Zleep Hotels reviews

Zleep Hotels reviews

6.4

Fin behandling

I sommerferien 2013 var vi 2 personer på ferie i Hamborg, hvor vi overnattede på Zleep Hotel Hamburg City.
Hotellet havde desværre ikke fået registreret, at vi gerne ville have et ikke-ryger værelse. Derfor måtte vi en tur i receptionen, som dog straks gav os et nyt værelse uden gammelt røg.

Morgenmaden som var inkluderet i opholdet var okay. Det var ikke noget særligt eller noget som ikke er set bedre før, men der manglede ikke noget og kvaliteten var bestemt acceptabel.

Personalet på hotellet var meget hjælpsomme og prisen taget i betragtning, synes jeg at vi har fået et ophold som var behageligt og afslappende.

Hotellet bærer præg af at være tysk og det kan virke lidt besværligt at komme ind på hotellet fra den tilhørende parkeringskælder pga. manglende teknologisk udvikling (eller opdatering til 2013 standarder).
Hotellet ligger i forlængelse af Reberbahn, hvilket vi ikke var opmærksomme på da vi bestilte ferien. Pga. placeringen skal man derfor også være opmærksom på lommetyve og være parat til at løbe slalom gennem diverse købepiger og alfonser på gaden, som i de sene aften og nattetimer forsøger at sælge "dagens oplevelse".

Den eneste grund til, at jeg ikke kommer tilbage til hotellet, er placeringen i byen. derudover kan det varmt anbefales! I dagtimerne er det fantastisk at bo så centralt i Hamborg.

Zleep i Ballerup

Jeg kan med sikkerhed sige, at jeg ALDRIG kommer på et af Zleep kædens hoteller igen. Værelset var bare så beskidt og ulækkert. Masser af levende kryb i hjørnerne og et afløb der stank af....fjernbetjeningen til tv'et var så brun at man ikke turde bruge den. Morgenmaden var en gang lun-selv-flutes, kog selv æg og tag selv i køleskabet. Skrabet men bestemt ikke billigt.......

Billund - Altid det første valg

Zleep i Billund er blevet en del af en rigtig start på ferien for mig. Man kan få det til en god pris, 199 hvis man bestiller mindst 60 dage før. Jeg synes at værelserne er rigtigt hyggelige (jeg bor altid på et familieværelse, men prisen er det samme for alle værelser), og jeg føler mig godt tilpas.
Jeg har ikke prøvet morgenmaden endnu, og jeg synes at det ser lidt dyrt ud. Men overvejer dog at prøve det ved min næste overnatning.

Zleep Hotels Ballerup

Er lige kommet hjem fra et ophold hos Zleep Hotels i Ballerup i forbindelse med et gavekort fra Bellevue Tours

Dejligt værelse, badeværelse, flinke receptionister og god morgenmad!

ANBEFALES!

Zleep Hotel Kastrup

Har tidligere boet på Zleep Ballerup, og var meget godt tilfreds, pris contra kvalitet. Lyst og venligt.
Zleep Hotel Kastrup er et tidligere plejehjem, og virkelig dårlig stand. Kedeligt og trist. Jeg kan godt forstå, at der ikke er billeder af hotellet på Zleep's hjemmeside !! Der kom næsten ikke noget vand ud af bruseren. Dårligt indeklima, da jeg ønsker ikke at sove med åbent vindue i stueetagen i KBH.
Medarbejderne i receptionen var hjælpsomme og imødekommende. Sengen var god og dynen lang nok. Internet koster 75/døgn, og morgenmad 59. Alt i alt ringe kvalitet for pengene efter min mening. Gav 495/døgn for overnatning.

Visit Zleep Hotels

We live here: Ishøj