Zooplus reviewed by

Slagelse, DK

Billigt, hurtigt, fantastisk service

Jeg har været kunde hos Zooplus igennem et par år, og har absolut intet at klage over.
Jeg handler konsekvent på den engelske side, da jeg på trods af fragten på knap 10 britiske pund, sparer mere end hvad nogen dansk dyrehandel kan tilbyde. Det er endda oftest billigere end at handle på Zooplus' danske site qua valutakursen og forskel i prissætninger.

Jeg sparer altid i omegnen af 40 % ift. dansk normalpris på Royal Canins feline-produkter og udvalget er større, da man også kan købe specialfoderet i England, frem for som i Danmark at skulle købe det hos dyrlægen.

Bestillingen er ofte fremme inden for 3-4 hverdage og den ene gang jeg har haft problemer (en levering var efterladt uden for min bolig, i regnvejr, uden at det var aftalt og en emballage var blevet grundigt ødelagt) kvitterede Zooplus med en undskyldning og et gavekort på 10 pund. Dét er fin service, især fordi det egentlig var GLS' skyld (jeg henvendte mig, egentlig for at Zooplus kunne bringe klagen videre til GLS)

Zooplus hører til blandt mine bedste handelsoplevelser på nettet!

- Fik jeg nævnt deres pointprogram? Eller den faste rabat på mindst 5% for nye kunder eller hvis man handler for mere end 80 pund?