zjoos reviews

zjoos reviews

8.3

Fantatisk service, fra man bestiller til man har varen, går der ikke lang tid. Dejligt

Kan kun anbefale zjoos, der er ingenting at sætte fingre på, der går kun 2 dage fra man bestiller til man har varen, det er dejligt og nemt!!!

Let og ligetil

Alt gik efter planen

Hurtig - og gratis - levering

Bestilte sko en fredag formiddag og mandag kunne de allerede afhentes i GLS pakkeshop. Tak for super hurtig levering.

Upåklagelig service og hurtig leverering

Upåklagelig service og hurtig levering

Hurtigt og nemt

Nemt at bestille og hurtig levering.

Nemt

Nemt at bestille på internettet, hurtig ekspedition og ankomst af pakke

Stort udvalg

Stort udvalg og hurtig betjening. Rigtig godt

ZJOSS Glamsbjerg

14 dage gamle pigestøvler (10 år) med knækket lynlås.

Henvendte mig med reklamationen og fik straks af vide, at lynlåse ikke var dækket af reklamationsretten. Dette stod også nederst på bonen.

Gjorde tydeligt opmærksom på støvlernes korte brugstid og bekendgjorde min utilfredhed, men sælger holdt fast.

Tog afsked med forretningen, hvor jeg sagde at jeg ville undersøge mine rettigheder og vende tilbage.

Hjemme fandt jeg siden med afgørelser omkring skader på lynlåse. Se http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-klagemuligheder/Hvornaar-kan-du-klage/Klager-over-sko/skofejl?tc=2DB071D723E94052B97402EE8B5EA390

Derfor ville jeg mene at skaden var dækket at reklamationsretten. Senere samme dag skulle jeg til Ringe. Gik her ind i Zjoss Ringe - godt forberedt med utilfreds attitude og udskrift fra www.forbrug.dk. Men glædelig var overraskelsen her - Zjoss Ringe tilbød uopfordret at ombytte støvlerne. Flot og rigtig fin service fra Zjoss Ringe, men Zjoos Glamsbjerg skuffer fælt.

Super hurtig levering

Rigtig nemt, hurtigt og uproblematisk

Upåklagelig rettelse af fejl

Jeg fik tilsendt et par bestilte sandaler - men i en forkert størrelse. Dette blev ganske erkendt og rettet. Ingen problemer!

En rigtig god oplevelse.

En perfekt behandling - dog så vidt jeg husker - kunne jeg ikke få tilsendt pakken til en anden adresse end min egen - der manglede ligesom et feldt til leverings adresse.

Rigtig god

Vi bestilte og få dage efter havde vi bestillingen. Alt i alt god service.

Kanon service!

De fleste indkøb jeg gør mig sker via ehandel. Men mine sko var så slidte at det var akut jeg skulle bruge nogle nye sko. Valgte derfor at gå i Zjoos Assens og fik en rigtig god service af Annette i forretningen. Kan klart anbefale Zjoos i Assens.

Hurtig levering. Da jeg ikke passede skoene blev de returneret i nærmeste butik uden problemer. Kan varmt anbefales

Simpelt og upåklageligt.

Virker absolut professionelt.

Hurtig, nem og billig

Og ingen forsendelsesomkostninger ;-)

Super tilfreds

Bestilling - Super
Levering - Super
Alt i alt intet at klage over

Hurtig levering.

Meget langsom tilbage betaling på returvare

De sendte mine støvler meget hurtigt - men farven var forkert -
Støvlerne var via GLS - leveret retur til firma den 13.2.2014 - idag er det den 24.2.2014, og jeg har stadig ikke modtaget mine penge retur.

Utrolig dårlig service

Køber et par vinterstøvler til 800 kr i Zjoos i Glamsbjerg, da jeg kommer hjem til Herning og har brugt støvlerne et par gange, finder jeg ud af at de ikke er vandtætte som de burde være, ringer derfor til butikken og klager over dette og spørger om jeg skal sende støvlerne ned til dem, da jeg nok ikke kommer derned indenfor de næste 3-4 måneder. Medarbejderen siger at det var godt at jeg ringede og informerede om det men at jeg ikke behøvede at sende dem, men istedet bare kunne tage dem med når jeg engang skulle der ned igen, for nu var hun jo klar over hvad der var galt med dem.
Da jeg efterfølgende kommer ned med støvlerne og se bliver sendt ind til producenten, får jeg afvide at jeg kun kan få 50% tilbage, da jeg ikke har afleveret støvlerne med det samme.
Det er godt nok den mest elendige service jeg har fået! Man stoler da på hvad personalet fortæller, de burde jo ligesom have styr på hvordan tingene foregår i virksomheden!? Gør chefen opmærksom på hvad medarbejderen har fortalt mig og hun siger bar at personen ikke arbejder der mere, så det kan hun ikke gøre noget ved.

zjoos kundeservice

14 dages returret

Gratis returnering i butik

Gratis levering

Gratis ombytning i butik

Lækre sko og støvler til hele familien. Se de mange smarte nyheder indenfor støvler, damesko, herresko og børnesko. Altid mange modesko hos zjoos.

Visit zjoos

Call us on: 6226 4098