Zooplus reviews

Zooplus reviews

7.2

Exellent

I have been a custumer since 4 years and I am so pleased with the products service and delivery time. If I have a question alway rapid respons and this is like a candy shop for animal lovers.
Else-Marie Jonsson

Gode priser.

Undgå besværet .,Lad postvæsnet klare det for dig.
Prisrigtig foder-gode mærker leveret gratis lige til døren.
Bestil i god tid,(varen kommer ca 5 dage efter bestilling.

Ikke god levering...

Da de havde sendt en email om at det er sendt,så ventede jeg ca3-4dage,synes ikke det lang tid,men det dumme er at min mor var hjemme da det kom med varene,men vi bor i lejlighed. Så han ringede på vores klokke ved døren,altså nedunder.
Og min mor åbnede døren,hun gik ikke ned,men tryk på en knap hos os.
Ja,og de dygtige mennesker vil selvfølig prøve åbne døren,men han gik bare...
Så sender de et besked om at vi ikke var hjemme,og det var vi da! Det er ham selv der ikke åbnede døren... Så vi skulle selv hente en mega kaninbur! Det for dårligt...

bof bof bof

un service de livraison nul, ne trouve pas l'adresse, ne fait pas le 2 passage, et zooplus ne propose rien pour vous faciliter, pas de soucis de leur part pour vous livrer par un autre livreur, bref très très décevant

Altid rigtige gode tilbud og hurtig levering.

Handler på .dk, co.uk og .com, og er meget tilfreds med priser, levering og produktudvalget. Kan ikke sætte en finger på noget som helst.

slecht management, slecht engels sprekende customer service.

Paar dagen geleden een Co2 set bestelt. Ging soepel en had al snel de track en trace code. Volgende dag had ik het binnen. Zoals we allemaal weten is bij dit soort bedrijven de eerste order altijd snel en netjes geleverd. Nu kom ik bij mijn 2e order.Op 23-8-2012 bestelt een JBL k co2 fles. Zoals verwacht ging het helemaal fout bij mijn 2e order wat ik ook wel verwacht had. Voor de mensen die het nog niet weten is dat zooplus hun handel opslaat bij Rhenus logistics in Tilburg en deze verwerken het ook. Netjes mijn track en trace code ontvangen. Volgende dag status stond nog steeds op "zending voorbereiden" Onderzoek met PostNL ingesteld. Ik werd terug gebeld door PostNl en het pakketje is vergeten en of niet meegegeven aan de PostNL Bezorger. Ik mailen naar de klantenservice, deze meneer of mevrouw beweerde dat PostNL een vertraging had in het systeem, wat uiteraard niet zo was en dat heeft PostNL bevestigt. Dus ik bellen met customer service in duitsland.

Nu begint de ellende pas!. De mevrouw die ik aan de lijn had sprak slecht Engels even later deed ik mijn verhaal en er werd zomaar opgehangen. Dus ik weer terug bellen en een andere mevrouw aan de telefoon beweerde op een onbeschoft toon dat de verbinding zomaar verbroken was. Leuke is dat ze niet weten dat Rhenus logitic gewoon het pakketje vergeten was mee te geven aan PostNL. Ze blijven maar volhouden order is "DISPATCH" Jah zo staat het in het systeem. Maar in werkelijkheid is het heel anders. Ik heb zo het idee dat het oostblokker zijn die de telefoon opnemen, dit zo te horen aan hun slechte engels en accent

Wat ook opgevallen is dat als je zooplus mail op het Nederlandse email adres is dat ze altijd de oude headers verwijderen en nooit een volledige naam bij vermelden met wie nu gemailt heeft. Het is namelijk altijd "uw service-team van zooplus" (makkelijke manier om jezelf in te dekken").Ik weet niet hoe groot het team is, later is gebleken de persoon die in het Nederlands terug mailt gewoon thuis zit te mailen. Dit noemde ze zogenaamd een "Home office". Ik heb meneer of mevrouw die mij mailde al meerdere keren gevraagt om hem of haar volledige naam te vermelden in de mail en de oude headers te laten staan. je ziet heel vaak dat ze een verkeerd antwoord geven dat niet met je vraag te maken heeft. Dit omdat ze de vraag niet goed lezen en niet terug kunnen lezen omdat ze deze verwijdert hebben.

Het leuke is dat je altijd aan het einde van de mail regelmatig het volgende ziet staan : "Wij werken er voortdurend aan om onze klanttevredenheid te verbeteren. Uw tip is daarom zeer waardevol voor ons."

Helaas heb ik gemerkt dat ze er niks mee doen!.

ZooPlus is niet meer mijn eerste keus. Kleinere orders zijn te overzien. Grotere orders raad ik hier niemand wat te bestellen.

Ik heb ondertussen het management weten te bereiken in Duitsland van zooplus. Ook ik vind dat ze het daar horen te weten wat hier in Nederland gebeurt met orders en hoe er word om gegaan met klanten.

1 plus punt is dat de pakketjes heeeeel netjes verpakt worden. Dit zie je echt nergens zo netjes. Dit is ook het enigste positieve wat ik kan vertellen.

Ik heb het pakketje uiteindelijk op 25-8-2012 ontvangen.

Meget tilfreds

Meget hurtig levering og god kundeservice.
Intet dårligt og berette om.

c",)

Helt sikkert positivt!

Absolut fair priser - billigt. Stort udvalg og hurtig levering. Helt sikkert et sted jeg vil købe foder til mine katte fremover.

Enormt udvalg, fine priser, hurtig og billig levering, god service

Hos www.zooplus.com er udvalget af (katte)mad enormt, priserne er mere end rimelige, forsendelse med fragtmand billig og effektiv. Og så er deres kundeservice helt i top.

*****************SUPER************************

Jeg har nu benyttet denne hjemmeside i 6 månder og er super tilfreds på alle områder. Super hurtig levering med GLS (billig billig transportomkostninger), super service uanset hvad problemet måttet være. Og til sidst men ikke mindst så er det den billigste hjemmeside med kvalitetsfoder til hunde/katter og andre smådyr. Kan varmt anbefales :-)

Is Zooplus your company?

Claim this company Learn more