selv måtte efterlyse, den hos postdanmark. Lidt svært når den ikke var sendt som pakke med registrering.

Ny bestilling mellem jul og nytår. Udsalg og bekræftelse på fuld ordre. Hele beløbet trækkes på min konto, men efterfølgende modtager jeg kun en del (af ialt 4) til værdi af 50 kr. Noget jeg aldrig havde bestilt alene.

Handler ALDRIG her igen. Ikke med en fejlmargin på over 50%

god service

Jeg havde bestilt nogle bukser , som desværre viste sig at være udsolgt , modtog en mail om , at jeg ugen efter ville modtage et gavekort på 100 kr . Sandelig gik der ikke mange dage , før brevet med gavekortet var i min postkasse , det kalder jeg GOD SERVICE .

Dårlig webshop

Havde bestilt en masse udsalgsvarer i mellem jul og nytår 2012, og fik en mail om at varen var afsendt den 3/1 2013. Så langt så godt. Dagen efter den 4/1 2013 fik jeg så en mail om at varen ikke kunne leveres da den var udsolgt og der havde været en teknisk fejl. Når jeg så går ind og kigger på webshoppen, er varen (i dette tilfælde en underkjole) der stadig nu er det bare til fuld pris 249 kr. i stedet for 50 kr. som den stod til på udsalget. På mig virker det som om at der har været så stor efterspørgsel at man har fortrudt at tingene har været sat ned, men at nu kan jeg købe dem til fuld pris. Har talt i tlf. med en flink dame, som sagde at de desværre ikke kunne gøre noget :-(

kan kun anbefale til andre. bestilte og ordren kom dagen efter dejligt dejligt:D

Ualmindelig GOD service i Randers storcenter.

Jeg handler ret ofte på hjemmesiden og det fungere super fint og varerne kommer som de skal.
Også en kanon service at hvis varerne ikke skulle passe kan de byttes i butikkerne..

Jeg har forleden købt en bluse i Aalborg butikken, som jeg klippede mærkerne af da jeg kom hjem og kom blusen i skabet.
14 dage efter ville jeg tage den på og opdagede der var et hul i syningen på den ene skulder...

Da jeg bor i Randers kørte jeg fórbi butikken i Storcenteret, og selv om min bon ikke eksisterede længere, tilbød en af de ansatte at hun da alligevel gerne ville sy min bluse uden beregning.

Det er simpelthen fantastisk service, og ingen tvivl om hvor jeg handler fremadrettet.

De har et fantastisk sødt og smilende personale, og jeg kan absolut kun give mine bedste anbefalinger til disse skønne piger?

Mvh.

Susanne.
En super tilfreds Zizzi kunde...

Fin service og hurtig levering

Intet at brokke mig over - dog er det bestilte tøj lidt for stort, men er ret ferm med en symaskine så de bliver bare rettet lidt til....

Zizzi Frb. Center.

Søde piger i butikken. Har altid tid til en. Bare synd deres jeans er alt for dyre.

Is Zizzi your company?

Visit Zizzi