Zooplus reviews

Zooplus reviews

8.4

Levede op til mine forventninger!

Super gode produkter, nogle af de få der havde lige netop den slags hundemad jeg søgte, og så er de super billige trods fragt :)

Tak for god handel :)

Altid zooplus.de

Har brugt zooplus i over 2 år nu, og har altid været tilfreds med priser og levering på den tyske.
Den er billigere end den danske, og har altid leveret lige så hurtigt som den danske.
Køber stort set alt til mine dyr her, dog er der nogle ting jeg har skulle bestille andet sted, men det har været specifikke ting til enkelte dyrearter som jeg har fuld forståelse for de ikke har.
Mit bedste køb var et kradsemiljø som kostede 800 på den danske, og endnu mere i butikkerne, hvilket jeg fik til sølle 450kr. på Zooplus.de!
Anbefaler altid denne til folk der skal købe til deres dyr!

Excellent!

Zooplus est mon site préféré. Les commandes sont expédiées très rapidement et vous pouvez choisir votre transporteur. Les prix sont compétitifs, certains sont moins chers sur le Zooplus allemand. Le service après vente est efficace. Réponses rapides aux Mails. Même qualité de services sur les Zooplus allemand, belge et français. Après de nombreuses commandes, je reste fidèle à Zooplus!

Bisher nur gute Erfahrungen

Seit einigen Monaten haben wir einen neuen Mitbewohner. Anspruchsvolles Futter war gewünscht. Bei Zooplus wurden wir fündig. Bestellung, Versand, Qualität - alles ohne Beanstandungen. Problemlos wurde eine unserer Reklamation bearbeitet. Ein seriöses Bonusprogramm (nach Anmeldung) macht Spaß. Versand wird nachvollziehbar dargestell. Sollten meine künftigen Bestellungen weiter so verlaufen, packe ich einen 6. Stern drauf!

Stort udvalg - gode priser

Valgte at bestille via deres tyske site, da varerne her var billigere end på den danske og grundet Euro’ens kurs.
Bestilte tirsdag eftermiddag, afsendt onsdag, og modtaget fredag. Det synes jeg er meget acceptabelt, da det bliver sendt fra Tyskland.
Det bestilte ankom fint emballeret.

Desuden er der mulighed for at optjene point, som kan bruges til at få udvalgte præmier for, som man lægger i sin kurv ved køb, og får med ved næste leverance.
Af og til kan man også få nogle gratis gaver med sin ordre, samt fri fragt og %-rabat.

Den eneste grund til jeg ikke giver 5 stjerner er, at deres kundeservice ikke er helt på toppen.
De svar oftest inden for nogle timer, så det er helt fint – intet at udsætte på det.
Men sagen er den, at jeg både har brugt den tyske og danske kundeservice og deres svar virker til tider meget ”mekaniske”. Man kan godt spørge meget specifikt om noget og når der så komme svar, så kan der komme en hel smøre om noget man ikke har spurgt om, men blandt dette kan svaret dog godt stå.
Andre gange er svarerne dog meget fine.

Jeg vil dog ikke tøve med at handle her en anden gang, da deres priser og udvalg er ganske godt.

Kan Varmt anbefales

Jeg har bestilt ting til min kat over zooplus.de. Det var nemt og hurtig levering. Priserne var også meget billigere end her i Danmark.
Har givet 4 stjerner, da der desværre manglede en enkelt del til kradsetræet jeg købte, men ellers er jeg fuldt ud tilfreds og vil helt sikker handle hos Zooplus igen :-)

NIe wieder!!!

Ich sollte das Rücksende-Porto selbst zahlen, obwohl der Grund für die Rücksendung darin lag, daß die Maße auf der Internetseite nicht stimmten! Ich habe einen Hundeoverall bestellt, nachdem ich meinen Hund genau vermessen hatte. Die richtige Größe war im Endeffekt 2 Nummern größer als die von zooplus angegebene.
Der Kundenservice ist das Unglaublichste, was ich bisher erlebt habe: auf meine Emails wurde nicht wirklich eingegangen; ich erhielt erst die eine Liste von Gründen für Porto-Übernahme, einen Tag später dann eine andere,.. über 1,5 Wochen stritt ich mich fast täglich in Emails mit dem Kundenservice, bis sie "aus Kulanz" auf ihre Forderung verzichteten.

Mit foretrukne valg!

Jeg vælger absolut altid at handle kattemad + grus hos Zooplus.de, da det oftest bedst kan betale sig prismæssigt ifht. danske sider. Ganske rimelig leveringstid og et skønt udvalg af varer.

Absolut eneste lille minus er såfremt der opstår små komplikationer med ens ordre, kan det være svært at rette op på, hvis man ikke er en haj til det tyske, men ellers absolut intet at sætte finger på herfra :-)

Gode priser - Et par for mange.

Jeg har handlet hos zooplus.de rigtig mange gange, og har været glad for det. Jeg har så oplevet et par brølere fra zooplus. Den ene gang havde jeg bestilt noget fiske mad og en 20l spåner hvor der var fiskemad i hele kassen pga. Dårlig pakning. Skrev så en mail til dem, og de sendte så en ny fiskemad uden beregning. Desværre kan der gå helt op til 4 dage før man får svar på sin mail. 2 gang havde jeg bestilt en noget tilbehør til mine marsvin hvor de havde oprettet en dobbelt ordre på det samme og hævet pengene 2 gange. Hvilket jeg blev dybt frustreret over.. så jeg kontakter dem og får afvide at jeg er nødt til at modtage dem begge og sende den ene retur med Gls. Hvorefter jeg fik afvide at når de modtog pakken på lageret fik jeg mine penge retur. Men måtte have kontakt til dem flere gange og der gik omkring en mdr. Før jeg fik pengene retur. Lidt en skuffelse. Kundeservicen halter lidt. Derudover har zooplus den her vældige smart point shop som ikke lige virker hver gang.. men ellers er det et fint sted, men man skal være klar over at kundeservicen haltet lidt.

