ZOO reviews

ZOO reviews

9.0

Et besøg værd

Har årskort og kommer helt sikkert til at forny til sommer når det udløber. Der sker altid noget nyt når man kommer. :)!

Ærgerligt at de har fået så stor kritik på det sidste, alle har self ret til sin mening, men KBH zoo begrundelser virker troværdige....

Zoo'per godt sted :-)

Dejligt sted med stor erfaring.
Stor omtanke vedr dyrenes ve og vel.
Kæmpe erfaring i internationale avlsprogrammer.

Et besøg værd

Zoo er helt klart et besøg værd. Selv de lange køer ved billetsalg kan man til dels klare ved at vælge selvbetjeningsmaskinerne.

Jeg holder med zoo!

Jeg synes zoo er fantastiske, at de viser hvordan verden og dyrelivet fungerer.
Jeg har altid elsket at komme der og se de dyr man ikke lige har hjemme i stuen.

Jeg kommer med glæde igen!

(Helt aktuelt) Fantastisk, at ZOO viser verden som den er og ikke kun lyserødt.

Hvor er det fantastisk at ZOO vælger at lave et yderst informativ event ud af at vise deres omsorg for at bevare sundhed i deres stalde - bl.a. ved at undgå indavl.
Det er skønt at kunne vise sine børn, hvordan naturen fungerer!

Tak for det!

Og lidt mindre aktuelt, men omend mere vigtigt, så er det fantastisk at kunne gå rundt og nyde at se sunde velnærede dyr med masser af indhold i livet.

Iøvrigt sjovt at se at alle der "brokker sig" over selv samme event, gladeligt spiser kød, gladeligt går med lædertasker og gladeligt accepterer at "mindre nuttede" dyr lider en markant værre skæbne!

Super flot!

Vi var inde og se isbjørnes nye hjem.

Der super godt lavet, man føler nærmet man har taget en tur til grønland.

Det kan varmt anbefale at tage en tur der ind.

Danmarks beste sted for dyrevenner!

I år er det anden gang jeg har været inde og besøge alle dyrene i zoologiskhave.
Og jeg må sige det ligesom at tage på en lille rejse til afrika eller en lille tur i regnskoven! Jeg syndes det er super fedt at man kan komme så tæt på dyrene,
samt de flotte anlæg som de har lavet til dyrene. Om man tager der ind om sommen eller i vinteren. Vil man få en fed oplevelse. Jeg vil dog stærkt anbefale man tager der ind når sne er faldet. Da det er super sjovt at se dyrene lege i sneen.

med venlig hilsen Martin Ølgaard

Gode oplevelser

Har altid haft gode oplevelser i Københavns Zoo. Der er masser af arrangementer på forskellige tidspunkter, som man kan give sig i kast med, for både store og små. Dog synes jeg, at ombyggeriet har været længe nok, og det begynder at blive noget rodet og klodset at gå rundt. Haven er, efter min mening, heller ikke så stor, så et par timer er nok derinde. Prisen på mad og andre produkter, er lige peberet nok, mens entreen ligger i et fair prisleje.

Herligt sted at besøge for enhver med interresse i alverdens dyreliv.

Et herligt sted at være. Altid god til en gåtur, uanset hvor meget man fordyber sig i dyr og udstillinger. Besøger somregel selv have alene.

Dog trænger mange skilte ved anlægene til en seriøs ansigtsløftning/opdatéring. Der burde dog også gøres mere ud af at gøre haven INTERNATIONAL, da det meste af skiltningen er på dansk. Og turister, samt flere herboende, forstår jo ikke dansk.

Maden i "provianten" trænger til et bredere udvalg og en sammenhæng mellem kvalitet og pris. 48 kr for en bolle/sandwich er noget voldsom, taget i betragtning af størrelse og kvalitet på det man får. Bageren i min lokale kvickly laver større og langt bedre sandwiches og endda til 37 kr.
De har dog haft bedre i zoo... Måske en tur ud i byens caféliv ville give nogle idéer.

Skal tolkes som konstruktiv kritik. Er en stor stor fan af Zoologisk Have København.

Besøger du zoo mere end 2 gange årligt, kan et årskort hurtigt betale sig. Der er penge og tid at spare. Årskortet gør jo at man faktisk går lige ind i zoo'en når man har scannet sit kort.
Dertil får man zoo's blad 4 gange årligt og nogle andre "fordele" som så kan diskuteres.
Et PLUS er dog at man 3 gange årligt på udvalgte datoer, kan tage en ven med gratis på sit kort.

Der er mange informationer at hente på deres hjemmeside. Alt fra om ens årskort er aktivt endnu, til åbingstider, praktisk info, pressemedelser, nyheder og endda et stort dyreleksikon med info for deres forskellige dyr.
Er du en rigtig zoo-ven, kan du nu også følge dem på deres facebookside, og tit derigennem få svar på spørgsmål, eller bare et andet indblik i zooens dagligdag, som gæster ikke tit ser.