Hurtig og effektiv netbutik med supergode tilbud til billige penge.

Har handlet mere en 1 gang i denne netbutik, da priserne er konkurrencedygtige, og ordren behandles hurtigt og varen leveres til adressen. Det går som smurt. Er yderst tilfreds.

bestelle hier immer gerne

meine erste wahl bei bestellungen für tiernahrung

Super!

Nem bestilling; god besparelse i forhold til de danske priser; hurtig levering lige til døren.
Super :-)

Prima

Alles für meine Hasen krieg ich hier und sogar ohne Versandkosten nach Hause geliefert (ab 19 Euro). Zahlen über Paypal geht klar, und ich bin zufrieden!

Intet at sætte en finger på

Har købt kattemad - samme mærke som jeg plejer, men med stor besparelse

Handler ikke kattemad andre steder end her

... og der går ikke ret mange dage før ordren dukker op.
Fin service, nemt, billigt og hurtig levering :)

Mangelhafter Kundenservice

Ich bin seit 2006 Kunde gewesen, da das Angebot groß und die Preise vergleichsweise günstig sind. Überzeugend sind oft die Angebote. Solange bei Zooplus alles planmäßgig verläuft gibt es i.d.R. keine. Beanstandungen. Aber wehe die Zustellung funktioniert mal durch den Versender nicht oder die Fa. Zooplus vergisst eine Rechnung abzubuchen, erfährt man die ganze Kundenfreundlichkeit dieser Firma. Man wird einfach nicht mehr beliefert, obwohl der Fehler haugemacht ist. In meinem Beispiel war die Forderung bereits verjährt. Erst nach Jahren hat man den Fehler festgestellt. Unregelmäßigkeiten werden grundsätzlich auf den Rücken der Kunden geregelt. Diese sind oft am Rande der Legalität. Es werden z.B. Lieferungen versandt die weder gewollt noch bestellt wurden. Man wird grundsätzlich erst informiert, wenn die Mitarbeitder dieser Firma längst Entscheidungen getroffen haben. Dann muss man immer agieren bevor man reagieren kann. So ist es mir einige Male wiederfahren. Daher habe ich mich entschieden auf diesen Lieferanten zu verzichten. Andere Lieferanten schicken anstandslos Ersatz, wenn man nachweisen kann dass Ware nicht richtig zugesandt wurde. Bei Zooplus muss man zunächst kostenpflichtig neu bestellen. So hat man dann viel Geld ausgegeben, ohne dass man im Besitz der Ware ist. In meinem Fall ist die Ware nach einigen Tagen wieder aufgetaucht und so hatte ich die doppelte Menge an Zubehör zu Hause. Jedoch hatte ich sofort darum gebeten, dass Zooplus seinen Versender beauftragt, dieses Paket nicht mehr auszuliefern. Hauptsache die Firma hat Ihren Umsatz und der Kunde den Ärger und die Arbeit

Kan klart anbefales.

Jeg har handlet med dem utallige gange. Når jeg køber det i weekenden, så ankommer det onsdag. Der er aldrig nogle problemer og jeg har sparet MANGE penge i forhold til hvis jeg købte det her i Danmark..

Jeg har en gang oplevet at et bur var gået i stykker under transporten. Jeg skrev til dem på Engelsk på mail og vedhæftede et billede, og de sendte et nyt bur uden problemer. Der var ingen diskutioner, jeg skulle ikke betale ekstra for noget, de sendte det bare. :-)

Så vil du spare penge og få varene leveret til døren, så kan de klart anbefales. :-)

Hurtig, billig, stort udvalg - og billigere end den danske webshop!

Jeg har handlet to gange hos zooplus.de, og det har været gode oplevelser. De er meget billigere end fysiske butikker, og noget billigere end zooplus.dk (jeg tjekker hver gang, for jeg vil helst handle dansk, men når man kan spare 100 kr på den samme vare og med samme leveringstid så bestemmer pengepungen altså!).

Levering med GLS er smart, når jeg bare køber foder som kun i begrænset omfang kan gå i stykker i transporten så skriver jeg bare en fuldmagt og hænger på hoveddøren, og så er jeg ikke afhængig af hvornår de kommer.

Jeg har købt foder to gange, og begge gange blev det leveret til døren under 3 døgn fra bestillingstidspunktet, og uden problemer.

Transportbox zum Transport ungeeignet

Ich habe mir eine Reisebox bei zooplus gekauft, die laut Bezeichnung besonders sicher ist. Bei meiner Reise hatte mein Hund allerdings innerhalb von 2 Stunden die Seitenwand aus Plastik aufgebissen. Auf meine Beschwerde bei zooplus wurde mir jedoch mitgeteilt, dass die Box aus Plastik sei und dementsprechend kaputt gehen würde, außerdem solle ich das Fliegen mit meinem Tier üben. Man kam mir überhaupt nicht entgegen und somit kann ich nur jedem vom Einkauf bei zooplus abraten.

Nem bestilling, gode rabatter, og billige vare.

Hurtig levering, foder til gode priser og nem bestilling.
Klart anbefalelsesværdigt.

Is Zooplus your company?

Zooplus Details

zooplus - Ihr Haustiershop im Internet: Tierbedarf und Tiernahrung. Über 7.000 Markenprodukte an Tierbedarf. Tierfutter und Tierzubehör wie z.B. Tierbedarf, Hundefutter, Katzenfutter, Kratzbaum, Kaninchenstall, Hasenstall, Hundezubehör, Katzenzubehör.

Visit Zooplus