Alt i alt et dejligt sted at være. Kan dog være lidt anstrengende på de store sommerdage, eller når der er flere hundreder spejdere på besøg i foråret.
Zoo'en er handicapvenlig og ikke så stor. Så det er let og hurtigt at bevæge sig rundt i hele haven.

Er fedt at se hvordan zoo er med i avlssamarbejdet, konservation og ellers med i felten rundt om i verden, for at hjælpe dyr og deres leveområder!!

Stort og informativt

Vi var i Zoo sidste weekend og det var både stort og flot. Vi havde ikke tid nok til at det kunne være en heldages tur, men kunne godt have brugt dette. Desværre er en del af haven under ombygning, så vi fik ikke mulighed for at opleve det hele.
Derfor kan det ikke blive mere end fire stjerner, indtil byggeriet er færdigt.

Udmærket

Haven har gennemgået store ombygninger/renoveringer hvilket bl.a. elefanterne og flodhestene nyder godt af. Det er dejligt at se, nu mangler isbjørnene m.fl. bare.

Café K var et pudsigt indslag, maden var dog fantastisk men personalet virkede mest af alt som om at de var arbejdssky og der var ikke den store service at spore.

Men en fin dag for en 19 mdr. gammel dreng der synes det var sjovt.

45 minutter for at købe en is

Det er hvad det tager: både i zoo og i børne zoo!!!
Det trækker jo gevaldigt ned i den samlede oplevelse, besynderligt at de ikke får øje på indtjeningstabet ved alle dem der giver op og øv-faktoren for alle os i køen. Vi har årskort og efter mange besøg kan jeg sige at de 45 minutter i kø er det man skal forvente....!!!!!!

Fin side ingen problemer

Super godt webside, meget god info. Prisen på Zoo synes jeg er rimelig taget i betragtning af at prisen går til at gøre livet godt for dyrerne. Har ikke købt årskort online.

Ikke top karakter da vi en enkelt gang ikke modtog vores medlemsblad, dog fik vi et udleveret uden problemer da vi mødte op i Zoo med vores årskort.

Dårlig kundebehandling!

Vi ankom 2 timer før zoo's lukketid. Det er godt nok vores fejl at vi kommer lidt sent.

Men at vi når at se halvdelen af zoo før det lukker, blev jeg skuffet. Jeg spurgte dem pænt om vi kunne komme dagen efter gratis, men nej. Vi fik at vide at det er vores problem og at vi skal betale yderligere 2-300 dkk for entreen. Husker ikke lige den præcise pris.

Men det er da utrolig dårligt at zoo ikke engang giver kunderne en chance. De er åbenbart for grådige og vil kun stjæle dine penge.

PAS på med ZOO.

På Zoo.dk hjemmeside, kan man købe årskort online. Det var lige det jeg havde brug for, da naboens datter ønskede sig et årskort i Zoo i fødselsdagsgave.
På Zoo.dk hjemmesiden, er der en bannerreklame for netop dette årskort - og som (når man klikker på det) sender en direkte videre til køb af kortet. Jeg læser naturligvis de betingelser de dér skriver og køber kortet.
MEN!
Da kortet så skal bruges for første gang - 2 mdr. efter det er blevet givet i gave, er det allerede aktiveret, og dermed er der uden vores viden gået 2 måneder af det år som kortet gælder. Dette oplyses ikke i de betingelser der står når man køber kortet via den nævnte bannerreklame på Zoo hjemmesiden.
Jeg har indtil nu været i kontakt med Zoo via mail for at gøre opmærksom på det, som jeg mener må være en fejl fra deres side, men de henviser blot til, at der et andet sted på deres hjemmeside gøres opmærksom på, at et årskort aktiveres ved køb. Dog har de også givet mig ret i, at denne betingelse ikke står skrevet i deres betingelser for køb online. Men Zoo vil ikke give os de to måneder de har "taget fra os", hvilket jeg mener er under al kritik.
Det er ganske enkelt for dårligt, at man som køber ikke gøres opmærksom på alle gældende regler vedr. det køb man er ved at foretage sig - men at man først bagefter på denne måde skal finde ud af de regler de tilsyneladende også har...og som man kun finder ud af, hvis man læser andre steder på deres hjemmeside.
Dårligt dårligt dårligt!

Vi fik et årskort i gave der var købt på hjemmesiden og regnede med at det ville aktivere sig selv første gang vi besøgte zoo, da der ikke stod andet i det brev vi modtog. MEN MEN det var aktiveret den da det blev købt, så der røg 2 måneders indgang... Vi har siden haft lange email korrespondancer med zoo, men de vil overhovedt ikke gi sig og ændre udløbsdatoen frem. Jeg tør ikke tænke på hvor mange penge de score på den konto.

Is ZOO your company?

Zoologisk Have Details